Moshi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Toch zijn er gradaties in lafheid.
Er is een groot verschil tussen ' onbedoelde colateral damage' of wapenverkoop, en het met opzet in de rug schieten van willekeurige, onschuldige, onbewapende, vastgebonden burgers.
IS is gewoon de absolute kampioen in lafheid, en verheerlijkt dit ook nog eens tot het opperste goed.
IS strijders zijn gewoon het tegenovergestelde van moedige helden. Ze schamen zich er niet eens voor maar zijn trots of hun ultieme lafheid.
IS is absoluut heel laf, daar wil ik niks aan af doen. Maar met een joystick aan de andere kant van de wereld mensen vermoorden is in een opzicht laffer dan mensen vermoorden terwijl je daarbij zelf je leven waagd.
Als democratisch land wapens verkopen aan een medogenloze schurk terwijl je weet dat daar talloze onschuldige slachtoffers door vallen, alleen om wat geld te verdienen vanuit je eigen veilige België is ook heel laf. Die Belgische wapens hebben veel en veel meer onschuldige levens gekost dan de aanslagen in Parijs. België is wat dat betreft het ergste land van de EU.
http://atwar.blogs.nytimes.com/2011/12/28/tracking-belgian-weapons-in-libya/?_r=0
How low can you go. Een gegarandeerd plaatsje in de hel, zou ik zeggen.
Eens! Maar dat plekje is wat mij betreft ook gereserveerd voor iemand die drones bestuurt of de werknemers van FN Herstal.
Laatst bewerkt:

.