Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan, volgensmij is dat ook beter als één kant achter loopt. Maar dan moet ik wel juist een stap verder terug in gewicht, stabilisatiespieren zijn juist het grootste probleem.
En even m'n voeding uitgerekend, zie bijgevoegd bestand. Niet gek dat ik vrij weinig afval dus, met een dingetje extra of een drankje in het weekend kom ik al makkelijk aan de 2000 kcal.
Lichaam lijkt wel strakker te worden, dus ik kijk het nog even aan. Voeding bevalt zo wel prima, maar anders moet ik weer meer gaan cardioen. Duivels dilemma...

Minimaal he.
Zou ik eigelen moeten weggooien en dat is tegen mn principes. Heb nu ook geen honger, dus hoef geen vetten in te ruilen tegen iets met meer volume.
Anyway, net weer stukje hardgelopen. 3 km interval, ging net met mn knieen. Faalde uiteindelijk eerder op mn conditie haha.

1 gr vet per VVM
( zo doe ik het in elk geval, dus mijn max is 45gr )
Dan zit je met 70gr toch aan de hoge kant? Jij weegt niks!![]()

Wat dacht je van dat je lekker zelf moet weten wat je eet?![]()
Dat doe ik ook wel. Maar moet uiteindelijk wel effectief zijn he.ieder zn ding, dat zei ik al
Maar nee, echt goed droog worden zonder een greintje honger..nou laat ik het zo zeggen ik moet de eerste nog tegenkomen![]()