Fitness Seller

Absolutely Fabulous in the gym

Mag ook wel op jouw leeftijd :p
Als ik daar nu al mee begin, doe ik straks alleen nog fancy isolatie oefeningen.

Bovendien heb ik me voor dit schema juist op de belangrijkste compounds gericht. En dat bevalt tot dusver prima.

:mad:

Ik doe trouwens enkel en alleen maar compounds en noppes, komma niks isolatie meer.

Zandloper figuurtje heb je van jezelf al.
En ik zie wel degelijk verschil op je rug

Had dit logje nog nooit gezien btw. Goed bezig met trainen hoor. Veel vrouwen verspillen hun tijd in de sportschool met onzinschema's en oefeningen maar jij doet het wel goed zo te zien :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.165
Dankje!

Pull-up, wide hammergrip
5 * 4
Wilde vandaag voor de 6 reps gaan, maar rek was bezet. Dit viel toch tegen.

Bench press
1 * 10 * 25
1 * 08 * 35
1 * 06 * 40 :woot:
1 * 04 * 40
1 * 08 * 35 soepeltjes
Gaat langzaam, maar nog steeds vooruit.

Overhead press
1 * 10 * 15
1 * 08 * 20
3 * 06 * 25
Oef...
Spierpijn in onderrug werkt ook niet mee.

BB curl
1 * 10 * 15
1 * 08 * 20
2 * 06 * 22.5 PR!

Seated facepulls
1 * 08 * 15
3 * 06 * 20

Weeekend! Nu s geen cheat of alcohol, vooralsnog, kijken wat dat doet met mn gewicht.

mooi werk weer meid :thumbs:

Succes met de no cheat!
Nice pullups!

• #2.168
Dankje!

Net ruim 8 km gelopen in 50 minuten. Alleen even 30 sec gewandeld om ander muziekje op te zetten, verder aan een stuk door. Hoppa!

Wel intens saai, want twee keer hetzelfde rondje, maar kon even geen andere route verzinnen.

Gaat weer lekker, het lopen voelt fijn. Binnenkort hopelijk 10k :cool:

zoooo dat is een aardig tempo daar ... geen regen bij jullie?

Nice die 8km! Doe het je niet na!!
Hoe gaat het met de no-cheat?

• #2.171
Ja wel regen :(
Vergt wat discipline en jezelf voor de gek houden, maar achteraf is het zo lekker.

Geen cheat gaat prima.
Ga zo ook naar de kroeg om koffie te drinken :D

Laatst bewerkt:
Chat zit ook in je hoofd;)

Maar wat is het doel met hardlopen ? 10 km binnen een bepaalde tijd of gewoon voor de fun?

Hahaha, ja, ik had het gisteren ook zitten... regen vind ik zelfs niet erg meer. Wind daarentegen...

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 14:02 ----------

Maar wat is het doel met hardlopen ? 10 km binnen een bepaalde tijd of gewoon voor de fun?

Je moet het eens proberen Mack... het is gewoon een strijd met jezelf :) Een beetje zoals
door het verzuren heen trainen. En je bent buiten, lekker toch.

Ik ben wel naar een doel toe aan het trainen, maar anders ging ik ook nog gewoon lopen hoor

Kan niet hardlopen ivm blessures:(

Dus alleen beetje fietsen.

Maar cardio heb ik bloedje hekel aan haha

• #2.175
Chat zit ook in je hoofd;)

Bij mij zit cheat vooral op mn heupen :D

Ik wil gewoon weer redelijke afstand kunnen afleggen zonder problemen, 10 a 15 km.
Die afstand is het fijnst en dan kan je ook leuke routes verzinnen.
Heb t nodig voor de verbranding, en vind dat een fijne manier van cardio. Ontspannend ook, lekker even uitwaaien.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 17:14 ----------

Maar cardio heb ik bloedje hekel aan haha
Alles beter dan nog minder eten ;)

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 17:16 ----------

Hahaha, ja, ik had het gisteren ook zitten... regen vind ik zelfs niet erg meer. Wind daarentegen

Vind het beide wel fijn eigenlijk, als ik eenmaal op weg ben. Zeker tegenwind, dan kan je er lekker in gaan hangen.

Heb alleen nooit zin om naar buiten te gaan als het zo grijs is.

vind het wel een mooi verschil, hoor, op de foto`s. het gaat nou eenmaal langzaam bij ons dames. Ik werd er laatst op gewezen dat het toch echt ook een kwestie van aanleg is, ik zie topsporters die toch ook niet echt monsterlijk groot zijn en toch echt veel krachttraining doen

Ik kies toch echt voor minder eten dan cardio..oh man wat heb ik daar een pesthekel aan zeg..
Beter nog zorg dat er niks aan komt dan hoeft het er ook niet af..hoewel jij het gewoon lekker vind..ja dat kan natuurlijk ook:P
Morgen weer kt??

• #2.178
Er komt ook niets aan, maar het moet er wel af ;)

Zijn bovendien ook lichaamsdelen die beter wat doorbloeding kunnen gebruiken om van dat vet af te komen.

En ik eet al zo belachelijk weinig :(

Vandaag eerste dag nieuwe baan, morgen weer KT. Heb 1 rustdag per week he.

• #2.179
Squat
1 * 10 * 20
1 * 10 * 30
1 * 10 * 40
3 * 08 * 40
Hahaha, k*tzooi. Dacht dat ik die laatste drie sets met 50kg deed. Ging echt supermakkelijk :')

SLDL
1 * 10 * 30
3 * 08 * 50

Calf presses
1 * 15 * 100
1 * 12 * 125
3 * 08 * 150

Lying leg-hip raises
4 * 12

Toen lekker sauna in.

Haha! Denkje je dat je megasterk bent geworden, is het niet zo!!! :( niet leuk
lekker saunaatje erna, hebben wij helaas niet, maar werkt wel lekker tegen spierpijn :)

Terug
Naar boven