Fitness Seller

Absolutely Fabulous in the gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
Leg extension
1 * 12 * 10
3 * 08 * 15
Wel enige vooruitgang, maar zwaarder kan niet, dan moet ik me gaan vasthouden. Dan maar meer reps of op een andere manier de intensiteit verhogen.

Leg curl
1 * 12 * 15
3 * 08 * 20
Progress, I like :cool:

1-leg squat, l+r
4 * 12+12
Hoe zou ik deze zwaarder kunnen maken?

Glute bridges
4 * 15 * 15

Hyperextensions
4 * 15

Calf raises
1 * 20 * 20
3 * 15 * 30
Auw :o

Schouderoefeningen op bench

Lying leg raises
2 * 12
Te gevaarlijk als je maar aan een kant vast kunt houden. Volgende keer eens een breder bankje pakken.

Seated double crunch
4 * 12
Niet meer gewend zeg, voel ze nu al. Fijne oefening, kan ook met een DB tussen me voeten. Houd ik erin ipv vertical leg/knee raises enzo.

Fietsen
17 min, 10 km, 120 kcal

Legpress gaat niet omdat er veel te veel met schijven gesleept moet worden en ik die veiligheidspal er niet zelf op en af krijg. Misschien zaterdag s sameb met mn vriend doen.
Weet iemand een vervangende oefening?

• #2.762
Kan leg extension ook wel met 1 been doen. Scheelt al.

Verder zijn alle suggesties welkom!

Geen leg press met een stack dan? Kan zo 1 2 3 niets bedenken in jouw geval :(

• #2.764
Leg press
2 * 15 * 50
3 * 10 * 75

Leg extension
1 * 12 * 10
8 * 06 * 5 1 been, achter elkaar door
1 * 20 * 5

Leg curl
1 * 15 * 10
1 * 06 * 20
3 * 08 * 15 ofzo :o

1 leg squat
4 * 12+12

Hyperextensions
4 * 15

Seated calf raises
1 * 12 * 20
3 * 08 * 35

Seated double crunch
4 * 12-15

Schouderoefeningen

Fietsen
20 min, 12 km, 170 kcal

Als je squat en lunges doet, dan is legpress overbodig. Je zou kunnen overwegen lunges erbij te doen tot je weer met de machine overweg kunt.

Zo te zien krijgt het trainen steeds meer vorm. Doe je nog fysio?

Hoezo legpress overbodig??
Hoe kom je erbij?

Zoals ik het zeg; als je squats en lunges kan doen dan is legpress niet broodnodig. Sowieso vind ik de legpress een ontzettende sissyoefening. Iedereen kan op die manier gewicht verzetten.

:roflol:

Dan kan je alle machines wel schrappen;)

Nee, vind ik niet.

Je zegt net dat sissy manier is van gewicht verplaatsen;)

Anyway, ik ga niet in discussie.

Leg press is goede oefening voor wheels, period.

Ja? Dan zeg ik toch niet dat alle machines overbodig zijn ? :o Al kan ik er zo 10 opnoemen die beter verbrand kunnen worden, maar dat zal ik je besparen.

It' s a free world. Met en zonder LP ^_^

Zeg wat je wilt, luister toch nooit naar vrouwen :trollface:

Als ik je mening wil dan geef ik je die wel :cool:

Als je squat en lunges doet, dan is legpress overbodig
Oh ****, dan doe ik echt iets verkeerd met mijn beentrainingen. Ik voeg aan die drie oefeningen ook graag een hack squat aan toe, dat is zeker ook niet goed? En dat ik mijn legext vaak vóór de squat doe 'mag' zeker ook niet?

Ben het met je eens dat het niet altijd nodig is om helemaal alles te doen.... maar overbodig? Nee, absoluut niet.

Jongens, chill the f*** out en doe wat je wilt.
Als ik kijk naar de squat en de lp dan denk ik persoonlijk dat de LP een zwakke oefening is. Squat is in elk opzicht superieur.
Betekent dat dan dat LP onzinnig is? nee, all the cool kids are doing it en sommigen zweren erbij.

Agree to disagree

Ik zei het alleen maar in het licht van Fab's probleem, zou me dan niet vermoeien met lp maar lekker squats draaien.
Denk ook niet dat ze woest wordt van die suggestie :rolleyes:

Als ik kijk naar de squat en de lp dan denk ik persoonlijk dat de LP een zwakke oefening is. Squat is in elk opzicht superieur.
Betekent dat dan dat LP onzinnig is? nee, all the cool kids are doing it en sommigen zweren erbij.

Agree to disagree

Ik zei het alleen maar in het licht van Fab's probleem, zou me dan niet vermoeien met lp maar lekker squats draaien.

Lp kun je op verschillende manieren pakken. Ik doe hem altijd small voor meer buitenkant van je benen en heeft zeker goed effect.

Ja maar zo ken ik er ook nog wel paar Sjors;)

• #2.777
Ik kan alleen niet squaten nu. Dus best zinloze discussie.

Agree to disagree

Met haar schouder kan ze alleen denk ik niet squatten. ;)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 13:58 ----------

Ik kan alleen niet squaten nu. Dus best zinloze discussie.

oh haha. Zag het pas later :)

Ik doelde niet op barbell squats ;) Er zijn heel veel squat variaties die je kunt doen zonder je bovenlichaam te belasten.
Al kan ik me herinneren dat Fab niet graag rare oefeningen doet, dus in dat licht...zou ik denk ik gewoon iemand in de gym vriendelijk vragen of je tijdelijk geholpen kan worden met beladen van de machine.

Terug
Naar boven