Opajohan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
zolang ik niet agressief buiten het trainen om word vind ik het goed.. ben behoorlijk agressief van tren-a geworden met de nadruk op behoorlijk. kan dit niet nog een keer gebruikenmocht ik te agressief worden stop ik gewoon direct en ga ik aan de xanax tot de halo uit mn systeem is
---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------
ik test even mn prolactine en leverwaarden en kom er dan nog een keer op terug in een log. caber en xanax bj de hand houden en dan moet dat goed komen
nee je bent niet agressief buiten de gym omdat je 10mg pre neemt.
caber is top gebruik ik ook!
Kan je me ff een pb sturen welk merk halo je gaat nemen veel fake rommel namelijk...
krijg je dalijk metyl tren inplaats van halo

mocht ik te agressief worden stop ik gewoon direct en ga ik aan de xanax tot de halo uit mn systeem is
hij begint pas over een paar maanden en krijgt van mij gewoon zijn kuur schema, voedingsschema en gear
wie weet laten we de bold weg en word het puur epo (naast 250 test en ?? Halotestin) de bold vind ik serieus ook nog steeds zon slecht idee nog niet maar dat is wat voor later, eerst de halo