AndroidHealthClinic

Breaking News Aanslagen in Parijs.

dit land is net zo veel van jou als van een moslim met een nederlands paspoort
haha ga jij maar eens naar marokko als blanke of het syrië van een paar jaar terug, je gaat niet gelijk behandelt worden en je steekt in klein dingetje uit en zit in de nor 10x langer dan een locale, daarnaast, dit land(België) wordt overgenomen, ze bouwen moskeën, ze spreken vrouwen aan die schaars gekleed zijn op straat om hun beter te kleden(werkelijkheid) en ze pushen hier om arabisch als 4de taal in te voeren, ik woon nog altijd in België he en niet marokko als ik daar wil gaan wonen ken ik de route wel hoor dus heb alle recht om me te verdedigen

stel nu eens dat in de koran stond dat iedereen smorgens een kunststof buis gevuld met wespen met een opening net groot genoeg voor de wespen om uit te komen in zn anus moest duwen, en smiddags in een bad gevuld met schapendarmen moest duiken als rituele reiniging, en savonds een brandende kaars op moest eten, zouden moslims dat dan ook allemaal letterlijk interpreteren en ongelovigen opblazen?

Bijvoorbeeld:
Ik noem dit toch wel iets positiefs dat nogmaals bewijst dat niet elke moslim voorstander is van haat en moorden.
Ja die berichten ken ik natuurlijk wel, maar ik dacht dat je doelde op dingen uit je eigen directe ervaring en was daar wel benieuwd naar.

En talk is cheap, Al Qaeda spreekt zich ook uit tegen IS... vraag me af wat ze dan daadwerkelijk doen om westerse vrijheid en beschaving met hun gelovigen te integreren en hoe volledig ze daar in zijn.

Ja die berichten ken ik natuurlijk wel, maar ik dacht dat je doelde op dingen uit je eigen directe ervaring en was daar wel benieuwd naar.

En talk is cheap, Al Qaeda spreekt zich ook uit tegen IS... vraag me af wat ze dan daadwerkelijk doen om westerse vrijheid en beschaving met hun gelovigen te integreren en hoe volledig ze daar in zijn.

Ah ja, ook wel uit eigen omgeving, al is dit niet veel omdat ik weinig omgang heb met moslims (of ik weet niet dat ze moslim zijn) in mijn omgeving.
Voorbeeld; moslim die ik kende was (ik heb hem al wat jaren niet gezien) een Marokkaan, die wat jaren in Frankrijk woonde, daar zijn studie Rechten heeft afgerond en nu in Nederland woont en beter Nederlands schrijft en spreekt dan de gemiddelde Nederlander.
Hij is een erg nette man met een gezin en een baan in de productie sector (althans toen).
Dat is sowieso al een positieve ervaring voor mij.

Buiten dat zijn er veel personen gaan trainen in de nacht in de sportschool waar ik ook train (op hetzelfde tijdstip), tijdens de Ramadan (nu zegt dit niks, maar ik denk zelf dat vele van hen moslim zijn, door het tijdstip) en ik heb 0,0 last gehad van deze mensen, waren gewoon vriendelijk en dus voor mij een positieve ervaring.

French fighter jets have carried out a series of 'massive' air strikes on Raqqa, destroying a key ISIS command centre and a training camp in Syria.

The heavy bombing raid comes just two days after the militant group claimed coordinated attacks in Paris that killed 128 people, the defence ministry said.

'The raid ... including 10 fighter jets, was launched simultaneously from the United Arab Emirates and Jordan. Twenty bombs were dropped,' the statement said.

The operation, carried out in coordination with U.S. forces, struck a command centre, recruitment centre for jihadists, a munitions depot and a training camp for fighters, it said.

rest in pieces

Ah ja, ook wel uit eigen omgeving, al is dit niet veel omdat ik weinig omgang heb met moslims (of ik weet niet dat ze moslim zijn) in mijn omgeving.
Voorbeeld; moslim die ik kende was (ik heb hem al wat jaren niet gezien) een Marokkaan, die wat jaren in Frankrijk woonde, daar zijn studie Rechten heeft afgerond en nu in Nederland woont en beter Nederlands schrijft en spreekt dan de gemiddelde Nederlander.
Hij is een erg nette man met een gezin en een baan in de productie sector (althans toen).
Dat is sowieso al een positieve ervaring voor mij.

Buiten dat zijn er veel personen gaan trainen in de nacht in de sportschool waar ik ook train (op hetzelfde tijdstip), tijdens de Ramadan (nu zegt dit niks, maar ik denk zelf dat vele van hen moslim zijn, door het tijdstip) en ik heb 0,0 last gehad van deze mensen, waren gewoon vriendelijk en dus voor mij een positieve ervaring.
Niet ongeprovoceerd lastig gevallen worden en op een normale manier behandeld worden is een positieve ervaring voor jou? Daar schep je je beeld over mensen mee?

Niet ongeprovoceerd lastig gevallen worden en op een normale manier behandeld worden is een positieve ervaring voor jou? Daar schep je je beeld over mensen mee?

Ik haal daar een positieve ervaring uit voor die ene persoon (die tijdelijk kan zijn ja), niet voor een hele bevolkingsgroep. Dat is wel wat mensen doen met een negatieve ervaring.
Als iemand mij vriendelijk begroet, ervaar ik dat als positief. Vriendelijkheid is fijn, begroeten vind ik ook fijn, dus dat is voor mij best positief ja.
Ik heb het denk ik vaker gezegd op dit forum, maar ik kijk naar mensen als individuen, niet als hele groepen. Zo label ik ze wel, maar dat zegt niks over hun persoonlijkheid en dus ook niks over het wel of niet negatief zijn als mens en/of hun acties.

Dit brengt mij tot mijn conclusie dat niet elke moslim (voor mij dan) slecht is, omdat er een heleboel mensen zijn die namens de Islam moorden.
Net zo goed als dat niet elke moslim goed is, omdat ik persoonlijk (dus in direct contact) positieve ervaringen heb gehad.

10cp5ed.jpg

Straks capituleren ze weer.

:trollfacex:

De Franse ministerraad gaat bekijken of moskeeën waarin radicalisme gepredikt wordt, moeten worden opgedoekt. Dat heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken Bernard Cazeneuve zondagavond meegedeeld.

"Er komt overleg in de ministerraad over de ontbinding van moskeeën waarin wordt opgeroepen tot haat", zo deelde hij mee tijdens een interview met de televisiezender France 2.

Verder benadrukte Cazeneuve tijdens dat gesprek dat de middelen van de Franse inlichtingendiensten al voor de aanslagen van vrijdag sterk waren toegenomen. Het ging volgens hem om "1.500 banen", "bijna 233 miljoen euro aan investeringen" en "bijkomende wettelijke bevoegdheden".

"Moeten we meer doen in de 'oorlogscontext' waarin we nu leven? Het antwoord is al gegeven door de president en de eerste minister: ja, dat moet. De noodtoestand geeft ons daar ook de mogelijkheden toe: huisarrest, huiszoekingen... Die middelen zullen ten volle benut worden", beklemtoonde de minister nog.

Cazeneuve drong er vervolgens bij de Fransen op aan om hun leven weer verder te zetten. "Want wat de terroristen willen is dat we weigeren om voort te gaan met ons leven zoals we dat tot nu toe hebben geleid, met ons beschavingsmodel en onze voorliefde voor vrijheid en cultuur."

6dwojn.gif

hopen dat dit beleid doorzet en dat het niet puur reactionair geschreeuw is

Ik word een beetje moe van politici.

Een mens moet nu ook weer lezen dat er volgens Reichsführer Juncker geen radicale moslims Europa binnenstromen in het zog van al die zogeheten vluchtelingen.

Terwijl er volgens sommige media (mogelijk) twee daders zo in Europa zijn beland. *facepalm*

Ik word er een beetje moe van politici.

Een mens moet nu ook weer lezen dat er volgens Juncker geen radicale moslims Europa binnenstromen in het zog van al die zogeheten vluchtelingen.

Terwijl er volgens sommige media (mogelijk) twee daders zo in Europa zijn beland. *facepalm*
Om eerlijk te zijn zijn dit soort dingen de reden dat ik het nieuws niet volg politici etc... poppenkast en bezigheidstherapie voor nieuwsjunkies die leven in ''the box''

Ik word een beetje moe van politici.

Een mens moet nu ook weer lezen dat er volgens Reichsführer Juncker geen radicale moslims Europa binnenstromen in het zog van al die zogeheten vluchtelingen.

zowel geen als veel militanten laten meegaan met de vluchtelingenstroom strookt niet met de oorlogsstrategie(nu we die eindelijk zo mogen noemen) van IS.

Gewoon genoeg voor angstmaximalisatie.

Terug
Naar boven