MuscleMeat

Absolutely Fabulous in the gym

Waarom hoger in vet op niet trainingsdagen?
Je eet al eieren/kaas/noten/olie

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Omdat je op die manier toch steeds een lekkere en afwisselende avondmaaltijd op tafel kunt zetten.
Ik eet dan bijvoorbeeld vette vis, die ik tijdens het carbloaden expres niet eet.

Maar jij denkt dat ik teveel vet eet? Kan hoor, ben dit ook niet gewend. Maar zal t eerst s uitrekenen. Volgensmij valt t best mee namelijk.

Komt wel weer. Het is ff weer de knop omzetten. Lijkt me ook frustrerend niet te kunnen doen wat je wilt en dan geef je idd eens toe. Je komt zeker weer back on track ab.

Als vp stijgt zit je boven onderhoud;)
Ff zwart wit gezegd

:banghead:

Van de trap gevallen en sleutelbeen gebroken. Zo stom...

Ff niet trainen dus.

Ik lees dit nu pas.... zat al te kijken wat er aan de hand was aangezien ik wat dingen lees over je schouder. Klote voor je L, net nu het zo goed ging. :mad:

Sterkte ermee!!

• #2.806
Thnx.

Billen en benen gaan trouwens wel aardig vooruit.

Worden rond en hard. Alleen als ik normaal sta, oogt alles nog veel te soft. En er moet meer massa op!
Lastig...

uploadfromtaptalk1364117295557.jpg

• #2.807
Let niet op mn buik, die is ontspannen :o

Zo krijg ik dus last van mijn nek he!

• #2.809
Gebeurt altijd als ik via Tapatalk een foto upload :mad:
Dus alle schadeclaims die kant op please.

Hmm.. dit brengt mij op ideeën. Ga ook maar eens een vóór foto van mijn benen en billen maken. Dat ziet er nu (nog) niet uit (slappe ellende doordat ik van ondergewicht afkom). Maar bij jou al mooi strak!
weer een voorbeeld erbij! :) dus dat wordt goed trainen voor me.

Goeie kuiten ook al. Hamstrings ook geprononceerd. Goeie kont.

Ik zou lekker dat vet blijven eten; je doet het er prima op.

Zie niks raars aan je buik. ???

Gaat idd goed met de glutes en benen. Nice!

• #2.813
Hmm.. dit brengt mij op ideeën. Ga ook maar eens een vóór foto van mijn benen en billen maken. Dat ziet er nu (nog) niet uit (slappe ellende doordat ik van ondergewicht afkom). Maar bij jou al mooi strak!
weer een voorbeeld erbij! :) dus dat wordt goed trainen voor me.

Doen hoor, is echt heel leuk om terug te kijken hoe je lichaam veranderd is.

Even heel wat anders: wie gaat er naar de FIBO? Instant motivatie boost lijkt me dat. Maar wel ver weg om in mn eentje te rijden.

Ik zit er ook aan te denken, maar geen liefhebbers in mijn omgeving. Twijfel ook of ik wil overnachten of niet.

Onder onderhoud, met carb backloading.

Meestal iets als:
-omelet van 3 eieren en wat geraspte kaas
-appel of worteltjes
-salade met kip en olijfolie, 250ml melk
-250 g kwark
-handje nootjes
-30g whey, shake met water
Trainen
-150g pasta/mie/rijst, 150g vlees/vis, groenten
-soms nog wat fruit of zoetigheid

Op niet trainingsdagen geen shake en minder carbs bij mn avondmaaltijd, vaak wat meer vet.

Misschien ook teveel gecheat. Toch wel minder motivatie om strikt te eten als ik minder sport, terwijl ik het me nu juist niet kan veroorloven. :(

Vannacht liters baco op, dramatisch :o
Morgen hardlopen!

:eek: DAMN!

Imo zit je kwa voeding toch best aan de goede kant? zou het gewoon nog ff aankijken wat je BF% doet!

Wel over gedacht naar toe te gaan, beetje ver. Overnachten gaat m ook niet worden.
Idd leuker om met wat meer heen te gaan lijkt mij.

voeding ziet er goed uit hoor & benen zijn inderdaad lekker vooruit gegaan.
Was je gestopt met roken?

Doen hoor, is echt heel leuk om terug te kijken hoe je lichaam veranderd is.

Even heel wat anders: wie gaat er naar de FIBO? Instant motivatie boost lijkt me dat. Maar wel ver weg om in mn eentje te rijden.
Ja wij gaan met een paar man van de gym naar de FIBO!
Denk wel dat je alleen moet rijden, meen me te herinneren dat je niet bij mij in de buurt woont.

Je oogt soft niet omdat je massa mist;)

Is je sleutelbeen al beetje genezen?

Terug
Naar boven