teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En oja.. van iedereen die er was, was 60% bodybuilder, en 20% powerlifter!
Heb ook een bestudeerd wat de eletronische beeldschermen op sommige appraten deden. Op sommige apparaten zit een beeldscherm die je range of motion aangeeft, je reps telt, en alla data van elke set bij houdt.
Aan het einde van je set kun je precies van elke herhaling de range op motion zien (word aangegeven in procenten) en de weerstand. Ook krijg je een advies zoals bvb ''voer de oefening langzamer uit'' of ''gebruik een grotere ROM'' of ''je bent een lozer, ga maar naar de cardio apparaten''![]()
Squat
10x130 >ging wel soepel eigenlijk?
10x140 >oké, die niet..

Nice>Zo, ik kan goed voelen dat ik deze oefening nooit eerder gedaan heb..
Lekker ant knallen as usual 

Idd denk ook zeker dat je goede kans maakt bij de contest!
Sterke training weer je ging zeker helemaal kapot op die legpress dat je nog even bleef zitten?

Vind je schouders toch behoorlijk sterk.
Hoeveel doe je met de mp en zittend? Of doe je alleen pp?
denk dat je trouwens prima mee kunt doen aan die contest hoor ace. je hebt spiermassa zat en weer zo'n zuivelvrij dieet en je staat droger dan 99% hier op het forum

Idd denk ook zeker dat je goede kans maakt bij de contest!
Sterke training weer je ging zeker helemaal kapot op die legpress dat je nog even bleef zitten?

Leuke 1e training daaro Ace![]()
Ziet er goed uit, volgens mij is het daar echt een paradijs qua spul...ik zou me ook wel goed weten te vermaken en het totaal niet erg vinden 1 extra dagje dan te gaan sporten ^^. En voor jou nu weer wat nieuw uitdagend spul om je body weer een extra boos te geven! Chill dat je kuiten het goed doen op 20reppers.
BTW...heerlijk hoe je alles weer verwoord![]()
we hebben trouwens ook plates van Technogym, die had ik nog nooit eerder gezien
ook heb ik vandaag chrome db's ontdekt tot 120 kg...........
hahaha... sja ik moet de focus op mij toch op een of andere manier afleiden eh?
En trouwens, Jaap heeft een beter fysiek dan ik![]()

(best lekker) en een hamlapje... ook weer niet super clean, maar zolang ik maar aan de macro's kom eh!
XXXXConclusie: niet ontevreden, maar volgende borst training komen de flys er weer in.. want die borst isolatie apparaten (peckdeck) voelen ronduit k*t.

Is die 125 geen PR? In ieder geval wel netjes na al die andere sets.

netjes ace, maar ik denk dat je meer had gedrukt als je beter op had gebouwd naar die BP max. echt veel te veel reps al voor je 1RM![]()

Beste bench idd, al denk ik dat je ook wel zwaarder had gekund als je niet zoveel setjes al had gedaan.
Die materiaal praatjes van je maken me jaloers trouwens![]()

Grappig dat je dat vind. Ik vind apparaten juist easy, maar na wat raw iron voelen je spieren wel fijner leeg![]()

die bench. 8 sets zijn bij mij al bijna 2 oefeningen
en heerlijk als je een spotter hebt. je hoeft je nergens druk om te maken en kan lekker tot het uiterste gaan en beyond..