MuscleMeat

Absolutely Fabulous in the gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Ja, doe ik nu. Wel flink karwei al die pillen, maar als het helpt een kleine moeite.

Spierpijn ::o

Dat wordt steeds makkelijker; ik doe er nu ipv 10 minuten nog maar 2 minuten over :o

• #2.723
Haha, nee binnen een minuutje heb ik ze allemaal wel weg. Maar neem wel elke pil apart met een slok water.

Nu nog meer spierpijn :) Lichaam zal weer even moeten wennen.

Vandaag hardlopen! Ook wel zin in, maar misschien kom ik niet eens tot het einde van de straat hoor.

Succes!

Zit nu iedereen aan de animal pak?

• #2.726
Dagje later geworden. Was niet zo'n succes.

Alleen heel hard rechtdoor gaat goed, elke vertraging, versnelling, onregelmatigheid doet echt pijn. :(
Voor mn longen was het wel even lekker.

Volgende week weer een poging! Eerst dinsdag fysio, en weer twee dagen lb training.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 18:03 ----------

Nee hoor, ik probeer het alleen s.

of ben ik iedereen? :D

Laatst bewerkt:

Alleen heel hard rechtdoor gaat goed, elke vertraging, versnelling, onregelmatigheid doet echt pijn. :(

Volgende week weer een poging! Eerst dinsdag fysio, en weer twee dagen lb training.

*mental image*

Merk je al iets? van AP? beresterk/katten die ineens bang van je worden?

Knap dat je toch doet wat je kan :D

hee ik snap nu wat je naam betekend

Dat je dan door durft lopen. Vind t echt knap.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 20:03 ----------

Jups;) animalpack it is......

Straps are out:P

:D koppig ding ben je ook hé ... toch maar gaan :p

:thumbs:

sterkte fabje.

• #2.733
Dankje!

Fysio was wel nuttig. Moet eerst m'n mobiliteit terug krijgen voordat ik weer kan trainen. Anders ga ik het op een verkeerde manier belasten. Klinkt logisch.

Gelijk een soort 0-meting gedaan. Simpele oefeningen mee, wat met mn schouderbladen bewegen en volgende week weer terug.

Dus nog maar ff alleen benen trainen.

Fysio wekelijks? Benen is ook lekker; heb je straks uitpuilende monster quads.
Nog pijn?

• #2.735
Jep, maar vooral van vermoeidheid of omdat ik een plotselinge stomme beweging maak. Kracht zetten gaat ook nog niet.

Nu ff volgende week, weet niet of dat daarna zo blijft. Worden ook maar 6 behandelingen vergoed, dus die spreid ik dan liever.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 21:13 ----------

Monster quads, hebben! :heart:

Score! Ik doe standaard 4 van zijn genoemde oefeningen ( ik isoleer kont in mijn schema ). even kijken wat die quadrup nou weer is, klinkt sowieso al alsof je er monsterlijke uitpuilende assmass van krijgt.

Ik zou die hip thrusts in jouw geval wel iets lager op je rug pakken qua leuning zodat je schouderpartij niet teveel beweegt. Of ga je bw doen?

• #2.738
Vandaag s BB glute bridges en bent-leg back extension proberen.

Reverse hypers hebben we helaas geen machine voor en kan sws niet op mn buik liggen met mn schouder.

reverse hyper kan je ook doen met yogabal op bankje. Weet alleen niet of je jezelf wel vast kunt houden zonder pijn; door de achterwaartse beweging met je benen komt er nogal wat druk op je bovenlichaam.

• #2.740
Hebben geen yoga-bal ook :D
Laat die oefening wel even zitten.

Terug
Naar boven