Ik ben bezig met een profielwerkstuk. De vak die ik heb gekozen is biologie en de onderwerp is dus ' spieren '. Ik heb meerdere deelvragen gemaakt. Ik heb ze ook allemaal kunnen beantwoorden behalve 2. namelijk:
- Als je aan kracht training doet, is het dan zo dat je langzamer wordt? Dus, wordt je door spiermassa langzamer?
zoja, hoe komt dat?
- Er zijn veel voordelen voor je lichaam als je aan krachttraining doet. Maar zijn er ook nadelen? Ik wil eigenlijk zo veel mogelijk nadelen zien.
Mensen die hier komen op deze forum hebben ervaring met krachttraining en bodybuilding neem ik aan. Ik hoop dat ik antwoorden krijg.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
- Als je aan kracht training doet, is het dan zo dat je langzamer wordt? Dus, wordt je door spiermassa langzamer?
zoja, hoe komt dat?
- Er zijn veel voordelen voor je lichaam als je aan krachttraining doet. Maar zijn er ook nadelen? Ik wil eigenlijk zo veel mogelijk nadelen zien.
Mensen die hier komen op deze forum hebben ervaring met krachttraining en bodybuilding neem ik aan. Ik hoop dat ik antwoorden krijg.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.

kijk dan maar eens naar die mannen in de finale van de honderd meter sprint op de olympische spelen
het antwoord is duidelijk nee!!! maar je kan wel een heel pak sneller worden