Fitness Seller

Gestopt Absolutely Fabulous contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wees nou eens even eerlijk, zoui jij ooit foto's van jezelf posten als je er zo uit zag?

Je bent misschien niet zo gespierd als dat jezelf dacht. Maar ik denk dat menig vrouw jaloers is op jouw lichaam en je niets te klagen hebt.
 
Het gaat me niet om 'niet zo gespierd'. :roflol: Ik blijk zelfs doeteugels te hebben, die heb ik nooit gehad!
Bovendien die hopen cellulitis en dat terwijl ik daar juist het hardst aan gewerkt heb. Wist wel dat m'n benen nog lang niet zo strak waren als dat ik wil, maar dat het zo erg was...

Nu echt weg!
 
Misschien beetje aan je zelfbeeld gaan werken. Vaak zie je zelf meer ' problemen' dan er daadwerkelijk zijn.

Loopse!
 
Misschien beetje aan je zelfbeeld gaan werken. Vaak zie je zelf meer ' problemen' dan er daadwerkelijk zijn.

Loopse!

ik denk het ook.. denk dat het weinig uitmaakt wat ik of een ander zegt..

succes ermee in ieder geval!
 
Dit is heel wat anders, blijkbaar had ik al die tijd een onrealistisch goed beeld van mezelf.

Ohja, weg ;)
 
benieuwd naar de eventuele picca's

je schept horrorbeelden namelijk
 
Goed gesprek met mn vriend gehad. Die zei tzelfde als Sjors, je hebt niemand iets te bewijzen en bent niemand iets verplicht.
Hij vond ook de punten waar ik wel trots op mag zijn er slecht uitkomen, dus dan blijft er mijns inziens weinig over om te showen.

Trek me daarom terug uit de wedstrijd.
Zit wel vol plannen en motivatie om er op een volgende foto beter bij te staan, maar dat lezen jullie nog wel.

Zal de contestcollage morgen in m'n gallerij posten, voor de geinteresseerden en ramptoeristen ;p
 
Waarom de keuze wel in de galerij te plaatsen?
 
Nu nog 4 dames over?

Jammer.
 
wat jammer abfab... :(
Ik snap wel wat je bedoelt hoor (mijn celllulitis ziet er ook rampzalig uit op de foto's...)
Maar idd als je ze in je galerij zet waarom niet gewoon meedoen met de contest? Je hebt er hard voor gewerkt toch!
Fijn dat je in ieder geval goed hebt kunnen overleggen met je vriend en ik ben erg benieuwd naar je plannen :)
 
Omdat ik m niet contestwaardig vind en ik m dan bovendien niet kan verwijderen wanneer ik dat wil.
 
Straks weer voluit verder.
 
Das duidelijk inderdaad.

Je komt echt wel bij het doel wat je wil bereiken!
 
Jammer, maar ik begrijp het wel. Succes verder :)
 
Foto's kunnen na de contest wel uit de contest galerij verwijderd worden, en ik heb al slechtere fysieken gezien bij de mannelijke deelnemers maar het is jouw keuze :)
 
doen waar je je goed bij voelt inderdaad

snap wel enigsinds waar het gevoel vandaan komt, maar vind 't geen slecht fysiek tbh.
 
Euh Fab, ik vind de pics wel contest waardig hoor. Goeie buik, heerlijke kont en die kleine streep op he rechterbil is geen cellulitis te noemen. Neukteugels zitten achter je oren. Je bent te hard voor jezelf.
 
Hehe, kleine streep, je bent gek. :D
Zal voor mijzelf vast meer tegenvallen omdat ik een bepaald beeld van mezelf had, dat niet blijkt te kloppen. En dat is even schrikken. Ben gelukkig toch eigenwijs genoeg om nu niet compleet op de anorexia tour te gaan, maar ga wel harder m'n best doen, want zo'n verrassing wil ik niet nog een keer krijgen.

Iemand trouwens een indicatie van m'n vetpercentage? Ik snap daar namelijk niets meer van. Vet is al die tijd al dalende, maar lijkt nu nog steeds niet onder de 20%, zodat ik m'n schattingen steeds met terugwerkende kracht moet bijstellen.
 
Wel met sjors eens dat je zeker te hard voor jezelf bent. Veel zullen jaloers op zo'n lijf zijn.

Maar over je vp. Moeilijk te zeggen. 20% + dat wel gezien je benen en armen. Denk dat taille en rug meevallen. Maar niet boven in de 20% ;)


Je kunt zelf ook voelen of t vooruit gaat. Vet is eerst harder en bij cutten wordt het zachter waardoor het als kleine bolletjes voelt. Dus al
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven