MuscleMeat

aas als wedstrijd kickboks doping

zolang ik niet agressief buiten het trainen om word vind ik het goed.. ben behoorlijk agressief van tren-a geworden met de nadruk op behoorlijk. kan dit niet nog een keer gebruiken :o mocht ik te agressief worden stop ik gewoon direct en ga ik aan de xanax tot de halo uit mn systeem is

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

ik test even mn prolactine en leverwaarden en kom er dan nog een keer op terug in een log. caber en xanax bj de hand houden en dan moet dat goed komen

nee je bent niet agressief buiten de gym omdat je 10mg pre neemt.
caber is top gebruik ik ook!
Kan je me ff een pb sturen welk merk halo je gaat nemen veel fake rommel namelijk...
krijg je dalijk metyl tren inplaats van halo

Is er een meerwaarde aan 4 weken halotestin ipv 1 week tot en met het gevecht (of alleen een dosis voor het gevecht)? Lijkt me dat het effect vrij snel inslaat en hoe korter je het hoeft te gebruiken, des te beter voor je lichaam

• Topic Starter Topic Starter
Is er een meerwaarde aan 4 weken halotestin ipv 1 week tot en met het gevecht (of alleen een dosis voor het gevecht)? Lijkt me dat het effect vrij snel inslaat en hoe korter je het hoeft te gebruiken, des te beter voor je lichaam

Daar ga ik achter komen door het op mezelf te gebruiken ;) hij begint pas over een paar maanden en krijgt van mij gewoon zijn kuur schema, voedingsschema en gear

Ik zou, me herinnerend hoe jij ging op Tren, geen Halo zelf uit testen. Daarbij werkt het, net als Tren, voor iedereen verschillend dus heeft je maat er geen f**k aan om te weten hoe jij er op gaat. Tevens zou ik geen 4 weken op Halo gaan voor een wedstrijd, lekker op 2 weken max houden. 't Is niet dat hoe langer je het neemt hoe agressiever je wordt bij mijn weten, spul kickt vrij snel in.

Oxy heb ik op 50 mg gebruikt, had ik wel de Turkse HG genaamd Anapolon. Shit is heerlijk maar agressief werd ik er niet van ( ook niet op Tren of Test Suspension tho ).

Verder voor een wedstrijdvechter, zou ik niet beginnen aan al die leuke spulletjes die je droog en hard maken, heb je geen ene fl**ker aan tijdens een gevecht en je hebt er hooguit last van. Lekker bij de basis blijven.

die mast enzo is voor mij he hij zet alleen test bold hgh en een beetje deca. goed op te weten dat halo net zo goed 2 weken gebruikt kan worden maar ik wil het wel even op de proef nemen (2 weekjes dan maar).. daarna weer een cruise en daarna eens 50mg oxy proberen. eindelijk iemand die ingaat op de 50mg oxy.. -_- ben benieuwd :D

die mast enzo is voor mij he hij zet alleen test bold hgh en een beetje deca. goed op te weten dat halo net zo goed 2 weken gebruikt kan worden maar ik wil het wel even op de proef nemen (2 weekjes dan maar).. daarna weer een cruise en daarna eens 50mg oxy proberen. eindelijk iemand die ingaat op de 50mg oxy.. -_- ben benieuwd :D

dan 2 weken 20mg p dag!

Ik zou m aanraden om er niet mee te beginnen.. Heb zelf vorig jaar MMA wedstrijden gedaan op AAS. Dat is absoluut een no go.. Vooral op tren na een minuut stond ik te hijgen als een hond en waren al me spieren enorm opgepompt. Maar dit kan ook natuurlijk persoonsgebonden zijn en hoe zwaar je bent. Ik ben zelf een heavyweight en dat viel echt tegen. Voortaan vecht ik clean.

Thanks voor de tip! Tren word m sowieso niet haha Wtf :roflol: wie weet laten we de bold weg en word het puur epo (naast 250 test en ?? Halotestin) de bold vind ik serieus ook nog steeds zon slecht idee nog niet maar dat is wat voor later, eerst de halo

Thanks voor de tip! Tren word m sowieso niet haha Wtf :roflol: wie weet laten we de bold weg en word het puur epo (naast 250 test en ?? Halotestin) de bold vind ik serieus ook nog steeds zon slecht idee nog niet maar dat is wat voor later, eerst de halo

Ja ik zou het gewoon simpel houden een beetje test en halo.

En hgh!! Beste paard van stal vergeten we :o
Maar wie weet is deca wel functioneel, niet getest is niet geoordeeld he :D beginnen met 100mg

Aas alleen handig voor herstel van meerdere dagelijkse trainingen of om bepaald gewicht te halen. Bold voor het uithoudingsvermogen kan ook nog wel nuttig zijn. Deca nog in je systeem tijdens je partij heb je alleen maar last van en betekent dat je je voorbereiding niet op orde had.
Tja en halotestin...Dat vind ik een beetje een zwakte bod. De wil om te winnen en een gezonde dosis agressie is deels aangeboren en deels te trainen. Overmatige agressie door halotestin lokt je in het maken van fouten wat in het voordeel van je tegenstander zal werken.
Goede mindset en de wil om te winnen, gewoon op macaroni..
2ltjyp.jpg

Dat rechterbeen van de linker lijkt op een heel pijnlijke plek te gaan belanden haha.

De deca hgh en bold is ook vooral om het herstel (en bold dan ook de aanmaak van epo fcourse) maar als iedereen zegt dat deca een slecht idee is dan zal ik maar met de stroming mee gaan en deca achterwegen laten.. Enja als halo een beetje veel van het goede is hebben we nog altijd oxy he ;)

Terug
Naar boven