AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
o ja, geen plannen om aan de contest mee te doen?

zware shit kerel ... niets speciaals gedaan voor de side delts?

Veel succes weer deze week Jaap !

Zieke shouldertraining, arme schouders :(
sterke ACE :D

nette schouder training bro!

zware goeie schoudertraining
hardcore

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.908

Thnx man ;)

weer lekker bezig hoor. om de hoeveel tijd doe je deloaden? of doe je daar niet aan meneertje fanatiekeling:P:D

Deloa... wattes? Als ik merk dat mijn lichaam vermoeid raakt pak ik een extra rustdag waarop ik echt niks meer doe dan veel eten en slapen.. daarna kan ik er weer met 120% tegenaan, dus waarom dan nog deloaden ;)

Ik luister gewoon naar mijn lichaam, en het heeft nog nooit gevraagt om een deload.

o ja, geen plannen om aan de contest mee te doen?

De concurentie is op dit moment erg groot, een top drie zit er sowieso niet in. Ik ga wel mijn best doen om volgend jaar minstens in de top 3 te eindigen.. :o

zware shit kerel ... niets speciaals gedaan voor de side delts?

Thnx! na alle presses vond ik het niet zozeer meer nodig om delts nog extra aan te pakken. Ik trainde dus met een powerlifter volgens zijn schema, en ik voel vandaag de schouders ook aardig goed eigenlijk (dat is een tijdje geleden!) :)

Veel succes weer deze week Jaap !

Thnx buddy! :thumb:

Light weight baby! :rocker:

Zieke shouldertraining, arme schouders :(
sterke ACE :D
nette schouder training bro!
zware goeie schoudertraining
hardcore

Dank beeschten :bow:

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zeau, hier dan mijn eerste training op de basis. Het was aardig druk, maar 90% van de aanwezigeN hield de ''maandag, borst en triceps dag'' traditie in ere.. dus het squatrack, en alle beenapparaten waren vrij. En oja.. van iedereen die er was, was 60% bodybuilder, en 20% powerlifter!

Heb ook een bestudeerd wat de eletronische beeldschermen op sommige appraten deden. Op sommige apparaten zit een beeldscherm die je range of motion aangeeft, je reps telt, en alla data van elke set bij houdt.

Aan het einde van je set kun je precies van elke herhaling de range op motion zien (word aangegeven in procenten) en de weerstand. Ook krijg je een advies zoals bvb ''voer de oefening langzamer uit'' of ''gebruik een grotere ROM'' of ''je bent een lozer, ga maar naar de cardio apparaten'' :D

Squat
10x130 >ging wel soepel eigenlijk?
10x140 >oké, die niet..
10x120
10x110
10x100

Vertical leg press (super nieuw apparaat van Technogym :heart:)
15x40 > lol
12x180
12x160
12x140
12x120
>Ik bleef nog even zitten voordat ik naar de leg extensions ging :)

Leg extensions
10x75
10x65
10x55
10x45
10x35
>10 sec rust tussen de sets om gewicht te verlagen.. mooie superdropset!

Zitten beencurlen
10x40 >Ook nooit eerder gedaan, dus moest even uitproberen hoe zwaar het was.
10x85
10x80
10x75
10x70
>Zo, ik kan goed voelen dat ik deze oefening nooit eerder gedaan heb..

Staande calf raises
4x20x70

Conclusie: goeie training, was mooi binnen het uur klaar. Ben van plan 5 dagen te gaan trainen vanaf nu (maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag). Hoe ik dat qua spiergroepen in ga delen weet ik nog niet precies, dat word even aanvoelen, iig morgen borst & triceps ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je dan ook die 10 reps gehaald bij de 140?

Ook lekker de beentjes laten branden? Weer dikke prima hoor en makkelijk als de apparaten dan vrij zijn....

Ga jij ons nu een beetje de ogen uitsteken met die apparatuur daar?;)

• #1.911
heb je dan ook die 10 reps gehaald bij de 140?

Waren er geloof ik 9.. waarvan de laatse 5 met het tempo van een 80jarige :o

Ook lekker de beentjes laten branden? Weer dikke prima hoor en makkelijk als de apparaten dan vrij zijn....

Ga jij ons nu een beetje de ogen uitsteken met die apparatuur daar?;)

Thnx Tukker!
Whaha, ja leuk spul.. maar het mist dat hardcore sfeertje wat ik in de gym bij mij thuis wel heb :(

lekkah ees.

• #1.913
Danku CP :bow:

Deloa... wattes? Als ik merk dat mijn lichaam vermoeid raakt pak ik een extra rustdag waarop ik echt niks meer doe dan veel eten en slapen.. daarna kan ik er weer met 120% tegenaan, dus waarom dan nog deloaden ;)

Ik luister gewoon naar mijn lichaam, en het heeft nog nooit gevraagt om een deload.

De concurentie is op dit moment erg groot, een top drie zit er sowieso niet in. Ik ga wel mijn best doen om volgend jaar minstens in de top 3 te eindigen.. :o

dat kan natuurlijk ook, jij voelt dat natuurlijk het beste aan.

en wat betreft de contest moet dat zeker lukken met het fysiek wat je hebt.

lekkere been training trouwens weer, maar is 70 kg op de calves niet een beetje licht voor je?

• #1.915
dat kan natuurlijk ook, jij voelt dat natuurlijk het beste aan.

;)

en wat betreft de contest moet dat zeker lukken met het fysiek wat je hebt.

Thnx man, maar heb je de concurentie gezien? Ik ga er zeker niet vanuit dat ik uberhaupt een top 3 kan scoren, en voor minder doe ik het niet. Maar, volgend jaar?... be aware, ill be there ;)

lekkere been training trouwens weer, maar is 70 kg op de calves niet een beetje licht voor je?

Danku!
De calf raises waren ook weer op een apparaat die ik nooit eerder gezien heb.. iig voelden 20 reps echt gigantisch zwaar aan, dus het zal wel wat sitmuleren. Goed nieuws trouwens over mijn kuiten, sinds ik 20 reppers maak merk ik dat ze beginnen te groeien :woot:

Lekkere training, beestachtig hoor die squats.

Thnx man, maar heb je de concurentie gezien? Ik ga er zeker niet vanuit dat ik uberhaupt een top 3 kan scoren, en voor minder doe ik het niet. Maar, volgend jaar?... be aware, ill be there ;)

;)

Danku!
De calf raises waren ook weer op een apparaat die ik nooit eerder gezien heb.. iig voelden 20 reps echt gigantisch zwaar aan, dus het zal wel wat sitmuleren. Goed nieuws trouwens over mijn kuiten, sinds ik 20 reppers maak merk ik dat ze beginnen te groeien :woot:

:thumbs:

Vind je schouders toch behoorlijk sterk.
Hoeveel doe je met de mp en zittend? Of doe je alleen pp?

denk dat je trouwens prima mee kunt doen aan die contest hoor ace. je hebt spiermassa zat en weer zo'n zuivelvrij dieet en je staat droger dan 99% hier op het forum

Zijn idd weinig die zo vaculair als jouw zijn!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven