AndroidHealthClinic

Breaking News Aanslagen in Parijs.

De discussie begint weer een hoogstaand niveau aan te nemen

ik kan me echt boos maken om al die mensen die volhouden dat de islam niet het probleem is met deze aanslagen.
hetzelfde alsof ik zeg dat Duitsers niks met de Jodenvervolging van vroeger te maken hebben.

De goede moslims richten zich alleen op de positieve zaken in de Koran. De slechte moslims richten zich alleen op de negatieve zaken in de Koran. De eerste groep zijn de echte moslims. De tweede groep zijn geen echte moslims. Nietmijnislam.

als ik uit naam van het boeddhisme een ezel neuk, heeft dat dan iets met boeddhisme te maken?
Als wetten van het boeddhisme op die manier te interpreteren zijn, dan ja

Dat maakt religie zo gehandicapt, het is op 1001 manieren te interpreteren, net hoe het je uitkomt. Voor de ene is het neuken van een ezel wel boeddhisme, voor de ander niet.

stomme religiegekkies

Dat maakt religie zo gehandicapt, het is op 1001 manieren te interpreteren, net hoe het je uitkomt. Voor de ene is het neuken van een ezel wel boeddhisme, voor de ander niet.

stomme religiegekkies
Ik dacht altijd atheïst te zijn, blijkt nu ineens dat ik al die tijd boeddhist ben geweest

Oh is dat wat leven is? Als jij meer negatieve ervaringen hebt dan positieve ervaringen, dan is (niet, dan vind jij, maar dan is) het allemaal en is iedereen negatief?
Ik dacht dat leven inhield dat ook al heb je negatieve ervaringen, er zijn ook nog positieve ervaringen (vooral als het gaat om mensen dan), en door dit in te zien, raak je zelf ook wat minder snel negatief.
Jammer voor jou dat jij 0 positieve ervaringen hebt met moslims, ligt dat aan hen? Of ga jij er gewoon te weinig op uit?
Ben wel benieuwd naar dat positieve dan. Ohja ik vond die ene moslim meneer in Lone Survivor wel sympathiek omdat hij de soldaat schuilhield van de taliban, was een waar gebeurd verhaal ook nog.

Maar vind je het negatieve niet erg sterk vertegenwoordigd? En zeer zorgwekkend gezien de extremiteit tegenover homosexualiteit, joden, vrouwenrechten, kindermisbruik, en geweldadige wetgeving? Of ze het nou wel of niet juist interpreteren.. Ben je bekend met wat een groot deel van moslims per regio hier achter staat? Is het dan nog wel zinnig om politiek correct te blijven voor die paar matig fundamentalistische moslims die passief zullen zijn tegen hun meer barbaarse geloofsgenoten?

Het is ook geen zwart wit van of wel of niet alle moslims aanslagen plegen he, alle minder barbaarse gradaties van die religie zijn ook niet wenselijk in een beschaafde samenleving. Ik snap niet waarom iemand bij dat geloof zou willen horen of er ook maar iets mee te maken zou willen hebben. Of liever blijft volhouden dat het liefde en vrede is terwijl zo veel narigheid -al dan niet aanslagen en massa slachtingen- in hun naam gebeurd.

stomme religiegekkies

dat maakt religie toch niet gehandicapt, maar de mensen die het neuken van een ezel als religie interpreteren

kut jan

dat maakt religie toch niet gehandicapt, maar de mensen die het neuken van een ezel als religie interpreteren
Als er allemaal achterlijke dingen in een gedateerd sprookjesboek staan dan ligt het niet aan de religie. Oke Hans, dankje.

Als er allemaal achterlijke dingen in een gedateerd sprookjesboek staan dan ligt het niet aan de religie. Oke Hans, dankje.

allemaal achterlijke dingen in een gedateerd sprookjesboek wordt gelukkig niet door het overgrote deel gelovigen als religie geïnterpreteerd (bv. een ezel neuken, ja dat staat in één ''sprookjesboek'')

dag jan

Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd naar dat positieve dan. Ohja ik vond die ene moslim meneer in Lone Survivor wel sympathiek omdat hij de soldaat schuilhield van de taliban, was een waar gebeurd verhaal ook nog.

Maar vind je het negatieve niet erg sterk vertegenwoordigd? En zeer zorgwekkend gezien de extremiteit tegenover homosexualiteit, joden, vrouwenrechten, kindermisbruik, en geweldadige wetgeving? Of ze het nou wel of niet juist interpreteren.. Ben je bekend met wat een groot deel van moslims per regio hier achter staat? Is het dan nog wel zinnig om politiek correct te blijven voor die paar matig fundamentalistische moslims die passief zullen zijn tegen hun meer barbaarse geloofsgenoten?

Het is ook geen zwart wit van of wel of niet alle moslims aanslagen plegen he, alle minder barbaarse gradaties van die religie zijn ook niet wenselijk in een beschaafde samenleving. Ik snap niet waarom iemand bij dat geloof zou willen horen of er ook maar iets mee te maken zou willen hebben. Of liever blijft volhouden dat het liefde en vrede is terwijl zo veel narigheid -al dan niet aanslagen en massa slachtingen- in hun naam gebeurd.

;)

Zoals ik al zei, een mening wordt gevormd door ervaringen. Zegt dus weinig over mij maar alles over mijn ervaringen. Jij hebt vast je enige orgasme tot op heden te danken aan een Moslim dat je zo onnozel blijft zwetsen.

Je zegt dat ik je niet ken en vervolgens doe je zelf een poging met gokken over mij?
Jammer dat je alleen slechte ervaringen hebt gehad, maar mijn goede ervaringen hebben niks te maken met een orgasme (geen idee waarom je dat per se moet aanhalen, je lijkt wel een tiener daardoor).

België staat ook weer op de kaart in Europa als verblijfplaats van haatbaarden.

@chrisk het negatieve is zeker aanwezig, dat ontken ik absoluut niet.
Positief is bijvoorbeeld de demonstraties van moslims en joden die dat doen om aan te tonen dat geloven samen kunnen leven, of mensen die moslim zijn en juist de vrede aanhalen en helemaal niet staan voor de haat tegen niet-moslims of zo.
Genoeg positieve voorbeelden van moslims en de Islam te vinden.

Zoals ik al zei, ik ontken het negatieve absoluut niet, alleen jammer dat sommige mensen het positieve van andere personen totaal niet zien.

was de 1e plaats op de FIFA ranglijst nog niet goed genoeg?

Nee, onze incompetentie moet ook op nummer één staan.

Lang geleden zeiden sommige Duitsers dat Polen te dom waren om hun eigen land te leiden, ik heb een beetje de indruk dat dit tegenwoordig op ons van toepassing is.

Nu komt Jan Jambon, minister van binnenlandse zaken, plots met stoere taal. Daar ben je even te laat mee vriend. Er moeten meer koppen rollen bij dit soort incidenten.

Terug
Naar boven