AndroidHealthClinic

Absolutely Fabulous in the gym

Je bronchieen of meer naar boven? En luchtwegverwijderaars? Dat lijkt me heel onhandig! :D Dat is wel ruk zeg; ook altijd mijn zwakke plek. Om eerlijk te zijn elk jaar de lul ( zeker 2 keer ) en dit jaar ineens 0 keer. Enige wat anders is, is mijn suppletie en voeding.

Ik zou dus vooral een pot animal pak aanschaffen :o
Sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Haha, zie t nu pas :roflol:

Bronchien inderdaad, veel pijn daar ook. Heb altijd zwakke longen gehad, maar normaal hoest ik t wel op, dus dan is dat niet zo'n probleem.

Animal Pak ja? Ik neem nu dagelijks Alive Daily women en echineaforce, maar dat schiet dus allemaal weinig op. Eet daarnaast gevarieerd en genoeg vitamientjes en vetten.

Heb ook precies allerlei kwaaltjes (lage lichaamstemperatuur, bloedarmoede, etc.) die je weerstand verlagen. Zeker als ik mn vetpercentage nog verder wil verlagen is het wel iets om goed op te letten. Alle tips zijn dus welkom!

Mijn immuunsysteem is er werkelijk met belachelijke sprongen door vooruit gegaan, ik zou het in elk geval proberen, wellicht doet het voor jou precies hetzelfde.

En ik weet hoeveel pijn je nu hebt; heb'm vorig jaar twee keer gehad daar waarvan 1 keer naar een longontsteking schoot. Ik dacht dat ik dood ging :o
Als het goed is moet je met die verwijders snel wat verlichting voelen.

• #2.704
Squat
4 * 10

Lunges
4 * 10r+10l

Glute bridges
4 * 15

Seated double crunch
4 * 12

Komende week weer fietsen in de sportschool. En s wat leg presses proberen. Dinsdag erna afspraak bij fysio, eens kijken wat ik wel kan en mag doen met mn bovenlichaam.

Deze week wat te snel gegaan. Vooral hele dag achter een toetsenbord, toch teveel sjouwen en twee keer autorijden bleek te veel.

Het is iets! Ademen wel beter?

• #2.706
Jep. Nog wel benauwd en veel hoesten. Maar komt nu iig los.

En geen koorts meer, dat scheelt al veel.

Oh fijn dat de koorts gezakt is. Nog even en je bent weer in de gym!

• #2.708
Ik was er! :D

Leg press (45 deg)
1 * 15 * 25
3 * 12 * 50
2 * 10 * 60
Lekker! Merk wel druk op mn sleutelbeen. Niet te gek maken dus.

Seated calf raises
1 * 12 * 20
3 * 12 * 25

Fietsen
20 min, 150 kcal, 12 km.

Cable pushdown (touw)
1 * 08 * 5
Nog te zwaar. Bovenlichaam maar voor na mn afspraak met de fysio bewaren.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 21:07 ----------

Verder geen oefeningen/apparaten kunnen bedenken, iemand tips?

Ik heb plaatsvervangend pijn :o
Wel tof dat je er al zo snel weer bent.

Ik bied: glute bridges, db incline curls, kickbacks zouden in principe ook moeten kunnen, reverse curls ook, hyper extensions?

Wat flink dat je gaat zeg!
Curls en extensions voor je benen.

• #2.711
Hyperextensions zijn een goed idee!

Ga het verder eens proberen. Volgensmij moet ik me op die benenmachines altijd aan beide kanten vasthouden.

Curls en kickbacks misschien als ik ze licht doe, beter dan niets.

Bedankt dames :)

Even puzzelen hoe je beste houvast hebt met 1 arm. Komt wel goed.
wat lichter gaan en meer herhaling zodat je ook niet hard hoeft vasthouden kan misschien ook helpen.

Hyperextensions zijn een goed idee!

Ga het verder eens proberen. Volgensmij moet ik me op die benenmachines altijd aan beide kanten vasthouden.

Curls en kickbacks misschien als ik ze licht doe, beter dan niets.

Bedankt dames :)

Ik kan niet inschatten wat de druk op je sleutelbeen is, maar ik weet in elk geval uit ervaring (:rolleyes:) dat er geen druk op de schouder komt en die zit er dichtbij.
Denk dat je dan wel heel veel nadruk op perfecte uitvoering moet leggen zodat je ook echt alleen de beweging maakt met je onderarm ( curls/kickback ) en alles daarboven goed koest houd.

• #2.714
Leg extension
1 * 15 * 5
4 * 12 * 10

Leg curl
1 * 15 * 5
1 * 12 * 10
3 * 08 * 15

Seated calf raises
1 * 15 * 20
3 * 12 * 25

Kickback en curls geprobeerd, maar is echt niet te doen.

Hyperextensions
4 * 15

Lunges, rechts+links
4 * 12+12

Fietsen
17.5 min, 10 km, 126 kcal

Toen trillende beentjes weer naar huis. Niet zoals ik normaal zou trainen, maar toch lekker!

Is toch goed dat je toch nog even hebt getraind.. Het gewicht komt vanzelf wel weer ;) Tis maar dat je er weer uit bent geweest :D

Goed dat je weer gegaan bent. En trillende beentjes alleen maar goed;) Komt vast nog wel wat spierpijn bij je om de hoek kijken:p

• #2.717
Ja, als ik de komende twee weken zo'n 2 a 3 keer per week benen kan trainen, ben ik al happy hoor!
Bovenlichaam liep toch altijd voor. Al vind ik t wel vreselijk dat mn schouders zo slinken :(

Zaterdag kijken of hardlopen lukt. Ben bang van niet, te enthousiast lopen doet al pijn :o

Balen dat curls en kickback niet gingen; ik had gehoopt dat het niet teveel zou trekken :(

Desodanks toch een work-out. Nice.

Kun je idd de benen er wat bijtrekken.

keep it up AbFab ! Je gaat lekker ... ondanks alles :)

En idd, aan de Animal Pak verdorie :p

Terug
Naar boven