AndroidHealthClinic

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Wanneer zijn ze extremistisch dan? Wat vinden gewone moslims van halal slachten? Of sharia wet met stenigingen en handen afhakken? Kindbruiden? Doden van homos en joden? Gelijke rechten voor vrouwen? Waar ligt die grens precies? Ik vind halal slachten namelijk al extreem respectloos voor leven, barbaars.

If Islam was a religion of science and peace, extremist Muslims would be extremely peaceful and extremely scientific.

ritueel slachten doen joden ook, dus dan moet je joden ook respectloos en barbaars vinden.

en deze video laat zien hoe we hier in het westen met dieren om gaan, is dit dan niet respectloos en barbaars?

IS is absoluut heel laf, daar wil ik niks aan af doen. Maar met een joystick aan de andere kant van de wereld mensen vermoorden is in een opzicht laffer dan mensen vermoorden terwijl je daarbij zelf je leven waagd.

Zolang de drones enkel worden ingezet tegen strijders zie ik daar niets lafs aan. Het is pas laf las je gewone onschuldige burgers gaat afslachten.

Als je zo dom bent om in oorlog te gaan tegen een veel machtigere vijand (in deze tijd is dat nu eenmaal technologische macht), dan moet je niet klagen als je op je dak krijgt.

Domheid en zwakte zijn nooit een geldige excuus voor lafheid.

Van een aanslag in Parijs naar plofkippen, only on DBB.

ritueel slachten doen joden ook, dus dan moet je joden ook respectloos en barbaars vinden.

en deze video laat zien hoe we hier in het westen met dieren om gaan, is dit dan niet respectloos en barbaars?

Ja het maakt mij niet uit wie of waar, gaat om de bewuste keuze.

Lekker belangrijk dat het laf is, IS moet gewoon kapot. Als dat zou kunnen met alleen maar drones of robots dan zou dat alleen maar beter zijn (helaas kan dat nog niet). Je doet hier net alsof IS een eerlijke kans moet verdienen in hun oorlog tegen het Westen. Nee, IS moet gewoon vernietigd worden, liefst zonder teveel onschuldige slachtoffers.

IS kan je nooit uitroeien met wapens.
Het is het gedachtengoed dat je moet bestrijden.

Je moet de IS strijder aan zijn verstand brengen dat zijn laffe daden niet naar de hemel maar naar de hel leiden.

Klinkt inderdaad volstrekt idioot voor een intelligent mens, maar dat is nu eenmaal de taal en het denkniveau van de gemiddelde zelfmoord terrorist.

De verheerlijking van lafheid moet stoppen en de valse belofte dat extreme lafheid tot het paradijs kan leiden is een ziekelijke leugen die ontmaskerd moet worden.

Laatst bewerkt:
De Islam moet niet uitgeroeid worden. IS moet uitgeroeid worden. De Islam is 700 jaar na het Christendom ontstaan en maakt diezelfde evolutie mee. 700 jaar geleden ging je ook op de brandstapel als je niet gelovig was en de kruisvaarders waren IS van toen. Je kan dus stellen dat de geschiedenis zich herhaalt en dat binnen een paar honderd jaar de Moslims hun godsdienst zullen beleven zoals de Christenen nu. Ik volg geen enkele godsdienst omdat ik godsdienst bullshit vind en omdat ik "geloven in een God" absurd vind.

ook al zal dit zo zijn, dan vind ik het nog steeds geen goed excuus om aanslagen te plegen

De Islam moet niet uitgeroeid worden. IS moet uitgeroeid worden. De Islam is 700 jaar na het Christendom ontstaan en maakt diezelfde evolutie mee. 700 jaar geleden ging je ook op de brandstapel als je niet gelovig was en de kruisvaarders waren IS van toen. Je kan dus stellen dat de geschiedenis zich herhaalt en dat binnen een paar honderd jaar de Moslims hun godsdienst zullen beleven zoals de Christenen nu. Ik volg geen enkele godsdienst omdat ik godsdienst bullshit vind en omdat ik "geloven in een God" absurd vind.

De hele ontwikkeling is anders gegaan. Geen scheiding tussen kerk en staat bijv. Of zitten de islamitische culturen nu in een periode van verlichting?

