Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt niets. Werd me hier constant wijsgemaakt dat ik veel te licht was etc.
Moet gewoon nog wat vet onder mn billen weg. Dat begint nu wel te gebeuren.
Maar ik wil nog max 1 kg kwijt voor de kerst. Als ik meer afval, vind ik het ook te mager worden.
Dus in 2013 eerst weer wat massa opbouwen. Gewoon op onderhoud hoor, dus misschien dat ik dan alsnog wel wat vet kwijt raak.
, gewoon lekker zwaar trainen en dan in de loop van jaren vormt je lichaam steeds beter
Besides er zijn altijd wel verbeter punten, je stelt je doelen steeds bij. Teminste dat heb ik wel
Je gaat iedere keer een stuk vooruit en dat is ook de bedoeling. Ik had alleen maar das persoonlijk het cutten vlak voor de zomer bewaard en nu lekker op onderhoud gaan eten. Hoewel ik het zo nu en dan ook weer op mijn heupen krijg
massa=, gewoon lekker zwaar trainen en dan in de loop van jaren vormt je lichaam steeds beter
Besides er zijn altijd wel verbeter punten, je stelt je doelen steeds bij. Teminste dat heb ik wel
Je gaat iedere keer een stuk vooruit en dat is ook de bedoeling. Ik had alleen maar das persoonlijk het cutten vlak voor de zomer bewaard en nu lekker op onderhoud gaan eten. Hoewel ik het zo nu en dan ook weer op mijn heupen krijg
![]()
Nee, 5*350 onder onderhoud + max 900 cardio
= 1 kg per 3 weken.
In de praktijk ruim 1 kg per maand.
Zet ook nog wel wat spiermassa aan, ook al zou dat officieel niet moeten kunnen.
---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 10:46 ----------
Maar vond het nu zo zonde dat ik zo hard trainde en me nog schaamde voor delen van mn lichaam, dat ik dat eerst aan wou pakken.
Goede keuze geweest ook, je ziet nu juist veel meer van mn spieren. Geniet er echt van hoe mn lichaam verandert.
Wil er het hele jaar strak uitzien, niet alleen in de zomer.
Maar ja, ik wil er ook het liefst het hele jaar door goed uitzien, wie niet??Ja na een wedstrijd is idd best lastig, tenminste zo is mijn ervaring want je kh's worden steeds minder naarmate je wedstrijd nadert, dus als je daarna weer normaal je kh's gaat eten kom je wel vrij snel weer aan en verdwijnen die oh zo begeerde harde buikspieren wat meer naar de achtergrond.Heb al niet zo'n strikt dieet, dus kan me niet voorstellen dat ik ooit echt pauze nodig heb. Zeker niet als je eenmaal het resultaat hebt gezien van een beetje discipline.
Lijkt me trouwens wel moeilijk na een wedstrijd. Ben je ooit nog tevreden met je 'normale' shape MissH?
en dat is het mooie van bb, je kan iedere keer stukje meer bouwen,verfijnen
Oh echtBodybuilder ben je ook hele jaar door en niet alleen in de zomer![]()
![]()