Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Doe wat je niet laten kan, gewoon lekker zonder straps trainen..gaat imo heel veel gewicht verloren door je vingers but hey, ieder zn ding hoor. Ik wist niet dat je boos werd
---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 23:23 ----------
Wat een onzin is dat zeg.. dus als Coleman een 150kg niet meer kan trekken zonder straps is hij weak? Vandaar dat alle big guys and girls "met" straps trainen. Dat is echt weer iets van de laatste jaren, dat gedoe over straps zijn slecht, belt is slecht..blablabla
Maar ieder moet het voor zich weten, ik dacht je alleen een tip te geven..weet ik veel dat ik dat al eerder heb gedaan
Maar in jouw logje niks meer over straps van mij.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 23:23 ----------
Zolang je grip faalt ben je weak as phuck
Abfab, hoe bedoel je vergeten op te warmen @ deadlifts? Waren de frontsquats niet al een soort opwarming?
Wat een onzin is dat zeg.. dus als Coleman een 150kg niet meer kan trekken zonder straps is hij weak? Vandaar dat alle big guys and girls "met" straps trainen. Dat is echt weer iets van de laatste jaren, dat gedoe over straps zijn slecht, belt is slecht..blablabla
Maar ieder moet het voor zich weten, ik dacht je alleen een tip te geven..weet ik veel dat ik dat al eerder heb gedaan
Maar in jouw logje niks meer over straps van mij.