AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sweet !

Jaloezie meldt zich :wave:

O o o :nope: jij altijd met dat je fysiek & lengte smoesjes :p haha
Ach ja...volgend jaar dan, wie weet... 100kg + 10% hé ;)? Geen verplichtingen volgend jaar --> niet naar de basis doordeweeks?

Tja het eten heb je niet voor het kiezen...maar het ziet er niet slecht uit :eek:... wilde rijst :meal: hmmm lekker & gezond :) Veel vitamine B ;)

Je gym daar klinkt inderdaad luxe zeg...pff tja..ze moeten natuurlijk iedereen daar tevreden houden ;) én het budget dat ze krijgen die MOET natuurlijk op... :no: Plates van Technogym, bedoel je weightplates? Maar het overbodige spul word ook wel gebruikt? (als is het maar de "overige" 10% ;)).

Wel chill dat als jij komt dat dat vaste groepje er dan ook is, genoeg spotters dus :cool:! Beetje gezellig luitjes? Jij vermaakt je wel daar ;)
Ben benieuwd hoe dat gaat met je routine training...genoeg energie voor na zo'n lange werkdag daar? Doe je ook een beetje rustig aan ;).

Lekkere training weer :thumbs:...flinke volume met het bankdrukken!

Ach ja...volgend jaar dan, wie weet... 100kg + 10% hé ;)? Geen verplichtingen volgend jaar --> niet naar de basis doordeweeks?

Tja het eten heb je niet voor het kiezen...maar het ziet er niet slecht uit :eek:... wilde rijst :meal: hmmm lekker & gezond :) Veel vitamine B ;)

Je gym daar klinkt inderdaad luxe zeg...pff tja..ze moeten natuurlijk iedereen daar tevreden houden ;) én het budget dat ze krijgen die MOET natuurlijk op... :no: Plates van Technogym, bedoel je weightplates? Maar het overbodige spul word ook wel gebruikt? (als is het maar de "overige" 10% ;)).

Wel chill dat als jij komt dat dat vaste groepje er dan ook is, genoeg spotters dus :cool:! Beetje gezellig luitjes? Jij vermaakt je wel daar ;)
Ben benieuwd hoe dat gaat met je routine training...genoeg energie voor na zo'n lange werkdag daar? Doe je ook een beetje rustig aan ;).

Kijk maar uit, straks bijt ie terug :eek:

met een bench van 125
mag je zeker niet ontevreden zijn
goed gewerkt ace

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.950
Slecht nieuws! ...

''filmpje van die bench anders geloof ik het niet''

:roflol:

:D

Waar woon je ergens KEUNing? misschien kunnen we een keertje samen trainen, geef maar ff een gil als je tijd hebt! :thumbs:

1 woord: beestachtig!

:eek:

Nog steeds :eek:

Damn, wat :eek:

Dankjewel man ;)

Dank :bow:

Sorry Koen, maar Jaap hier heeft toch betere papieren dan wij kerel ;)

no offence ofc gab!

Nou nou nou... kijk naar Exreme-body, hij douwt nog eventjes 40kg meer, en dan ook nog 2 herhalingen ;)

*snif snif*

ruik ik daar nu jaloezie ???

:D
Hier eentje jaloers op de helft van het gewicht! :wave2:

Dankjulliewel schatjes! :)

Ik zit hier nog zo'n acht maanden ongeveer, en daarna weer de schoolbanken in. Als ik weer naar school ga heb ik weer 100% controle over m'n voeding en kan ik die 10% wel verwezenlijken... dan is de vraag nog of we 100k overhouden whaha :D

Yummie! ik denk dat jij lekkerder kookt, maar het eten is prima hier. Vanavond basmati rijst met lamscurry en roerbakgroente :meal:
Best wel schone en natuurlijke voeding, maar ik neem er vaak wel extra melk bij omdat ik het idee heb dat de eiwitten iets minder zijn dan ik eigenlijk wil hebben.. mgoed, melk = instant grow :thumbup:

De gym is inderdaad niet over te klagen, behalve dat het niet zo groot is en er meer fanatiekelingen lopen. Ik heb nog niet echt hoeven wachten voor apparaten, maar het scheelt nooit veel.

Leuk ja, alles is van technogym, van dumbbells tot plates, en van machines tot halterstangen.

Zeker lekker dat groepje bb'ers, altijd wel iemand in de buurt om te spotten en ouwehoeren whaha. Dat trainen na een werkdag gaat prima hoor, ik werk verder niet zo hard.. mijn salaris is immers al hard voor gewerkt.
Mijn schema gaat er zo uitzien:
Maandag: Schouders - triceps
Dinsdag: Benen
Woensdag: Rug - biceps
Donderdag: Borst - triceps
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Rust
Zondag: Schouders Triceps (overnieuw vanaf maandag)

Dankjewel! :bow:

Kijk maar uit, straks bijt ie terug :eek:

RAWRRRR :D

nav. foto's wat bij mij ook werd gedaan, kan ik ook ''heel gemakkelijk dat zeggen'' ook al betwijfel ik niet dat jaap dat niet gebencht heeft, no doubt.

nee je rook een citaat die ik citeerde, stinkt best wel he?

Iedereen die zijn twijfels heeft nodig ik van harte uit om een keertje een borstsessie mee te komen doen, no kiding gewoon ff PM'en :thumb:

met een bench van 125
mag je zeker niet ontevreden zijn
goed gewerkt ace

Danku baas ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik laatste tijd wat afwezig ben op DBB. Dit komt omdat ik hier op de basis enkel na het avondeten tijd heb om op internet te gaan, en de computers -en vooral de internetverbindnign- zijn hier zo episch traag (mede omdat alles wat hier uitgezonden word, onder controle staat van de inlichtingen en veiligheid) dat posten eigenlijk niet leuk meer is.

Uiteraard word er nog steeds getraind (volgens bovenstaand schema), maar het posten van de trainingen is gewoon geen lol meer aan omdat het uren en uren duurt, en veel frustraties opwekt. Ook wil ik niet iedere dag die druk dat ik mijn training moet posten, en al jullie logboeken moet doornemen. Ik zal proberen iedere dag wel even te komen buurten in verschillende logboeken, maat het zal (helaas) minimaal zijn. Als ik dus wat minder aanwezig ben is dat niks persoonlijk, maar dan zit het er gewoon even niet in.

Uiteraard kan ik in het weekend wel posten, maar op dat moment liggen mijn prioriteiten bij het tijd doorbrengen met mijn vriendin, vrienden en familie (die ik door de weeks helemaal niet meer zie).. dus ook dan zal er niet gigantisch veel gepost worden. Daarom gaat mijn logboek voor zolang ik hier werk op slot, zonder trainingen heeft het verder weinig zin naar mijn mening. Als ik weer terug naar school ga en meer vrije tijd heb open ik mijn logboek wellicht weer.

Iedereen ontzettend bedankt voor alle leuke comments, motiverende posts, adviezen, kritiek en gezelligheid!

;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven