XXL Nutrition

Absolutely Fabulous in the gym

Haha doet ellenlang toch graag voor een muscle babe;)

Scheelt pielen met techniek, kan ik alleen op kracht concentreren en wat meer gewicht pakken.

Ga je natuurlijk ook niet zo diep. Maar vind dat altijd wel fijn als t een tijd veel moeite heeft gekost, gewoon squatten zonder na te denken.

Geeft wel andere belasting op je onderlichaam (minder quads) en niet per se overdracht naar 'gewoon' squatten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.503
Bah, wat voel ik me ellendig. Verkouden, keelontsteking en totaal opgezwollen van het vocht.

Gisteren wel een gecombineerde upperbody training gedaan:
Pull-ups, wijd, lukten niet
BOR
Benchpress
Overhead press
CGBP
Dips, lukten niet
BB curl
Facepulls

Vandaag gewoon werken en daarna LB training. Dit weekend namelijk weg en daarna O&N, dus zal weinig van trainen terecht komen.

Het heerst ab.
Je kan vanaf woensdag toch weer los volgende week?

Beterschap! Ik hoor idd heel veel mensen om mij heen met dezelfde klachten..

• #2.506
Ben altijd ziek met kerst, niet goed voor me vakantie :D

Wel goed voor de lijn:p

• #2.508
Waarom?

Juist als je ziek bent zou ik even niet cutten. Aansterken moet je dan!

Mwoah

Je moet niet denken van ik ben ziek dus ga lekker troep eten.

Gewoon je eiwitten naar binnen, en wat langzame kh.
Paar hele eieren voor het vet.

• #2.510
Dat zeg ik toch ook niet; heb het nergens over troep eten gehad. :rolleyes:
Maar waarom zou het goed voor de lijn zijn?

Laatst bewerkt:
Meestal als mensen ziek zijn eten ze weinig:p

Never mind

Beterschap!

• #2.513
Dankje!
Gelukkig geen collega's in de buurt, dus kan rustig zitten snotteren hier. Vanavond even kijken hoe ik me voel, toch gaan sporten werkt wel eens averechts. :o

• #2.514
Ben ook niet gaan sporten. Heb het echt te pakken. Ergste verkoudheid en koorts zijn nu weg, maar mn hele longen zitten vol met prut :(

Was een weekendje weg en had heel graag gaan hardlopen, maar was gewoon dom idee. Wel goed gegeten, shitload medicijnen en even turks stoombad ingeweest.

Vandaag en morgen ook nog maar rustig aan. Woensdag weer werken en hopelijk mn gewone ritme oppakken.

Veel beterschap! Geniet van de jaarwisseling, dan kun je in 2013 weer knallen in de gym!

• #2.516
Dankjewel!

Kijk er wel heel erg naar uit. Heb niet echt het geduld om rustig uit te zieken :o

Lichaam verandert gelukkig niet heel erg in zo korte tijd, alleen minder hard en wat definitie kwijt. Maar kan ook door de feestdagen komen. In de afgelopen weken van 55.0 naar 56.8 naar nu 55.8kg gegaan, terwijl ik normaal heel stabiel in gewicht ben.

Straks een paar weken regelmatig leven, komt dat vast wel goed.
Op onderhoud eten stel ik nog zolang uit, daarvoor ben ik nu nog even niet tevreden met hoe ik eruit zie.

Beterschap abfab. Regelmatig leven vind ik ook altijd lekker m.b.t voeding enzo, nu in de vakantie is gewoon mn ritme helemaal weg.
Komt vast goed!

Tot wanneer wil je onder onderhoud blijven eten dan? Of gewoon totdat je tevreden bent met wat je ziet?

Dankjewel!

Kijk er wel heel erg naar uit. Heb niet echt het geduld om rustig uit te zieken :o

Lichaam verandert gelukkig niet heel erg in zo korte tijd, alleen minder hard en wat definitie kwijt. Maar kan ook door de feestdagen komen. In de afgelopen weken van 55.0 naar 56.8 naar nu 55.8kg gegaan, terwijl ik normaal heel stabiel in gewicht ben.

Straks een paar weken regelmatig leven, komt dat vast wel goed.
Op onderhoud eten stel ik nog zolang uit, daarvoor ben ik nu nog even niet tevreden met hoe ik eruit zie.

Naar welk gewicht wil je toe gaan dan voor je op onderhoud gaat eten?

• #2.519
Onder de 55kg, maar komt niet zo nauw. Ligt er meer aan hoe het eruit ziet. Vooral billen en heupen moeten eerst wat strakker.

Zal alsnog wel iets aankomen als ik weer structureel meer ga eten en dat durf ik nu nog ff niet aan ;)

Onder de 55kg, maar komt niet zo nauw. Ligt er meer aan hoe het eruit ziet. Vooral billen en heupen moeten eerst wat strakker.

Zal alsnog wel iets aankomen als ik weer structureel meer ga eten en dat durf ik nu nog ff niet aan ;)

Maar met meer en juist eten kun je wel wat meer spiermassa opbouwen en nu niet echt. Ik eet ook op onderhoud met schema, misschien iets er boven maar kan het wel merken. Volgens mij is mijn % wel gezakt.

Terug
Naar boven