AndroidHealthClinic

Absolutely Fabulous in the gym

Ver van je huis dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
Nope, hemelsbreed niet zo ver. Maar OV of file he, doe je er wel lang over. Nu uur a anderhalf uur van deur tot deur :(

Maar snel sparen voor een auto!

En scooter dan? Overal tussendoor
Zo ben ik ook lange tijd na werk toe gegaan
Alleen beetje k*t met regen en sneeuw haha

• #2.404
Dan heb je het en koud en je kan niet rustig op DBB posten. Slechtste optie ;)

Dbb zo belangrijk dan?

Snap natuurlijk dat je mij mist :cool:

• #2.406
Nee. Maar ff krantje, internet, mail, wel voordeel van treinreizen hoor.

Maar weer terug naar mn log! Gisteren en vandaag banket- en chocoladeletter op, vanavond alcohol en dan is t weer over met de pret. Merkte dat ik (te) snel afviel op mn huidige dieet. Even kijken of dat doorzet komende week en anders een extra maaltijd inplannen.

Hoeveel zit je onder je onderhoud dan?
En reken je je cardio daar ook bij?

• #2.408
Ligt eraan wat mn onderhoud is, dat zal nu ws wel gestegen zijn. Maar eet zo'n 1600 kcal, terwijl mn onderhoud eerst iets van 1900-2000 was.

Nee, cardio reken ik niet mee, doe dat ook niet dagelijks he.

Maakt allemaal niet zoveel uit, maar wil gewoon 0.2-0.3 kg per week afvallen en daar pas ik mn voeding op aan. Klopt ook altijd wel aardig met de berekeningen.

Zit je nog niet op je gewenste resultaat dan?? Ik vind nl al dat je tov je lengte al niet veel weegt..

• #2.410
Zegt niets. Werd me hier constant wijsgemaakt dat ik veel te licht was etc.

Moet gewoon nog wat vet onder mn billen weg. Dat begint nu wel te gebeuren.
Maar ik wil nog max 1 kg kwijt voor de kerst. Als ik meer afval, vind ik het ook te mager worden.

Dus in 2013 eerst weer wat massa opbouwen. Gewoon op onderhoud hoor, dus misschien dat ik dan alsnog wel wat vet kwijt raak.

Gewicht zegt ook niks, gaat om de spiegel;)

Dus 400 onder onderhoud?
Laten we zeggen 2800 per week exclusief cardio?
Dat zou dan ongeveer halve kilo Per week zijn toch?

Bulken is ook overrated;)

Zegt niets. Werd me hier constant wijsgemaakt dat ik veel te licht was etc.

Moet gewoon nog wat vet onder mn billen weg. Dat begint nu wel te gebeuren.
Maar ik wil nog max 1 kg kwijt voor de kerst. Als ik meer afval, vind ik het ook te mager worden.

Dus in 2013 eerst weer wat massa opbouwen. Gewoon op onderhoud hoor, dus misschien dat ik dan alsnog wel wat vet kwijt raak.

massa=:yes:, gewoon lekker zwaar trainen en dan in de loop van jaren vormt je lichaam steeds beter;) Besides er zijn altijd wel verbeter punten, je stelt je doelen steeds bij. Teminste dat heb ik wel:P Je gaat iedere keer een stuk vooruit en dat is ook de bedoeling. Ik had alleen maar das persoonlijk het cutten vlak voor de zomer bewaard en nu lekker op onderhoud gaan eten. Hoewel ik het zo nu en dan ook weer op mijn heupen krijg;)

• #2.413
Nee, 5*350 onder onderhoud + max 900 cardio
= 1 kg per 3 weken.

In de praktijk ruim 1 kg per maand.

