MuscleMeat

Absolutely Fabulous in the gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.681
Prima! Morgen weer werken, heb vervoer geregeld. sAvonds weer fietsen in de gym.

Kan steeds meer bewegen vanuit mn schouder. Gaat best snel eigenlijk.

Ga deze week alleen nog bw oefeningen doen en wat fietsen. Volgende week LB krachttraining en hardlopen. Bovenlichaam waarschijnlijk pas over een maand. Dan maar de tijd nemen om mn benen wat bij te trekken, ook geen slecht plan.

Nice, dat is zeker snel. Pistol squats voor Fab! ( ik voel die ene van gisteren nog :o )

Beterschap! Lijkt me erg pijnlijk, zo ziet het er ook uit..
Maar als je je benen kan trainen is toch even prima? Ik vind benen de heerlijkste dag :D haha

• #2.684
Kan niet veel he. Squat en deadlift zit er nog lang niet in.
Dan maar leg press, maar durf ik nu nog niet aan.

Dus doe wel beetje lunges, split squats, etc. deze week. Allemaal zonder extra gewicht.

• #2.686
Toch geen cardio, m'n chauffeur had geen tijd. Dan maar thuis trainen:

Squat SS 1 leg lunges
3 * 12+12+12

Smalle box squat SS staande leg raises achter
3 * 12+15+15

Crunches SS glute bridges
4 * 20+20

Beetje voorzichtig, je maakt al snel een rare en dus pijnlijke beweging.
Eerste dag werken was ook pittig, vooral de spieren eromheen zijn flink van slag van de hele dag muis gebruiken en typen.

kijk kijk, je bent een kleine vechter hé :)

:thumbs:

Toch geen cardio, m'n chauffeur had geen tijd. Dan maar thuis trainen:

Squat SS 1 leg lunges
3 * 12+12+12

Smalle box squat SS staande leg raises achter
3 * 12+15+15

Crunches SS glute bridges
4 * 20+20

Beetje voorzichtig, je maakt al snel een rare en dus pijnlijke beweging.
Eerste dag werken was ook pittig, vooral de spieren eromheen zijn flink van slag van de hele dag muis gebruiken en typen.

Ik weet niet of ik het nu bewonderingswaardig of stapelgek moet vinden :rolleyes:
Is je werkplek een beetje ergonomisch ok en neem je elk uur pauze?

Ik weet niet of ik het nu bewonderingswaardig of stapelgek moet vinden :rolleyes:
Is je werkplek een beetje ergonomisch ok en neem je elk uur pauze?

Het werken of het trainen thuis?
Als het kan waarom niet toch? Lijkt me toch kwestie van uitproberen wat wel en niet kan.

Het werken of het trainen thuis?
Als het kan waarom niet toch? Lijkt me toch kwestie van uitproberen wat wel en niet kan.

Nee werken. Het lijkt me pijnlijk, sleutelbeentechnisch ( zeker achter bureau zitten/muizen ), maar misschien valt dat hartstikke mee.

• #2.692
Valt mee hoor. Alleen einde van de dag zit ik er wel echt doorheen.

Maar altijd beter dan hele dag thuis niksen. Lijkt me ook niet dat het herstel in de weg zit.

Zou liever eerst halve dagen werken, maar dan heb ik geen vervoer. Dus maar ff doorknallen, bijna weekend ;)

En, zit je tat alweer recht?

• #2.694
:D Dat blijft helaas zo.

Vandaag wel voor t eerst auto gereden. Voelde heel eng, maar met zo min mogelijk schakelen was het wel te doen.

Ondertussen griep te pakken. Ben er nu echt klaar mee :mad:

Ah verdorie, het zit je ook echt niet mee he! Beterschap:)

Lekker dan :/ heb je natuurlijk op je werk opgepikt :P
Kom je in elk geval aan je rust toch. Als autorijden al enigszins lukt dan gaat het vooruit.

Ahh dat is balen! Beterschap zeg.. :)

• #2.698
Dankje! Maar even helemaal niet denken aan trainen, mn gewicht en dat soort dingen, eerst beter worden.
Lig nu maar weer in bed te gloeien en hoesten. Ben er zo klaar mee, heb afgelopen tijd superveel vitaminen etc op maar niets helpt. Dit is al de derde keer dat ik griep heb dit seizoen.

Wil weer fit zijn :banghead:

En heeft de Joodse penicilline geholpen?

• #2.700
Neh. :(

Vandaag bij de huisarts geweest. Gelukkig geen longontsteking, maar het zit wel helemaal 'vast', dus luchtwegverwijders meegekregen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven