Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''filmpje van die bench anders geloof ik het niet''

Hier eentje jaloers op de helft van het gewicht!

jij altijd met dat je fysiek & lengte smoesjes
haha
? Geen verplichtingen volgend jaar --> niet naar de basis doordeweeks?
... wilde rijst
hmmm lekker & gezond
Veel vitamine B 
én het budget dat ze krijgen die MOET natuurlijk op...
Plates van Technogym, bedoel je weightplates? Maar het overbodige spul word ook wel gebruikt? (als is het maar de "overige" 10%
).
! Beetje gezellig luitjes? Jij vermaakt je wel daar
.O o ojij altijd met dat je fysiek & lengte smoesjes
haha
Ach ja...volgend jaar dan, wie weet... 100kg + 10% hé? Geen verplichtingen volgend jaar --> niet naar de basis doordeweeks?
Tja het eten heb je niet voor het kiezen...maar het ziet er niet slecht uit... wilde rijst
hmmm lekker & gezond
Veel vitamine B
Je gym daar klinkt inderdaad luxe zeg...pff tja..ze moeten natuurlijk iedereen daar tevreden houdenén het budget dat ze krijgen die MOET natuurlijk op...
Plates van Technogym, bedoel je weightplates? Maar het overbodige spul word ook wel gebruikt? (als is het maar de "overige" 10%
).
Wel chill dat als jij komt dat dat vaste groepje er dan ook is, genoeg spotters dus! Beetje gezellig luitjes? Jij vermaakt je wel daar
![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat met je routine training...genoeg energie voor na zo'n lange werkdag daar? Doe je ook een beetje rustig aan.
Lekkere training weer...flinke volume met het bankdrukken!

nav. foto's wat bij mij ook werd gedaan, kan ik ook ''heel gemakkelijk dat zeggen'' ook al betwijfel ik niet dat jaap dat niet gebencht heeft, no doubt.Sorry Koen, maar Jaap hier heeft toch betere papieren dan wij kerel
no offence ofc gab!
nee je rook een citaat die ik citeerde, stinkt best wel he?

Sorry Koen, maar Jaap hier heeft toch betere papieren dan wij kerel
no offence ofc gab!

O o ojij altijd met dat je fysiek & lengte smoesjes
haha
Ach ja...volgend jaar dan, wie weet... 100kg + 10% hé? Geen verplichtingen volgend jaar --> niet naar de basis doordeweeks?

Tja het eten heb je niet voor het kiezen...maar het ziet er niet slecht uit... wilde rijst
hmmm lekker & gezond
Veel vitamine B
![]()

Je gym daar klinkt inderdaad luxe zeg...pff tja..ze moeten natuurlijk iedereen daar tevreden houdenén het budget dat ze krijgen die MOET natuurlijk op...
).
Wel chill dat als jij komt dat dat vaste groepje er dan ook is, genoeg spotters dus! Beetje gezellig luitjes? Jij vermaakt je wel daar
![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat met je routine training...genoeg energie voor na zo'n lange werkdag daar? Doe je ook een beetje rustig aan.
Lekkere training weer...flinke volume met het bankdrukken!

nav. foto's wat bij mij ook werd gedaan, kan ik ook ''heel gemakkelijk dat zeggen'' ook al betwijfel ik niet dat jaap dat niet gebencht heeft, no doubt.
nee je rook een citaat die ik citeerde, stinkt best wel he?
met een bench van 125
mag je zeker niet ontevreden zijn
goed gewerkt ace