Zet ook nog wel wat spiermassa aan, ook al zou dat officieel niet moeten kunnen.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 10:46 ----------

massa=:yes:, gewoon lekker zwaar trainen en dan in de loop van jaren vormt je lichaam steeds beter;) Besides er zijn altijd wel verbeter punten, je stelt je doelen steeds bij. Teminste dat heb ik wel:P Je gaat iedere keer een stuk vooruit en dat is ook de bedoeling. Ik had alleen maar das persoonlijk het cutten vlak voor de zomer bewaard en nu lekker op onderhoud gaan eten. Hoewel ik het zo nu en dan ook weer op mijn heupen krijg;)

Maar vond het nu zo zonde dat ik zo hard trainde en me nog schaamde voor delen van mn lichaam, dat ik dat eerst aan wou pakken.

Goede keuze geweest ook, je ziet nu juist veel meer van mn spieren. Geniet er echt van hoe mn lichaam verandert.

Wil er het hele jaar strak uitzien, niet alleen in de zomer.

Laatst bewerkt:
Nee, 5*350 onder onderhoud + max 900 cardio
= 1 kg per 3 weken.

In de praktijk ruim 1 kg per maand.

Zet ook nog wel wat spiermassa aan, ook al zou dat officieel niet moeten kunnen.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 10:46 ----------

Maar vond het nu zo zonde dat ik zo hard trainde en me nog schaamde voor delen van mn lichaam, dat ik dat eerst aan wou pakken.

Goede keuze geweest ook, je ziet nu juist veel meer van mn spieren. Geniet er echt van hoe mn lichaam verandert.

Wil er het hele jaar strak uitzien, niet alleen in de zomer.

Ja tuurlijk ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar soms is het wel eens lekker de teugels wat te laten vieren en dat kan je dan beter in de winter doen dan in de zomer;) Maar ja, ik wil er ook het liefst het hele jaar door goed uitzien, wie niet??

Bodybuilder ben je ook hele jaar door en niet alleen in de zomer :D :cool:

• #2.416
Heb al niet zo'n strikt dieet, dus kan me niet voorstellen dat ik ooit echt pauze nodig heb. Zeker niet als je eenmaal het resultaat hebt gezien van een beetje discipline.

Lijkt me trouwens wel moeilijk na een wedstrijd. Ben je ooit nog tevreden met je 'normale' shape MissH?

Heb al niet zo'n strikt dieet, dus kan me niet voorstellen dat ik ooit echt pauze nodig heb. Zeker niet als je eenmaal het resultaat hebt gezien van een beetje discipline.

Lijkt me trouwens wel moeilijk na een wedstrijd. Ben je ooit nog tevreden met je 'normale' shape MissH?
Ja na een wedstrijd is idd best lastig, tenminste zo is mijn ervaring want je kh's worden steeds minder naarmate je wedstrijd nadert, dus als je daarna weer normaal je kh's gaat eten kom je wel vrij snel weer aan en verdwijnen die oh zo begeerde harde buikspieren wat meer naar de achtergrond.
Maar ik ben nu ook wel redelijk tevreden hoor, er zijn altijd verbeterpunten natuurlijk maar dat houd je scherp;) en dat is het mooie van bb, je kan iedere keer stukje meer bouwen,verfijnen:D

Maar ik ben ook gek op lekker eten, en dat maakt het soms wel lastiger want als ik het weer in mijn hoofd heb zitten en dat is vrij regelmatig mag ik van mijzelf weinig snacks tussendoor.. ontbijt brinta,tussendoor kwark,lunch broccoli+kip, prewo grapefruit,postwo shake etc.. en dan geen ruimte voor brood,boter en andere verleidingen

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 15:09 ----------

Bodybuilder ben je ook hele jaar door en niet alleen in de zomer :D :cool:
Oh echt:p

• #2.418
8.2 km in 53 min, inclusief 10 sprintjes.
Had dus sneller verwacht, maar dat betaal je later wel weer terug. :(
Bovendien was het glad, dus moest voorzichtig lopen.

ik vind het nog verduiveld knap dat je het voor elkaar krijgt met dit weer buiten te rennen!
echt chappeau!!!

• #2.420
Lekker juist! Had er echt zin in, het is prachtig weer.

Terug
Naar boven