- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100KG, light weight!Hij deed seated shoulder press setjes met 100kg
Thnx man!![]()

weer lekker bezig hoor. om de hoeveel tijd doe je deloaden? of doe je daar niet aan meneertje fanatiekeling![]()

zware shit kerel ... niets speciaals gedaan voor de side delts?

)

Ook lekker de beentjes laten branden? Weer dikke prima hoor en makkelijk als de apparaten dan vrij zijn....
Ga jij ons nu een beetje de ogen uitsteken met die apparatuur daar?![]()

Deloa... wattes? Als ik merk dat mijn lichaam vermoeid raakt pak ik een extra rustdag waarop ik echt niks meer doe dan veel eten en slapen.. daarna kan ik er weer met 120% tegenaan, dus waarom dan nog deloaden
Ik luister gewoon naar mijn lichaam, en het heeft nog nooit gevraagt om een deload.
De concurentie is op dit moment erg groot, een top drie zit er sowieso niet in. Ik ga wel mijn best doen om volgend jaar minstens in de top 3 te eindigen..![]()
dat kan natuurlijk ook, jij voelt dat natuurlijk het beste aan.

en wat betreft de contest moet dat zeker lukken met het fysiek wat je hebt.

lekkere been training trouwens weer, maar is 70 kg op de calves niet een beetje licht voor je?

Thnx man, maar heb je de concurentie gezien? Ik ga er zeker niet vanuit dat ik uberhaupt een top 3 kan scoren, en voor minder doe ik het niet. Maar, volgend jaar?... be aware, ill be there![]()

Danku!
De calf raises waren ook weer op een apparaat die ik nooit eerder gezien heb.. iig voelden 20 reps echt gigantisch zwaar aan, dus het zal wel wat sitmuleren. Goed nieuws trouwens over mijn kuiten, sinds ik 20 reppers maak merk ik dat ze beginnen te groeien![]()