AndroidHealthClinic

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Toch zijn er gradaties in lafheid.
Er is een groot verschil tussen ' onbedoelde colateral damage' of wapenverkoop, en het met opzet in de rug schieten van willekeurige, onschuldige, onbewapende, vastgebonden burgers.

IS is gewoon de absolute kampioen in lafheid, en verheerlijkt dit ook nog eens tot het opperste goed.
IS strijders zijn gewoon het tegenovergestelde van moedige helden. Ze schamen zich er niet eens voor maar zijn trots of hun ultieme lafheid.

IS is absoluut heel laf, daar wil ik niks aan af doen. Maar met een joystick aan de andere kant van de wereld mensen vermoorden is in een opzicht laffer dan mensen vermoorden terwijl je daarbij zelf je leven waagd.

Als democratisch land wapens verkopen aan een medogenloze schurk terwijl je weet dat daar talloze onschuldige slachtoffers door vallen, alleen om wat geld te verdienen vanuit je eigen veilige België is ook heel laf. Die Belgische wapens hebben veel en veel meer onschuldige levens gekost dan de aanslagen in Parijs. België is wat dat betreft het ergste land van de EU.
http://atwar.blogs.nytimes.com/2011/12/28/tracking-belgian-weapons-in-libya/?_r=0

How low can you go. Een gegarandeerd plaatsje in de hel, zou ik zeggen.

Eens! Maar dat plekje is wat mij betreft ook gereserveerd voor iemand die drones bestuurt of de werknemers van FN Herstal.

Laatst bewerkt:
Die aanslagen worden niet gepleegd door diegenen die naar hier vluchten. Zij vluchten zelf ook voor die aanslagen in hun eigen land. Die aanslagen worden niet gepleegd door moslims maar door extremisten en fundamentalisten die zich moslim noemen. En vergeet niet dat heel die miserie begonnen is toen de Amerikanen in de jaren zeventig van de vorige eeuw de Afganen bewapend hebben om tegen de Russen te vechten. In Afganistan liepen dertig jaar geleden bijna geen vrouwen in boerka rond. Het was het Zwitserland van die regio en de taliban is ontstaan uit die strijders die door de Amerikanen bewapend werden indertijd. Het zijn ook de Amerikanen die Saddam afgezet hebben en een chaos gecreërd hebben achteraf door enkel Sjiieten aan de macht te helpen. IS is ontstaan uit die Soenieten die in opstand zijn gekomen tegen de Sjiieten in Irak en tegen de Sjiieten in Syrie die daar ook de macht in handen hebben.

hoe durf je in hemelsnaam te beweren dat deze terroristen geen moslims waren, WTF!!

en hoezo heeft het niks met vluchtelingen te maken
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/11/dader_parijs_in_oktober_in_gri.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/24742471/___Terrorist_kwam_als_vluchteling_EU_binnen___.html

sommige mensen hebben zo'n grote balk voor hun ogen.

hoe durf je in hemelsnaam te beweren dat deze terroristen geen moslims waren, WTF!!

en hoezo heeft het niks met vluchtelingen te maken
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/11/dader_parijs_in_oktober_in_gri.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/24742471/___Terrorist_kwam_als_vluchteling_EU_binnen___.html

sommige mensen hebben zo'n grote balk voor hun ogen.

Diegene zijn naar hier gekomen, niet gevlucht. Dat is een verschil.
Daarbij geeft zwaaien met de Koran en teksten opdreunen, niet altijd aan dat diegene een moslim, maar ik zeg niet dat het niet of wel zo is.

Geen zin om het hele topic te lezen, maar sommige mensen snappen niet dat de IS niet dezelfde 'soort' Islam is als dat de 'echte' Islam is. Dit kan je zelf wel bedenken door te beseffen dat de 'echte' Islam tegen geweld is en als er maar 1 Islam zou zijn, dan zou de IS geen moskee hebben aangevallen.

sommige mensen snappen niet dat de islam andere normen en waarden hebben die haaks staan op onze vrijheid

"En achtervolg de ongelovigen tot in hun huizen, zij die het pad niet volgen. Neem hun vrouwen en neem hun deugd opdat hun zonen het woord van Mijn Boodschapper zullen kennen. Ontzie hen niet." Koran, Soera 115, Het vlies

dit is wat er in de koran staat,
ben ben benieuwd hoe je dit wil verdedigen

Nederland is de op 2 na grootste bommenwerper van de wereld :roflol:.

Prepare ur angus.

sommige mensen snappen niet dat de islam andere normen en waarden hebben die haaks staan op onze vrijheid

"En achtervolg de ongelovigen tot in hun huizen, zij die het pad niet volgen. Neem hun vrouwen en neem hun deugd opdat hun zonen het woord van Mijn Boodschapper zullen kennen. Ontzie hen niet." Koran, Soera 115, Het vlies

dit is wat er in de koran staat,
ben ben benieuwd hoe je dit wil verdedigen

Waarom moet ik iets verdedigen? Ik zeg net dat ik niet zeg of het wel of niet zo is en eerder zei ik nog dat ik het fout had gezegd.
Om toch enigszins te reageren, in de Bijbel staan ook geweldadige teksten, het gaat erom wat ermee wordt gedaan. Hiermee concludeer ik overigens wederom niet of het wel of niet een moslim/moslims was/waren.

-

Laatst bewerkt:
Dit had ook niks met het christendom te maken he..

In naam van het Christendom is ook heel veel ellende aangericht. Maar in deze tijd ken ik niemand die met de bijbel in de hand aanslagen pleegt, dus logisch dat niemand zich daar druk om maakt.

