AndroidHealthClinic

AAS Kreta

• Topic Starter Topic Starter
Na een weekje er over nagedacht te hebben ga ik het gewoon opsturen. Dat zijn immers de kosten niet (max 30,- EU) en zo ben ik in ieder geval niet de Sjaak op Zaventem als er wat overijverige Douaniers het nodig vinden om voor de lol een vluchtje mee te pakken vanuit Kreta die om 2u in de nacht aankomt.. Met mijn karma zul je altijd zien dat ik mijn koffer open moet maken :rolleyes: Dan stoot ik liever nog een keer mijn teen in de badkamer ofzo :D

• Like
Waarderingen: LM
Slim van je!
Er zijn ook weinig ervaringen bekend betreft zaventem dus erg wijs dat je t opstuurt.
Verzendkosten 30eur? Ik kan me vorig jaar nog herinneren dat het tegen de 70 was (welliswaar vrachtpost ivm checks op schiphol)
Had besloten het in me koffer te doen na eerdere ervaringen op schiphol

Vertrek maandag over een week - ook naar kreta - en ben hetzelfde van plan !
Zal ter plaatse wel eea posten als ik wat duidelijkheid heb !

Slim van je!
Er zijn ook weinig ervaringen bekend betreft zaventem dus erg wijs dat je t opstuurt.
Verzendkosten 30eur? Ik kan me vorig jaar nog herinneren dat het tegen de 70 was (welliswaar vrachtpost ivm checks op schiphol)

Hoeveel KG had je dan? Want het is tot 3KG geloof ik iets van 31,50 ofzo.

Vertrek maandag over een week - ook naar kreta - en ben hetzelfde van plan !
Zal ter plaatse wel eea posten als ik wat duidelijkheid heb !

Dat zou top zijn man! :thumbs:

Slim van je!

Schiphol is wel nog een pak strenger als zaventem..
Ik zou het gewoon in je koffer rammen. Deed ik en kenissen vroeger ook altijd met wiet toen ik nog rookte (50 gram) gewoon tussen wat spullen steken zoals een hoop potjes etc..

Ik zou t ook verzenden ;)
Goede keuze

laat weten hoe je het gdn hebt we zijn heel geintreseert seg in lege vials als ze dat vinden gaan ze toch ook vragen stellen niet ? anders in een lege pot van 100ml steriel water spuiten en eticet op laten steriel water kan je ndg hebben voor je suiker ziekte he :)

Ik heb op Kreta gewoond, er in Chersonissos zelf is het lastig om in de apotheek gear te scoren.
Er was een apotheekje een paar dorpen verderop die je alles kon geven. Maar weet me gods niet meer hoe die heet.

Naar welke plek ga je op vakantie Punjab?

Ik heb dat van grieken die daar nu nog steeds wonen, ik denk dat je het wel gaat krijgen daar hem kennende

heb 20 doosjes sust en 5 doosjes pregynl kunnen scoren in turkije

Ik heb op Kreta gewoond, er in Chersonissos zelf is het lastig om in de apotheek gear te scoren.
Er was een apotheekje een paar dorpen verderop die je alles kon geven. Maar weet me gods niet meer hoe die heet.

Naar welke plek ga je op vakantie Punjab?

We zitten in Cherso, maar zullen zeker het hele eiland wel gaan zien. Ik heb er ook een half jaar gewoond, maar in 2004 trainde ik nog niet :D

We zitten in Cherso, maar zullen zeker het hele eiland wel gaan zien. Ik heb er ook een half jaar gewoond, maar in 2004 trainde ik nog niet :D

Hoe kom je daarop om er 6 maand te wonen

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 08:06 ----------

Na een weekje er over nagedacht te hebben ga ik het gewoon opsturen. Dat zijn immers de kosten niet (max 30,- EU) en zo ben ik in ieder geval niet de Sjaak op Zaventem als er wat overijverige Douaniers het nodig vinden om voor de lol een vluchtje mee te pakken vanuit Kreta die om 2u in de nacht aankomt.. Met mijn karma zul je altijd zien dat ik mijn koffer open moet maken :rolleyes: Dan stoot ik liever nog een keer mijn teen in de badkamer ofzo :D

Goed idee,het is het risico niet waard
youz a p*ssy maaaain

Terug
Naar boven