XXL Nutrition

abces schouder?

Bezoekers in dit topic

Ik zou ook niet langer mee wachten, zeker niet als het doorslaat naar beneden en boven...
 
Klinkt indaad niet best.
Dit is geen gewenning van de spier meer, maar klinkt als een infectie, nu vooral je er ook koorts bij hebt gekregen.

Zou er niet mee wachten
 
Sorry ga niet alles quoten, zit op tel en is best k*t dan.
Ik slik nu denk ik 5a6x 2x400 ibu.
Schouder voelt heel solid aan en is minimaal 1/2 tot 1x zo groot als de andere kant.
Het is heel verdeeld de dikte dus moeilijk te fotograferen.
Als ik naar het ziekenhuis moet neem ik even een cameramannetje mee die maakt wat pics enzo als het losgesneden is of leeg word gezogen. Ook leerzaam voor andere op dit forum.
Ik sprak een bankdrukker en hij heeft het een keer gehad dat hij met een te diepe naald in de schouder had geinjecteerd en hij zei dat hij zn gear in de slijmbeurs had gespoten en dat de ontsteking van in fe dlijmbeurs kwam. Toevallig, ook winstrol.
Paracetamol werkt niet bij dit probleem, al lang geprobeerd.
Anders niet te doen. Straks geprobeerd 4u na inname van de ibu de pijn te negeren en kijken hoe erg het werd. Slecht plan het liep uit op kotsen.
En dit doe ik normaal nooit alleen bij griep oid.
Koorts is nu 38.5
8uur bel ik de dokter en daar kan ik altijd vrij snel terecht. Hij moet maar zeggen of ik naar de 1e hulp moet.
Heb ook nog steeds keelpijn en verstopte neus af en toe.
Honger gevoel is ook weg en heb alleen lekkere honger wat ik normaal niet heb.
Over een paar uur word ik weer wakker en moet ik weer ibu bijnemen.
Heb hier ook G staan, ze zeggen dat t de koorts remt en de pijn verzacht maar het verminderd het opname effect van medicijnen dus, ga het niet testen.
Hou jullie up to date guys, gr
 
je ziet maar weer hoe gevaarlijk die ug spulletjes zijn .
echt k*t voor je man, beterschap.
 
Thanks man.
Halg 9 bij de huisarts geweest, die zei foute boel ga maar naar de 1e hulp toe.
Zit nu vanaf half 10 al op de spoedeisende hulp, 2 coassistenten gehad en 1 chirurg. Er is bloed geprikt en daar komt zo de uitslag van.
Chirurg zegt dat het waarschijnlijk een abces is.
Hou bij mn tri en biceps ook 3x zoveel vocht vast(was me thuis niet opgevallen.)
Krijg zo een scan/echo om te kijken wat het nu is want de chirurg twijfelt of het een abces is of de slijmbeurs.
Gelukkig wifi hier.
Grappig is de chirurg vroeg meteen welk middel het was en hoe ik dat dan deed en wat ik er dan voor betaalde. Hij zo oow is bijna hetzelfde als wat wij hier betalen voor zon soort middeltje.
 
dahm bro... dit is echt verrot! maar goed sterkte daar! weetje nou door wat t komt? de test of de winny? of beide? maar goed is zeker een les om nogmaals over na te denken wann je een UG koopt! sterkte man ;)
 
Nee ik kan het me niet herrinneren welke van de 2 het was. Was zaterdags gezet en het de eerste post had ik er pas echt last van.
Nou net terug van de echo. Vrouw die me hielp daar was wel hot en wou me wel heel graag helpen met mn shirt en vest uitdoen. Zegt ze nog hmm wat ruik je lekker, ik zo heb ik speciaal voor jou gedaan schatje, toen bloosde ze een beetje en probeerde snel wat te pakken ofzo zodat het minder opviel hahaha.
Daarna kwam er een dokter de echo zelf doen. Hij zei jezus dit heb ik nog nooit gezien. Links met rechts vergeleken, zie je in rechts geen vocht en een duidelijke streep wat dan de het spierweefsel was. Kerel zei het is geen abces want een abces hoopt zich op op 1plek en dan is jet een kwestie van leegzuigen en iets van een middeltje erin tegen de overgebleven bacterieen.
Hij zei dit lijkt wel een spier ontsteking wamt het zit overal verdeeld door de deltoidius. Hij zei dat het bij de bovenarm , borst en traps ook al aan die tekenen vertoonde. Rechts alles vergeleken en je ziet duidelijk verschil.
Hij zei ook iets over een mogelijk hematoom ofzo..
Nu weer wachten bij de eerste hulp..
 
hahahahahah is toch wel een lekkere mee valler van die zuster! hahah maar goed man sterkte beter dat t geen abces is ;)
 
als je een duidelijke streep heb kan het ook bloedvergiftiging zijn toch?

anyway beterschap. en hossel der nummer!
 
haha ja, was wel een ioi dat wat ruik je lekker.
Maar die mensen waren vrij druk enzo dus ik dacht laatmaar.
Nou die streep was volgens de echo arts de spier.

Nou na de echo en het wachten op de 1e hulp werd ik geroepen door de coassistent en die zei dat de doctoren het een ingewikkeld iets vonden en dat het het beste van binnenuit bestreden kon worden.
Want spuiten was geen optie en lossnijden was niet nodig zeiden ze. Nou heb wat pics van vanmorgen voordat ik wegging, zal ze even via tinypic ofzo uploaden
 
Hadden ze ook gezegd hoe lang je hier zoet mee bent en wat het precies was?

Hopen voor je dat het snel weer over is
 
2afzh9v.jpg


rwi8hu.jpg


2a4pksl.jpg


---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 14:06 ----------

Nee maandag terugkomen naar de poli en dan kijken ze hoe het gaat enzo. Als het binnen die week te erg werd kon ik weer terug komen. Diagnose is niet echt gesteld maar het komt van de injectie waarschijnlijk en het zag eruit als een hele erge spierontsteking.. pics spreken voor zich.
Oja al 4kg afgevallen in een goede week.
 
Laatst bewerkt:
haha typisch ook weer voor ons BBers. Arm valt er bijna af, toch nog even chickie flirten. Goeie zaaaaaak haha. Succes ermee man, hopen dat er niet gesneden wordt!
 
Ja zo op foto zie je dat het geen abces is. Heb zelf van kortbij zo een abces meegemaakt bij iemand en geloof mij dat zag er niet zo mooi uit. Abces heeft volgens mij niets te maken met ug of hg. Maar goed on topic, veel beterschap;)
 
Erg k*t voor je kerel!

Maar ik blijf het zeggen, bijna iedereen om me heen die wel eens een ontsteking heeft gehad was in de schouder. Zet gewoon NIET in je schouder. Je hoort nooit mensen die een ontsteking weg laten halen in hun quad of glute bijna altijd schouder.

Voor jou nu natuurlijk nutteloos advies want je zit al met die probleem maar ik moet het toch ff posten.
 
Ben benieuwd wat de doctoren zeggen over wat het nu precies is.

Jij sterkte en alvast beterschap kerel!
 
Thanks boys, ja schouder schijnt beter op te nemen en plaatselijk groei bij winstrol, aldus de persoon dir me ermee begeleid sinds kort. Deed het voorheen in quads, nooit last gehad, bil 1x gedaan en das ook k*t vind ik. Alleen als iemand anders voor je prikt is het stukken beter.
Vrijdag dus back to the poli en dan maar horen.
Het leek vandaag iets minder te zijn geworden qua pijn.
Spots die het pijnlijkste zijn zijn nu rood en de huid glimt op die plek, en ik had toen net gedouched..
 
Ontstekingswaarden in het bloed zaten op 98, normaal rond de 11.
Witte bloed lichaampjes waren ook flink verhoogd.
Diagnose is dus myositis.
Pijn is stuk afgenomen in de schouder, en t vocht zit niet alleen meer in de schouder maar ook in de arm en zelfs onderarm nu.
Vrijdag terug naar de poli en weer bloed prikken en kijken of de waardes gedaald zijn.
 
mooi man was al plan om te vragen hoe t ging ;) keep updating ;)
 
Back
Naar boven