In naam van het Christendom is ook heel veel ellende aangericht. Maar in deze tijd ken ik niemand die met de bijbel in de hand aanslagen pleegt, dus logisch dat niemand zich daar druk om maakt.

Maar als iemand het wel zou doen, dan zou natuurlijk ineens het hele christendom kut zijn en ligt het aan de bijbel.
not srs dus, maar zo denken mensen al snel over de Islam, je hebt bij beide verschillende stromingen

Als Hell wat post in dit topic heb ik dikwijls het idee dat ze dit al schommelend op een My Little Pony paardje en met een fopspeen in de mond doet.

Onbegrijpelijk dat mensen het Christendom blijven vergelijken met de Islam. Altijd maar zaken erbij halen van honderden jaren terug wanneer het om Christenen gaat, wtf heeft dat allemaal überhaupt nog van doen met de huidige tijd. 80% vd Christenen komt nooit in een kerk, 100% vd Christenen boeit het geen ruk wanneer iemand een tekening maakt waarop Jezus belachelijk wordt gemaakt en wereldwijd aanslagen plegen op willekeurige onschuldigen zie ik al helemaal niet gebeuren.

De Islam is een ziekte die uitgeroeid moet worden!!

Tuurlijk wel, maar dat is tenminste nog echt oorlog waarbij je als militair zelf enig risico loopt. Ergens met een joystick op een basis in de VS zitten is dat niet. Je kunt wel zeggen dat IS laf is door onschuldige burgers aan te vallen, en dat is ook zo. Maar de Amerikaanse militairen maken zich ongrijpbaar door met die drones te werken. IS heeft dus niet echt de optie om Amerikaanse militairen aan te vallen. Als ze die kans wel zouden hebben, dan zou het me niet verbazen dat ze daar voor zouden kiezen ipv onschuldige burgers in Parijs.
Lekker belangrijk dat het laf is, IS moet gewoon kapot. Als dat zou kunnen met alleen maar drones of robots dan zou dat alleen maar beter zijn (helaas kan dat nog niet). Je doet hier net alsof IS een eerlijke kans moet verdienen in hun oorlog tegen het Westen. Nee, IS moet gewoon vernietigd worden, liefst zonder teveel onschuldige slachtoffers.

Laatst bewerkt:
Als Hell wat post in dit topic heb ik dikwijls het idee dat ze dit al schommelend op een My Little Pony paardje en met een fopspeen in de mond doet.

Dat zit ik ook :o
Die pony houdt mij ver weg van veroordelingen van hele geloofsgroepen, welke niet compleet slecht zijn.
Bij dit soort aanvallen zijn er te veel mensen die moslim haat uitdragen, gelukkig zit ik op My Little Pony, blij en vrij van haat naar een complete bevolkingsgroep.
(zie reactie badfella).

Dat zit ik ook :o
Die pony houdt mij ver weg van veroordelingen van hele geloofsgroepen, welke niet compleet slecht zijn.
Bij dit soort aanvallen zijn er te veel mensen die moslim haat uitdragen, gelukkig zit ik op My Little Pony, blij en vrij van haat naar een complete bevolkingsgroep.
(zie reactie badfella).
Ben jij ook zo'n fan van Fluttershy of ben je zo iemand die helemaal weg is van Rainbow Dash?

(zie reactie badfella).

Goed gezien ja. Een mening wordt gevormd door de ervaringen die je op doet in het leven.. zet de positieve dingen wat Moslims betreft tegenover de negatieve, dan ben ik zo klaar want positief is 0,0. Ik heb geen reden om ze niet te haten, ik heb 1001 redenen om ze wel te haten.

Goed gezien ja. Een mening wordt gevormd door de ervaringen die je op doet in het leven.. zet de positieve dingen wat Moslims betreft tegenover de negatieve, dan ben ik zo klaar want positief is 0,0. Ik heb geen reden om ze niet te haten, ik heb 1001 redenen om ze wel te haten.

Oh is dat wat leven is? Als jij meer negatieve ervaringen hebt dan positieve ervaringen, dan is (niet, dan vind jij, maar dan is) het allemaal en is iedereen negatief?
Ik dacht dat leven inhield dat ook al heb je negatieve ervaringen, er zijn ook nog positieve ervaringen (vooral als het gaat om mensen dan), en door dit in te zien, raak je zelf ook wat minder snel negatief.
Jammer voor jou dat jij 0 positieve ervaringen hebt met moslims, ligt dat aan hen? Of ga jij er gewoon te weinig op uit?

Ik woon tegenwoordig in een dorpje waar geen Moslim te bekennen is en dat wil ik graag zo houden. Ik kom uit Breda en daar heb je hele wijken met alleen maar dit volk dus doe niet alsof je me kent met je domme gezwets.

-

Laatst bewerkt:
Ik woon tegenwoordig in een dorpje waar geen Moslim te bekennen is en dat wil ik graag zo houden. Ik kom uit Breda en daar heb je hele wijken met alleen maar dit volk dus doe niet alsof je me kent met je domme gezwets.

Het feit dat je alle moslims over een kam scheert, zegt al genoeg over jou. :)

Het feit dat je alle moslims over een kam scheert, zegt al genoeg over jou. :)

Zoals ik al zei, een mening wordt gevormd door ervaringen. Zegt dus weinig over mij maar alles over mijn ervaringen. Jij hebt vast je enige orgasme tot op heden te danken aan een Moslim dat je zo onnozel blijft zwetsen.

Terug
Naar boven