AndroidHealthClinic

Absolutely Fabulous in the gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Dankjewel!

Komt natuurlijk altijd ongelegen zoiets, maar ik ging net zo lekker :(

Heb s bedacht wat ik kan doen, maar alleen beetje bw squats, lunges en fietsen is mogelijk. Gelukkig schijnt na een week de ergste pijn over te gaan, moet dan ook terug naar het ziekenhuis, dus dan vraag ik wel wat ik kan doen.
Hopelijk snel weer autorijden, kan ik iig werken.

Beterschap!

Sleutelbeen gebroken? Damn dat lijkt me pijnlijk. Verplichte deload dus ;)

Get well soon

• #2.644
Ja, rotgevoel, understatement ;)

Kan me niet voorstellen ooit nog te benchen. Maar gaat ws sneller dan ik denk.
Wielrenners breken m ook vaak.

Ja, rotgevoel, understatement ;)

Kan me niet voorstellen ooit nog te benchen. Maar gaat ws sneller dan ik denk.
Wielrenners breken m ook vaak.

Doe maar gewoon rustig aan ;) Misschien over een paar weken wat cardio, legpresses ofzo. Of spendeer
wat meer tijd aan de familie & je lover ;) Kan ook eens deugd doen :)

Pff balen abfab, net nu je zo lekker ging inderdaad.
Sterkte met herstellen :aai:

Heel veel beterschap!

• #2.648
Dankjewel!

Ben er nu wel klaar mee. Slaap op de bank, anders is t helemaal niet te doen. Pijn wordt gelukkig elke dag iets minder, zolang ik maar stil blijf zitten.

Moet wel mn dieet aanpassen, word echt moddervet als ik hele dag kan eten en weinig beweeg. Maar s wat carbs schrappen.

Woensdag weer foto maken in het ziekenhuis en dan zo snel mogelijk starten met fysio. Want schouder hangt er maar raar bij zo.

oowww, wat balen zeg, moet je ineens stil zitten!!!!
Heeeeel erg veel beterschap!!!!

• #2.650
Rust, zal nooit mn hobby worden...

Ik ga later deze week s op een fiets zitten op de sportschool. Nu ff niet, fietsen lukt wel, maar omkleden is zo'n ellende :o

En ik moet nog een stoer verhaal verzinnen. Van de trap struikelen is zo suf :D

Sterkte met sleutelbeen. Hoe lang moet je die regio stilhouden?

• #2.652
Geen idee, in ieder geval 1 week complete rust. Woensdagochtend weer foto's maken. En dan kijken hoe het ervoor staat.

Hopelijk sta je morgen een beetje leuk op de foto. Zorg voor goede doorbloeding van de regio van je breuk.Dat versnelt de aanmaak van nieuwe botcellen (osteoblasten en daarna oasteocyten)
Geneest volgens mij nog sneller als een hele knappe man dat doet.

• #2.654
Dankje!

Zal mn vriend s vragen of ie me flink kan laten doorbloeden. Dat klinkt echt heel raar he :D

Ik denk niet dat het in een bouquetreeks opgenomen wordt!

• #2.656
Toch geen foto maar wel gerustgesteld.
Hele mooie breuk die stevig tegen elkaar,drukt, dus hoef niet bang te zijn dat het bij elk stootje 'kapot' gaat en ik weer terug bij af ben.
Moet gewoon steeds meer gaan doen, zolang t geen pijn doet.

Volgende afspraak over 3 weken, maar hij verwacht dat ik die gewoon kan afzeggen. Hardlopen binnen 2 a 3 weken, KT 5 a 6.
Fysio vond ie niet nodig.

Autorijden mag officieel pas over 2 weken, maar er is geen duidelijke grens wanneer je genezen bent. Ik ga het zaterdag s proberen. Ben ook op mn werk langsgeweest en die proberen iets als carpoolen te regelen voor komende week.

Nu vooral rustig herstellen. Sling vooral om voor buiten, dan doen mensen toch wat voorzichtiger met je en geeft wat stabiliteit bij het lopen.

Als pijnstillers liefst alleen nog paracetamol. Maar heb voor de zekerheid wel recept voor diclofenac meegekregen.

We zullen zien!

Beter dat het een nette breuk is! Durf je waarschijnlijk nu ook wat meer.
Succes met het herstellen.

Klinkt positief! rustig alles opbouwen en je lijf goed aan blijven voelen!

SUC6!

positief nieuws! succes!!

Nette breuken zijn fijn. Succes!

Terug
Naar boven