Fitness Seller

Absolutely Fabulous in the gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Squat
1 * 12 * 20
1 * 08 * 40
3 * 06 * 50
Lekker! Techniek gaat nu eindelijk goed. Of iig goed genoeg ;)
Volgende keer wat beter opwarmen, benen waren verkleumd in de regen op de fiets.

SLDL, smalle SS wijde stand
1 * 10+10 * 20
1 * 8+12 * 40 oeps
2 * 8+8 * 40
Oef...

Lying leg-hip raises
4 * 12

Standing calf raises
1 * 16 * 50
3 * 10 * 65

Maken de schoenen veel verschil?

Wel lekker op de benen gezeten vandaag :):)

• #2.083
Wel iets omdat je beter op je hielen kunt leunen. Maar veranderde techniek doet zoveel meer.

Ergens een filmpje gezien over t verschil tussen high- en lowbar squatten en dat was echt een openbaring.

Ik kan het zo snel niet terugvinden hoe jij squat? High bar?

• #2.085
Ja, high bar inderdaad. Maar dook dan alsnog tever voorover, terwijl ik graag rechter naar beneden wil zakken.

Eerst breken bij mn knieeen blijkt de truc te zijn. Zal niet voor iedereen zo zijn en krijg ik vast weer veel commentaar op. Maar ik ben allang blij! :D

Het is voor ieder zoeken wat wel of niet werkt. Goed dat jij het nu gevonden hebt! Squat toch beter :)

omdat je daar je onderrug toch al behoorlijk bij pakt en dat lijkt me niet handig/ lekker om daarna nog te squaten:o

Kan dit bevestigen, ik deed ook men deadlift/rack pulls voor men front squat en merkte na verloop van tijd dat dit ten nadele was van men front squat.

• #2.089
Ik frontsquat nu toch nog niet zo zwaar, maar kan het eens omdraaien. Gaan vermoeide quads dan niet te koste van je deadlift?

Laatst bewerkt:
Ik frontsquat nu toch nog niet zo zwaar, maar kan het eens omdraaien. Gaan vermoeide quads dan niet te koste van je deadlift?

Ook, maar alleen op het laagste punt. Het eerste wat opgeeft bij je squats is
9 kansen van de 10 je rug. Voordat je benen pas gaar zijn. Als je gaat squatten
voor je gaat DL'en heb je ook niet meer zoveel gewicht nodig op je deads.

Het is maar net waar je je prioriteit legt. Wil je sterker worden op deads? Eerst deads :)

het gaat ons niet om kracht Rob;)

Only hypertrofie :cool:

Niet zo kortzichtig mack, je heb gewoon ook power nodig om vooruitgang te blijven maken ;)

tuurlijk, maar dat periodiseer je ja;)

• #2.095
Wil t allemaal joh :D

Kracht is geen prioriteit, maar wel handig.

Het blijft altijd een keuze maar ik zou voor squads kiezen en dan dl. Maar ik ben ook zo`n kneus die eerst schouders traint en dan pas borst :D omdat ik schouders belangrijker vind voor een vrouw

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 23:17 ----------

Zo is dat maar net ;)

Maar als Ab nu een sterkere dikke rug belangrijker vind dan een stel dikke quads,
moet ze gewoon lekker eerst blijven DL'en :)

Ik denk dat iedere vrouw beter gevormde benen/billen belangrijker vind dan een dikke rug....toch??
Of zie ik alle foto`tjes van die meiden altijd verkeerd als ze ergens staan met hun rug naar je toe?? of kijken jullie dan naar die rug hahaha

Nee vrouwen moeten zeker glutes trainen. Dan quads en schouders. Biceps en triceps ook mooi.
Zeg Mascha heb jij nog wedstrijden gedaan afgelopen tijd, of komen die nog?

Ik denk dat iedere vrouw beter gevormde benen/billen belangrijker vind dan een dikke rug....toch??
Of zie ik alle foto`tjes van die meiden altijd verkeerd als ze ergens staan met hun rug naar je toe?? of kijken jullie dan naar die rug hahaha

Je zou nog wel eens verbaasd kunnen staan hoe hard je glutes werken bij een dead ;)
Alhoewel, moet ik jou niet vertellen denk ik :D

En een sterke rug zorgt automatisch voor een betere squat. Zeker als je ub/lb split traint.

Gaan we ff een prof vertellen hoe het moet :D

Gaan we ff een prof vertellen hoe het moet :D

Tuurlijk wel :p Wat weet Mascha er nu van :trollface:

Nah, maar iedereen heeft toch andere punten waaraan die liever werkt. Heeft toch niets te maken
met iemand te zeggen hoe of wat die moet doen of laten in de gym ;)

Maar het is nu wel eenmaal een feit dat des te sterker je core is, des te sterker je squat, mp etc word.
Net zo zeer dat je een sterke upperback moet hebben om een dikke front squat te krijgen.

Terug
Naar boven