XXL Nutrition

Absolutely Fabulous in the gym

Dus ook een nieuwe baan! Leuk hoor! Kan me voorstellen dat het druk is. Zelf ook net andere baan icm opleiding voor 2 jaar lang. Dus kost ook veel tijd.
Ik weet niet of ik het type ben voor podium en hakken, PL lijkt me ook super leuk. Misschien denk ik er over een tijdje wel anders over. Blijf gewoon door trainen:p

Als je het gedaan wilt hebben zou ik er zeker voor gaan...;) Je bent al goed op weg.

Wedstrijd is leuk, maar daar gaat heel veel voorbereiding in zitten.
Ik zie het ook om me heen, als je drukke baan hebt wordt dat moeilijk.
Maar als je echt wilt is alles mogelijk ab ;)
Ik ben er bij :D

Nee, eigenlijk niet. Heb net een nieuwe baan, die erg veel vergt en waar ik veel verantwoordelijkheden heb. Denk niet dat dat te combineren is.

Maar ga wel eens kijken en dan begint het wel te kriebelen. Het is wel iets dat ik eens in mn leven geprobeerd wil hebben, kijken hoe diep ik kan gaan.

En sportschoolhouder vind ook dat ik het moet doen.:D
Volgend jaar Flex Cup, misschien...
En jij?
Zou leuk zijn, mijn plan is ook volgend jaar flex cup!!
Samen op het podium!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.224
Ja, ben in maart afgestudeerd. In de tussentijd wel veel bijbanen gehad, veel gesolliciteerd, nu eindelijk echt aan de slag. Hectisch jaar geweest, maar wel heel leuk!

Als je het gedaan wilt hebben zou ik er zeker voor gaan...;) Je bent al goed op weg.

Dankje! In de afgelopen twee jaar vooral uitgevonden wat voor me werkt en me steeds minder aan gaan trekken van wat hier op het forum gezegd wordt.

Me toendertijd bijvoorbeeld wijs laten maken dat ik veel te licht was en om spiermassa aan te zetten echt moest gaan bulken. Daar vrij weinig mee opgeschoten, maar wel weer veel van geleerd :)

En zo kost het allemaal veel tijd, maar ben ik nog steeds lekker bezig.
We hebben geen haast toch!?

Waarom niet elk weekend?

Eerst cheatte ik elke dag wel wat.
Maar ik houd het tenminste wel vol en maak daarmee nog steeds mooie progressie.
Niets mis met
het weekend vrijaf nemen. Er zijn zoveel factoren die meespelen bij het al dan niet bereiken van je doelen. Natuurlijk is het 24/7 strict diëten het beste maar is op den duur niet vol te houden. De kans dat je gaat afknappen en helemaal doorslaat naar de andere kant wordt wel heel groot. Aan de andere kant is iedere dag een beetje smokkelen ook niet handig omdat je er zo niet achterkomt wat het beste werkt voor jouw lichaam/doelen. Ieder weekend echt volledig los gaan en een, ik roep maar wat, surplus van 5000 kcal naar binnen werken is het teniet doen van je werk de rest van de week.

Het gaat om het zoeken naar een balans. Om op langere termijn het 'leuk' te houden en vol te kunnen houden is vrij nemen van je dieet in het weekend een prima manier MITS je wel blijft nadenken. Op zaterdag pizza en op zondag een bak ijs, is niets mis mee maar de dagen doorbrengen met de instelling 'if it ain't moving, I can eat it' is minder handig.

Met wat boerenverstand kom je heel ver :)

• #2.226
Zou leuk zijn, mijn plan is ook volgend jaar flex cup!!
Samen op het podium!

Zou wel gaaf zijn ja! Hebben we het nog over ;)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 12:57 ----------

Niets mis met
het weekend vrijaf nemen. Er zijn zoveel factoren die meespelen bij het al dan niet bereiken van je doelen. Natuurlijk is het 24/7 strict diëten het beste maar is op den duur niet vol te houden. De kans dat je gaat afknappen en helemaal doorslaat naar de andere kant wordt wel heel groot. Aan de andere kant is iedere dag een beetje smokkelen ook niet handig omdat je er zo niet achterkomt wat het beste werkt voor jouw lichaam/doelen. Ieder weekend echt volledig los gaan en een, ik roep maar wat, surplus van 5000 kcal naar binnen werken is het teniet doen van je werk de rest van de week.

Het gaat om het zoeken naar een balans. Om op langere termijn het 'leuk' te houden en vol te kunnen houden is vrij nemen van je dieet in het weekend een prima manier MITS je wel blijft nadenken. Op zaterdag pizza en op zondag een bak ijs, is niets mis mee maar de dagen doorbrengen met de instelling 'if it ain't moving, I can eat it' is minder handig.

Met wat boerenverstand kom je heel ver :)

'Je moet wat karmapunten verdelen over anderen voordat...'

Fijne reactie! Zo denk ik er inderdaad ook over.

Je kan toch niet 5 dagen strict eten en 2 dagen van god los gaan?
Zonde van je harde werk.
1 maaltijd, oké.

