AndroidHealthClinic

Absolutely Fabulous in the gym

Als je vind dat je lichaam strakker lijkt zou ik het even zo laten en kijken wat het voor je doet.
Niet teveel naar gewicht kijken..

Dat kan, volgensmij is dat ook beter als één kant achter loopt. Maar dan moet ik wel juist een stap verder terug in gewicht, stabilisatiespieren zijn juist het grootste probleem.

En even m'n voeding uitgerekend, zie bijgevoegd bestand. Niet gek dat ik vrij weinig afval dus, met een dingetje extra of een drankje in het weekend kom ik al makkelijk aan de 2000 kcal. :(

Lichaam lijkt wel strakker te worden, dus ik kijk het nog even aan. Voeding bevalt zo wel prima, maar anders moet ik weer meer gaan cardioen. Duivels dilemma...

Je zit wel hoog in je vetten he.

Drankje kan prima > extra cardio of ruilen tegen carbs.

Ik zou de cardio-haat gewoon afwegen tegen de eet-liefde. Voor mij is dat onder de streep heel helder, misschien voor jou ook. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
Valt mee, alleen wat eieren en olie (als dressing en om in te bakken). 30% of 1g p kg wordt aangeraden, dus dat klopt wel ongeveer.

1 gr vet per VVM

( zo doe ik het in elk geval, dus mijn max is 45gr )

Dan zit je met 70gr toch aan de hoge kant? Jij weegt niks! :D

1 gr per kg is niet echt veel toch?
kan volgens mij prima... al ben ik natuurlijk ook geen expert ;)

• #2.926
Minimaal he.

Zou ik eigelen moeten weggooien en dat is tegen mn principes. Heb nu ook geen honger, dus hoef geen vetten in te ruilen tegen iets met meer volume.

Anyway, net weer stukje hardgelopen. 3 km interval, ging net met mn knieen. Faalde uiteindelijk eerder op mn conditie haha.

Minimaal he.

Zou ik eigelen moeten weggooien en dat is tegen mn principes. Heb nu ook geen honger, dus hoef geen vetten in te ruilen tegen iets met meer volume.

Anyway, net weer stukje hardgelopen. 3 km interval, ging net met mn knieen. Faalde uiteindelijk eerder op mn conditie haha.

Vrouw naar mijn hart :roflol:

met die 3 km heb je toch 4 eigelen verbrand.

Mijn god, dat jij uberhaupt kan opstarten smorgens op wat kaas en eieren.. heb je geen kh's nodig..in de zin van een lekker bord brinta oid??

• #2.929
Bah nee. En krijg juist van carbs veel eerder weer honger. At voorheen altijd havermout-pannekoeken.

Veel geprobeerd, maar dit is de enige manier waarop ik t tot de lunch volhoud zonder honger.

Nja ieder zn ding, das duidelijk.
Ik ga dood als ik geen carbs krijg smorgens..trouwens..of iemand anders krijgt heel veel spijt als ik geen carbs krijg smorgens:P
Maarre hongergevoel is juist ook een teken dat je verbranding lekker bezig is hoor, als je nl helemaal geen honger hebt..kan het juist zo zijn dat het hele gebeuren stil ligt daarbinnen en er daardoor niets of weinig gebeurd.
Maar jij zal het wel weten als t zo voor je werkt, lekker doorgaan dan;)

Oh god, ik kan echt LEVEN op eieren en kaas. Vooral kaas. Veel kaas :o
Als er ooit een kaasschema komt, dan sta ik vooraan.

Helaas gaat kaas direct naar mijn heupen, dus ik heb het al heeeeel lang niet meer gehad.
Ik zou de Brinta ook eyeballen hoor :rolleyes:

• #2.932
Is honger lijden juist beter om vet te verbranden?

1 gr vet per VVM

( zo doe ik het in elk geval, dus mijn max is 45gr )

Dan zit je met 70gr toch aan de hoge kant? Jij weegt niks! :D

Je hebt gelijk met 1 gram vet per Vvm;)

Of je moet de carbs/eiwit omlaag gooien om dat te compenseren.

Blijft altijd bijstellen eb aanpassen.

Wat is je onderhoud ab?

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 21:27 ----------

Is honger lijden juist beter om vet te verbranden?

Je kan niet gruwelijk droog worden zonder honger;)

Dat wil je toch ?
Of eerst helemaal herstellen van je blessure?

• #2.934
Ongeveer 2000, ligt eraan. Daalt wel mee als ik lang aan t cutten ben.

Nogal conservatief lichaam, blijf altijd redelijk op zelfde gewicht. Moet echt naar de 2800 om aan te komen, en dus ook veel verder onder onderhoud om af te vallen.

Nu nog lekker proberen wat ik zelf het fijnst vind. Straks in wedstrijdvoorbereiding mag ik t aan een ander overlaten. Fijn, maar lijkt me ook best moeilijk :o

• #2.936
Op het moment is gruwelijk droog inderdaad niet mn eerste prio.
Wat minder pudding en spieren weer op peil.
Ziet er anders ook niet uit, ben ik alleen maar mager.

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 21:34 ----------

Daarna was ik trouwens ook niet van plan veel of vaak honger te gaan lijden. Ben ik op mn werk niets waard.

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 21:35 ----------

Wat dacht je van dat je lekker zelf moet weten wat je eet? :cool:

:D Dat doe ik ook wel. Maar moet uiteindelijk wel effectief zijn he.

ieder zn ding, dat zei ik al:P
Maar nee, echt goed droog worden zonder een greintje honger..nou laat ik het zo zeggen ik moet de eerste nog tegenkomen;)

• #2.938
ieder zn ding, dat zei ik al:P
Maar nee, echt goed droog worden zonder een greintje honger..nou laat ik het zo zeggen ik moet de eerste nog tegenkomen;)

Dat is wat anders dan de hele dag rillen, misselijk en flauw van de honger he.Daar begin ik niet aan. Misschien de laatste weken, maar verder is een wedstrijd me dat niet waard.

Ieder zn ding inderdaad.

Rillen en misselijk nooit last van gehad.. flauw ja.. want je hebt gewoon steeda minder energie. Maar het is wat je zegt.. in hoeverre is het het je waard..

• #2.940
Oh, ik heb dat nu al als ik te weinig eet of als ik dus anders indeel. Daarom zo blij met deze voeding, voor het eerst geen honger, echt een verademing!

Zou dus tzt liever eerst meer cardio toevoegen. Sochtends, HIIT, er is nog zoveel te bedenken voordat ik er echt aan moet geloven ;)

En als het niet voor een wedstrijd is, kies ik sws liever voor een schema dat langere tijd vol te houden is. Steeds honger lijden is dat natuurlijk niet.

Terug
Naar boven