AndroidHealthClinic

Aantal vragen voor mensen die hierover weten!!

Dat is niet mijn redenering maar gewoon een voorbeeld waarbij het wel kan.:rolleyes:

nou als je een bepaalde sport blijft beoefenen waar je snelheid nodig hebt wordt je er meestal niet trager op
meeste bb'ers die doen aleen aan kt dus is je speiren niet gewend om op snelheid te reageren
kortom het kan aan jezelf liggen vindt ik

nou als je een bepaalde sport blijft beoefenen waar je snelheid nodig hebt wordt je er meestal niet trager op
meeste bb'ers die doen aleen aan kt dus is je speiren niet gewend om op snelheid te reageren
kortom het kan aan jezelf liggen vindt ik

zonder t :D

ontopic: daarin kan je ookwel gelijk hebben, dat het van bijkomende training afhangt.

Ben Jhonson, dankzij z'n spiermassa even de snelste man op aarde.

Zelfde soort voorbeeld als Mike Tyson, zegt echt helemaal niks

Zegt mij dat je ondanks een aardige spiermassa toch wel redelijk uit de voeten kan

Vergeet niet dat tegenwoordig meerkamper een aardig portie KT in hun schema hebben en in verglijking met jaren geleden aardig wat kilos zwaarder staan. Denk niet dat dit soort mensen dat zouden doen als extra massa snelheidverlies of een ander functioneel nadeel zou opleveren.

Dat wil nog niet zeggen, dat spiermassa ook sneller maakt. Anders zouden Jay & co. alle snelheidsrecords breken. Sprinters blijven sprinters en bodybuilders bodybuilders. Atleten hebben hun spiermassa voor hele andere doelen nodig dan een Strongman. Compleet andere manieren van trainen.

Volgens mij was de vraag niet of je door spiermassa sneller word, maar

Als je aan kracht training doet, is het dan zo dat je langzamer wordt? Dus, wordt je door spiermassa langzamer

En dat word je zeker niet

Dat wil nog niet zeggen, dat spiermassa ook sneller maakt. Anders zouden Jay & co. alle snelheidsrecords breken. Sprinters blijven sprinters en bodybuilders bodybuilders. Atleten hebben hun spiermassa voor hele andere doelen nodig dan een Strongman. Compleet andere manieren van trainen.

Ja, maar jay traint niet op kracht hé maar op massa.

Je kan geen massa winnen zonder ook krachtwinst te boeken.

Ook spieren die voornaamlijk zijn gegroeid door sarcoplasmische hypertrofie hebben gehypertrofieerde sarcomeren en dus meer kracht.

Volgens mij was de vraag niet of je door spiermassa sneller word, maar

Als je aan kracht training doet, is het dan zo dat je langzamer wordt? Dus, wordt je door spiermassa langzamer

En dat word je zeker niet

wel als je enkel hypertrofiegericht traint zonder iets aan je snelheid of renvermogen of whatever te doen.

OK, jij wint

ook als je op massa traint zal je dus nog sneller en krachtiger worden
en ook sneller bijgevolg
maar je moet ook denken dat dit maar tot op een bepaald punt is
en je kan wel zeggen dat wanneer je competitief bodybuilder bent je hier al lang over bent

ook als je op massa traint zal je dus nog sneller en krachtiger worden
en ook sneller bijgevolg
maar je moet ook denken dat dit maar tot op een bepaald punt is
en je kan wel zeggen dat wanneer je competitief bodybuilder bent je hier al lang over bent

Deze heeft gelijk ;)

Terug
Naar boven