Ik zie hier veel schaapjes voorbij komen die zich stuk voor stuk laten voeren door de media, om vervolgens "stoere" uitspraken te doen om maar te verbergen dat ze eigenlijk alleen maar bang zijn. Vol angst en daarom vol haat zijn deze mensen. Dit is juist het volk dat ze willen bereiken, de mensen die niet capabel genoeg zijn om zelf verder na te denken en dus makkelijk te beïnvloedden zijn.

Als ik ergens angst voor heb, is het voor deze mensen en niet voor de moslims. Deze grote groep mensen zijn het grootste probleem in NL momenteel.

Ik zie hier veel schaapjes voorbij komen die zich stuk voor stuk laten voeren door de media, om vervolgens "stoere" uitspraken te doen om maar te verbergen dat ze eigenlijk alleen maar bang zijn. Vol angst en daarom vol haat zijn deze mensen. Dit is juist het volk dat ze willen bereiken, de mensen die niet capabel genoeg zijn om zelf verder na te denken en dus makkelijk te beïnvloedden zijn.

Als ik ergens angst voor heb, is het voor deze mensen en niet voor de moslims. Deze grote groep mensen zijn het grootste probleem in NL momenteel.

De eeuwige slachtofferrol. :rolleyes:

Gelukkig hebben we nog zo'n grote lichten als jij. :roflol:

Ik hoopte al dat we t over 'de media' gingen hebben

Beiden IMO. Preventief zal je inderdaad een einde moeten maken aan het hersenspoelen van kinderen en jongeren. Het probleem moet zo bij de wortel worden aangepakt. Anderzijds is er nu een accuut probleem waar preventie niets meer aan kan doen. De IS leiders moeten gedood worden, de hele organisatie moet als een maffiabende van boven tot onder ontmanteld worden en democratische besturen moeten in de plaats komen.

Je moet de IS strijder aan zijn verstand brengen dat zijn laffe daden niet naar de hemel maar naar de hel leiden.

Klinkt inderdaad volstrekt idioot voor een intelligent mens, maar dat is nu eenmaal de taal en het denkniveau van de gemiddelde zelfmoord terrorist.

Lees eens alle reacties in dit topic, Er word opgeroepen tot wraak tegen politici en genocide, De "geciviliseerde" DBBer kan je nog niet eens aan het verstand brengen dat haat tegen een hele bevolkingsgroep niet de oplossing is. Dus hoe wil dat dan doen bij de "barbaarse" moslims.

Lees eens alle reacties in dit topic, Er word opgeroepen tot wraak tegen politici en genocide, De "geciviliseerde" DBBer kan je nog niet eens aan het verstand brengen dat haat tegen een hele bevolkingsgroep niet de oplossing is. Dus hoe wil dat dan doen bij de "barbaarse" moslims.

Niemand zegt dat haat tegen deze hele bevolkingsgroep de oplossing is, uitroeiing wel inderdaad dat is (leuk of niet) gewoon een simpel feit. Maar wat is dan volgens jou de oplossing?

Niemand zegt dat haat tegen deze hele bevolkingsgroep de oplossing is, uitroeiing wel inderdaad dat is (leuk of niet) gewoon een simpel feit. Maar wat is dan volgens jou de oplossing?

En als we 1 bevolkingsgroep hebben uitgeroeid dan vinden wel wel weer een probleem bij een andere bevolkingsgroep.

Er is geen oplossing, er wordt altijd wel een reden gevonden om te haten en om oorlog te voeren. Het zit in de mens. Er is nog nooit een periode geweest van totale vrede en die zal er ook nooit komen.

Dat een enkeling een beetje emotioneel wordt wil niet zeggen dat iedereen hier gelijk de gaskamers terug in dienst wil nemen.
Maar het is belangenrijk dat moslims gaan erkennen dat Islam wel degelijk het probleem is bij de extremisten (al dan niet een gevolg van ...). En dat enkel de normale moslims vat op hen hebben en er tegen moeten ingaan als iemand radicaliseert.

dus jij denkt dat de moslims vrouwen niet als minderwaardig beschouwen, maar dat het enkel de media is die ons dat wijs maakt.

Terug
Naar boven