AndroidHealthClinic

Absolutely Fabulous in the gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.581
Teveel champagne gehad?

Training ziet er nog wel goed uit. Ook mooie front squats, ondanks een fail. Ga je helemaal tot de grond?

• #2.584
Nee. Lang niet. Combinatie viel alleen niet lekker, zoals ik al zei ;)

Front wel full, niet altijd tot de grond. Met 40 kg lukt dat normaal ook wel, maar dan doe ik t als eerste oefening.

Volgende keer weer beter.

Waarom niet atg dan bij front? Lijkt mij fijner zo te pakken na de squats.

• #2.586
Vereist andere techniek (wijdere stand etc) en is niet nodig. Waarom wel?

Je laatste zin snap ik niet.

Je hoeft niet wijder staan hoor. Schouder breedte is voldoende, miss iets smaller. Als je billen er maar tussen passen.

Vind zelf front diep fijner na gewone squats niet zo diep. Maar dat zal wel weer raar dingetje van mij zijn, een gevoel;)

• #2.588
Dat passen ze dus niet, dus wijdere stand.

Full is prima. En is net zo goed diep.

Wat is voor jou wijd? Schouder breedte zou moeten passen sowieso, je bent kleiner dan ik. Zou hem niet te wijd pakken dan spreek je weer ander gedeelte aan.

• #2.590
Denk je niet dat ik dat allemaal al wel s geprobeerd heb. En zelf echt wel weet hoe breed mn heupen zijn.

Damn...

Zal nog es wat vragen of zeggen.

• #2.592
Doe maar niet :o

Beetje klaar met al die goedbedoelde adviezen voor problemen die ik helemaal niet heb. Gaat t opeens over lunges. Of over atg squatten ipv full squat.
Als t nou nog s onderbouwd werd...

M'n front squats gaan heerlijk, en ook diep genoeg.

Weltrusten!

Wat is dan het nut van loggen vraag ik me dan af. En je ziet toch waarom? Je spreekt het anders aan en naar mijn mening hoor je de front niet te wijd te doen. Maar genoeg gezegd.

Wat is dan het nut van loggen vraag ik me dan af. En je ziet toch waarom? Je spreekt het anders aan en naar mijn mening hoor je de front niet te wijd te doen. Maar genoeg gezegd.

Front hoort in principe ook niet wijder dan schouderbreedte idd maar Abfab heeft zo haar eigen programmaatje ontwikkeld, en nu ladies..het is net nieuw jaar..doe s aardig;)
Abfab, het is logisch dat je comments krijgt op dingen die je post, trainingen etc.. daarvoor log je ook toch?? Dat is in mijn log dito, als je de comments niet begrijpt vraag je uitleg, of onderbouwing.. ik onderbouw ook niet al mijn comments hoor, tenzij er om gevraagd word.

• #2.595
Ik doe ze ook niet wijder dan schouderbreedte, want ik squat niet atg. Dus de discussie gaat weer compleet nergens over! Dat is juist mn punt; adviezen voor problemen die ik helemaal niet heb.
Paar dagen geleden zei ik dat ik bewust geen lunges in mn schema had en krijg ik adviezen dat ik ze dan maar buiten moest doen of een andere sportschool zoeken. Zie jij de logica?

Ik log om mn trainingen bij te houden en te kunnen vergelijken. Commentaar neem ik vaak ook mee, maar ik ga niet iets veranderen omdat het zo 'hoort' of omdat een ander dat zo fijn vindt. Dan hoor ik toch graag wat meer onderbouwing.

En ben het nu een beetje zat dat als ik lekker mn trainingen en ritme weer op de rit krijg, er volgens DBB steeds vanalles moet veranderen. Meer oefeningen, hogere repranges, etc, na elke training die ik log weer....

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 07:22 ----------

Anyway, goed nieuws. Gewicht gaat weer prima, decemberkg's zijn eraf. Zag het al in mn gezicht, billen blijven iets achter, maar die zijn altijd als laatste aan de beurt.

Nu 55.1, even kijken of het geen vochtschommelimgen zijn en dit volgende week ook doorzet.

Jeej!

Laatst bewerkt:
het is me hier weer wat :)

Squatten gewoon zo wijd gaan staan dat je het diepste kan. Moeilijker moet je het niet maken. Bepaalde accenten
leggen doe je wel met isolatie ofzo.

En ben het nu een beetje zat dat als ik lekker mn trainingen en ritme weer op de rit krijg, er volgens DBB steeds vanalles moet veranderen. Meer oefeningen, hogere repranges, etc, na elke training die ik log weer....

Anyway, goed nieuws. Gewicht gaat weer prima, decemberkg's zijn eraf. Zag het al in mn gezicht, billen blijven iets achter, maar die zijn altijd als laatste aan de beurt.

Nu 55.1, even kijken of het geen vochtschommelimgen zijn en dit volgende week ook doorzet.

Jeej!

:lifter: You go girl! Gewoon lekker doortrainen. Lekker bezig met de decemberkilo's! Hoeveel wil je nog kwijt? Of kijk je meer naar je spiegelbeeld ipv de cijfertjes?

• #2.598
Spiegelbeeld vooral. Maar als ik m'n gewicht straks tussen de 54.5 en 55 kg kan houden, durf ik wel weer op onderhoud te gaan eten. Dus nog klein beetje eraf (1 a 2 weken) en dan rustig aan verhogen in kcal.

Precies volgens planning!

• #2.599
Pull-up
5 * 02 wide grip
4 * 06 hammergrip
Afwisselend.
Ging niet zo lekker. Maar goed, dat is t op t begin nooit.

Bench press
1 * 08 * 30
1 * 06 * 40 met hulp
2 * 08 * 35
1 * 10 * 30
Had juist gehoopt omhoog in gewicht te gaan. Maar ws te lang niet gedaan of te hoog gestart. :(

Overhead press
1 * 08 * 15
3 * 07 * 20
Lekker. Pumped deltzzz

BB curl
1 * 08 * 15
1 * 08 * 17.5
3 * 06 * 20
hoppaaaa!

Facepulls, gestrekte armen
1 * 10 * 5
2 * 10 * 10
2 * 15 * 10

Weekend :cool:

Nette training hoor!
Ik vind die pull ups er juist goed uitzien. Voelde ze niet lekker aan?

Fijn weekend :)

Terug
Naar boven