AndroidHealthClinic

Absolutely Fabulous in the gym

Veel fijnere oefening en ter afwisseling. Backsquat doe ik de andere LB training namelijk al.

Zeker een fijne oefening. Ik pak hem wel na de gewone squats. Meestal op herhalingdag. Maar als je 2x LB hebt kun je het ook mooi zo doen.
Lekker gewicht ook hoor...:)

Front squat voelt gewoon gruwelijk aan in je Quads.
Doe ze ook veel :)

Ab?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.325
Er is maar een Ab hier! :p

Nee, nu wel benieuwd. Wat bedoel je natty?

Of je benen ook lekker opzetten (pomp) bij de front squat.

• #2.327
Oooh hehe. Staat er gewoon als ik teruglees.

Nee, valt wel mee. :( Je voelt het wel goed aanspannen tijdens de oefening, maar heb eigenlijk nooit pomp in mn benen.

• #2.329
Nope, en ook niet met high rep squatten, dropsets op leg extension of legpress. Gewoon nooit.

Maar ze zijn nu met twee keer KT en 2 keer hardlopen, wel de hele week keihard. Ook prima ;)

• #2.330
Cutten gaat trouwens top, begin er lol in te krijgen. Ondanks weekend stappen, taart en 5 gangen sterrendiner, toch weer 2 a 3 ons kwijt.
Taille is 62 cm, met duidelijk 4-pack. Onder mn billen mag nog steeds wat vet weg.

Nu 55.6, dus denk voor de feestdagen ruim onder 55 kg. Dan stop ik er ook mee, anders word ik echt te mager.

In 2013 lekker op onderhoud eten, kijk er nu al naar uit hehe.

Laatst bewerkt:
Super zeg!!

Met stappen erbij, bedoel je dan ook alcohol? En in welke maten dan? Taart en 5 gangen diner!!!! Ik wil ook.

• #2.335
Leuke reacties, maar 1 kg per maand is niet bijzonder veel he. ;)

Ja, aardig wat alcohol. Ene keer meer dan anders. Soms gewoon een flesje wijn, nu tequila, baco en bier. Maar doet nooit zoveel met mn gewicht, alleen ff wat schommelingen qua vocht. Heb dan ook smiddags of de volgende dag een uur hardgelopen.

En max twee cheatmeals per week. Waarmee ik niet eens boven onderhoud uitkom.

Verder altijd strikt eten en hard trainen. Gewoon een kwestie van stug volhouden.

Vind het echt knap hoor, ook omdat je nog best veel alcohol drinkt en daarnaast niet altijd even schoon eet.

55kg is het minimale of kijk je eerst hoe dat is? Dat wil je blijven of ga je daarna nog verder bouwen dus weer wat meer eten?

• #2.337
Nee, nummer op de weegschaal maakt niet zo uit. Maar zie in de spiegel dat ik niet veel meer moet afvallen.

Wil nog 1 kg vet kwijt en dan hopen dat dat op de goede plek verdwijnt ;)

Nog droger is alleen mooi met meer spiermassa, daar dus komend jaar eerst eens aan werken.

Dat alcohol verhaal is zoooooo overrated hé ... zeker als je het bij wijntjes, tequila en bacardi houdt.
Ander verhaal zijn de likeurtjes.

Als je gewoon die dag low carb gaat kan het heus niet zoveel kwaad

• #2.339
Als je gewoon die dag low carb gaat kan het heus niet zoveel kwaad

Dat doe ik echt niet meer. Word daar zo ziek van, als ik zonder degelijke bodem ga drinken. :(

Maar ik geloof ook niet dat je lichaam zo makkelijk alcohol omzet in vet. Zeker niet zo'n hoeveelheid op korte termijn.

Drink normaal alleen nog droge witte wijn en wodka. Hadden ze dit feestje helaas niet.

Degelijke bodem voor alcohol is vet ;) Geen carbs :p

Terug
Naar boven