Ze zegt toch vrij nemen van dieet in het weekend

.. maar wel blijven nadenken. ;)

Je kan toch niet 5 dagen strict eten en 2 dagen van god los gaan?
Zonde van je harde werk.
1 maaltijd, oké.
Ik doe altijd een dag in het weekend dat ik mag eten en drinken wat ik wil.
Wel begin ik smorgens altijd met brinta+whey omdat ik in het weekend altijd smorgens train.
Aangezien ik nog steeds snel veel resultaat boek, laat ik het nog wel even zo. Mijn trainer zegt ook dat ik een junkdag 1 de week moet nemen:p
Verder weeg ik door de week alles af en eet ik strikt volgens schema.

• #2.232
Ik doe ook geen hele dag hoor. Meestal 1 maaltijd en wat alcohol.

Kom dan niet eens (ver) boven onderhoud uit.

1 lekker iets of 1 slechte maaltijd, dus 1cheat per week vind ik een mooie :-) maar het moet idd allemaal leuk blijven en geen obsessie....dan ga je iets langzamer....maakt toch niet uit?

Ik doe ook geen hele dag hoor. Meestal 1 maaltijd en wat alcohol.

Kom dan niet eens (ver) boven onderhoud uit.

1 lekker iets of 1 slechte maaltijd, dus 1cheat per week vind ik een mooie :-) maar het moet idd allemaal leuk blijven en geen obsessie....dan ga je iets langzamer....maakt toch niet uit?

Ik ben toch wel blij met m'n 24 uurs junkdag haha.
Gisteren 2 keer McDonalds, en 1 keer shoarma tent :D. Maar als m'n vetpercentage ervan omhoog zou schieten zou ik 't ook niet zo doen.

Ja, ben in maart afgestudeerd. In de tussentijd wel veel bijbanen gehad, veel gesolliciteerd, nu eindelijk echt aan de slag. Hectisch jaar geweest, maar wel heel leuk!

Dankje! In de afgelopen twee jaar vooral uitgevonden wat voor me werkt en me steeds minder aan gaan trekken van wat hier op het forum gezegd wordt.

Me toendertijd bijvoorbeeld wijs laten maken dat ik veel te licht was en om spiermassa aan te zetten echt moest gaan bulken. Daar vrij weinig mee opgeschoten, maar wel weer veel van geleerd :)

En zo kost het allemaal veel tijd, maar ben ik nog steeds lekker bezig.
We hebben geen haast toch!?

Altijd leuk nieuwe baan!!! En gaat idd dan wat meer tijd in zitten.

We hebben inderdaad geen haast, maar meestal willen we toch wel snel resultaat zien he;) Maar geduld is een schone zaak!

Eten blijft altijd moeilijk en het trainen, maar je moet doen wat je zelf wilt. Iedereen heeft wel een mening alleen moet jij iets vinden wat bij jezelf past. Tegen mij is ook gezegd meer eten, maar dat zie ik nog niet zitten. Ga gewoon nog ff op mijn manier door:p

• #2.236
Mwah, veel sneller als wat ik nu afval hoeft niet. Is het beter vast te houden ook, denk ik.

Squatrek bezet, haat!

Hacksquat
1 * 12 * 0
1 * 12 * 10
1 * 12 * 30
3 * 08 * 50

SLDL
1 * 12 * 20
3 * 10 * 40

Squat
1 * 10 * 20
1 * 10 * 40
2 * 06 * 50
Net paralel. Wilde dat de hele week al proberen en nu waren mn benen vermoeid :mad:

Calf press
1 * 12 * 100
2 * 10 * 150
2 * 08 * 175

Lying leg-hip raises
4 * 10

Toch lekkere training?
Benen vol is goed, ongeacht het gewicht;)

• #2.238
Vandaag nog lekkerder. :cool:

BOR
1 * 12 * 20
1 * 10 * 30
3 * 06 * 40
Pumpzzz :D
Beetje cheaten, maar anders wordt t nooit wat.

Inclined DB press
1 * 10 * 12
1 * 08 * 16 :woot:
1 * 07 * 16
1 * 05 * 16
Alleen bij laatste set ff hulp gevraagd bij in positie brengen.

Dips
1 * 12 * -10
3 * 08
Nog steeds vooral met techniek aan het klooien, dus nog maar een oefening voor triceps.
Kan het dat de bars te wijd zijn voor me, of moet dat niet uitmaken?

Cable pushdown, touw
1 * 08 * 20
1 * 06 * 30
Dropset 35-5
Bij 5 kg echt tranen in mn ogen. Iedereen me verbaasd aankijken waarom ik zo moeite heb met zo weinig gewicht hehe.

Cable side raises
2 * 10 * 5
2 * 05 * 10 nog iets te zwaar
4 * 08 * 7.5

Oppperdepop!

Laat ze lekker kijken haha.
Ging wel lekker dus?
Als dips k*t gaat waarom dan niet vervangen voor bijv skullcrusher of smal bankdrukken?

• #2.240
Gaat niet k*t, is alleen pas derde keer dat ik ze doe. Even oefenen en uitproberen dus.
Wil het eigenlijk wel kunnen.

Anders ga ik inderdaad weer over op lying tricep extension.

Terug
Naar boven