Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmmm tijd voor een andere gym. Als er al geen tijd voor een wandeling is dan zal er ook niets nieuws bijkomen. Nu kan je gym al helemaal af zijn natuurlijk.
Maar er mag wel ruimte zijn voor walking lunges. Basis oefening voor crossfit trainers en BB.
Wat een onzin. Gym is top, niets aan veranderen. Waarom zou ik perse walking lunges moeten doen?
Dan doe je ze lekker op de plaats, of je doet steeds maar twee stappen en springt s over een bench heen
Eerst maar eens sterker worden op squat. En ga er wat leg extensions bij doen, nav foto's van natty. Maar verder totaal geen behoefte om iets te veranderen aan schema of sportschool.
Bedoelde het ook niet zo hard hoor. als je goed zit zit je goed. Weet niet eens waar je zit.
Ik heb wel eens een gym bezocht waar je je kont amper kon keren. En dat vond ik niet echt fijn.
Squat
1 * 10 * 20
1 * 10 * 40
2 * 08 * 50
Laatste set volledig opgeblazen quads, auw..
Full squat zat er ook ff niet in. **** it. Doe dat bij front squats wel weer.
SLDL
1 * 12 * 30
3 * 08 * 50
Hoppa!
Leg extension
2 * 08 * 15
1 * 06 * 20
1 * 08 * 20
Pijnlijk. Maar wel leuk om weer s te doen.
Geen last van knieen gehad.
Calf raises
1 * 10 * 30
3 * 08 * 40
Vertical leg raises SS knee raises
3 * 6+6
Even voorzichtig aan met mn buikje
Fijne eerste training. Lekker om weer normaal ritme te hebben en ben ook bijna weer fit.
Champagne? Zeg dat kan toch niet. Iets bijzonders te vieren?
Wel lekkere benendag gepakt. En die ademnood bij deadliften, pfff herkenbaar hoor. En zo hoort het toch ook.
Tot het gaatje gaan.