Fitness Seller

Acht minderjarigen verkrachten meisje van 13

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
In Rotterdam zijn twaalf dagen geleden acht jongens in de leeftijd van 12 tot 14 jaar aangehouden voor de verkrachting van een 13-jarig meisje. De jongens zijn vandaag voorgeleid voor de rechter-commissaris, die hun voorlopige hechtenis met dertig dagen heeft verlengd. Dat is bekendgemaakt door het Openbaar Ministerie.

De politie kwam de jongens op het spoor toen het slachtoffertje en haar moeder aangifte kwamen doen op het politiebureau. Het meisje zou twee keer op dezelfde dag verkracht zijn op straat. Bij de eerste verkrachting waren een aantal van de kinderen betrokken, en bij de tweede verkrachting deden alle acht de verdachten mee.

De politie kon de acht jeugdige verdachten simpel aanhouden. Volgens een woordvoerder van Justitie is tenminste één van de jongens een bekende van het meisje. Het zou om haar ex-vriendje gaan.

Het is overigens niet de eerste keer dat er een groepsverkrachting plaats zou hebben gevonden in Rotterdam. Nadat meerdere gevallen aan het licht kwamen, vroeg Justitie in juli om een onderzoek naar het fenomeen van groepsverkrachtingen.

(bron:fok.nl)

Weer een zedenmisdrijf....:mad:

Kinderen die kinderen verkrachten.... waar gaan we heen mensen!!

Jeemig zeg, die lui zijn niet wijs. Belacheljik dat zo iets kan gebeuren.

****ed up people, ****ed up world :mad: ...

Neenee...zo zit het duidelijk niet.

Laat ik weer es een impopulaire uitspraak doen:
Iets dat veel mensen constateren maar niet hardop durven zeggen: Verkrachtingen van minderjarigen dóór minderjarigen is een allochtonen-probleem. Dit fenomeen in deze opzet van groepen die een meisje pakken hebben we nooit gekend!! Sinds we duidelijke grote gemeenschappen van Antillanen en Surinamers hebben, is dit fenomeen boven komen drijven.

Niemand kan zeggen dat dit een probleem is dat we vroeger ook al kenden; als klein jongetje bleef je van meisjes áf, zo simpel was het. Deze groepsverkrachtingen spelen zich altijd af onder Antilliaans/Surinaamse jongeren. Het is dan ook niet vreemd dat mensen vroeger al spottend zeiden dat deze bevolkingsgroepen de moraal van bosjesmannen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Neenee...zo zit het duidelijk niet.

Laat ik weer es een impopulaire uitspraak doen:
Iets dat veel mensen constateren maar niet hardop durven zeggen: Verkrachtingen van minderjarigen dóór minderjarigen is een allochtonen-probleem. Dit fenomeen in deze opzet van groepen die een meisje pakken hebben we nooit gekend!! Sinds we duidelijke grote gemeenschappen van Antillanen en Surinamers hebben, is dit fenomeen boven komen drijven.

Niemand kan zeggen dat dit een probleem is dat we vroeger ook al kenden; als klein jongetje bleef je van meisjes áf, zo simpel was het. Deze groepsverkrachtingen spelen zich altijd af onder Antilliaans/Surinaamse jongeren. Het is dan ook niet vreemd dat mensen vroeger al spottend zeiden dat deze bevolkingsgroepen de moraal van bosjesmannen hebben.

O no.................. here we go again...

Wat is jouw obsessie toch met buitenlanders? Al de problemen komen van de allochtonen. Klinkt een beetje als 40-45 :(

Geen obsessie, het zijn keiharde feiten.

ehm
als ook maar een van jullie bewijs heeft dat dit door allochtonen gedaan is
mag je spreken wat je wilt
so bring me the proof

word... als je zoiets zegt moet je wel 100% zeker zijn van je zaak

anders lijkt het imo een beetje te veel op wat anders

DBC vergeet de magische woorden: "Voor een groot deel". Niet iedereen over één kam scheren! :kiss:

Om nou te zeggen dat dit vroeger niet voorkwam is ook een beetje bezijden de waarheid. In het wijkje waar ik woonde weet ik zeker twee gevallen van groepsverkrachting cq aanranding, gepleegd door 6 Nederlanders, een Turk en een Marokkaan. Is zo'n 20 jaar geleden, maar ook Nederlanders weten wat een gangrape inhoud.

Voordat het verkeerde idee ontstaat, nee ik deed niet mee. De meisjes die het betrof hebben overigens nooit aangifte gedaan.

Peoples zei:
O no.................. here we go again...
Wat is jouw obsessie toch met buitenlanders? Al de problemen komen van de allochtonen. Klinkt een beetje als 40-45 :(

Nope. Zo heeft elke bevolkingsgroep wel wat. Probeer eens te weerleggen dat groepsverkrachtingen onder minderjarigen niet bestonden in de jaren '60 en '70.

Die bestonden niet kerel. Het kwam niet zo voor zoals de regelmaat nu. Misschien een verdwaald groepje, eens per 5 jaar. Maar nu lezen we het elke maand 2 keer man. Bescherm ze maar, die 'jongeren' maar ze gaven het zelf al toe dat het hun cultuur is die ze ondergaan :roflol:

We kénden dat gegeven gewoon niet dat minderjarige jongens met z'n tienen over meisjes heengaan. Dat fenomeen is pas ontstaan eind jaren '80. En slachtoffers bevestigden dat de daders in 9 van de 10 gevallen Antillaans waren. Lees de politierapporten erop na. Ga eens in geprek met dienders uit de regio Rotterdam-Rijnmond. Of nog beter: Ga eens in gesprek met een Antilliaan die jou vertrouwd. Ze werden geinterviewd door Revu een tijdje geleden en ze deden er heel niet moeilijk over: het was een feit en ze waren er cool en trots mee.

Dus je neemt het op voor mensen die zelf toegeven dat het bij hun cultuur hoort, om Bangas en Tangas te pimpen.
Leuk detail: De Capverdian Pimp Crew uit Rotterdam, een bende van meer dan 20 jochies, was speciaal opgericht voor deze praktijken! En ze waren trots!

Da's onze cultuur en dat blijft zo!

Aldus één der heren tegen de politierechter.

• Topic Starter Topic Starter
oke op dit moment moet ik je gelijk geven, (met pijn in het hart) alle feiten liggen op tafel.

heb een dagtaak aan het vededigen van allochtonen ;) (devils advocate)

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je DBC01 opnieuw punten kan geven.

wilt er nu niemand in BE samen een clubke oprichten tegen zulke gasten? pedo's en verkrachters...?

op zo,n moment vraag ik me wel eens af wat je straf zou zijn als je ze kapotschiet omdat ze je dochter gepakt hebben........

uiteindelijk word je harder gestraft dan die mannen zelf...

ik spreek uit ervaring, paar maanden nog is er enen in onze politiezone betrapt op het misbruiken van zijn 2 minderjarige dochters... gast loopt al terug vrij rond "onder voorwaarden", meiskes zitten zelf wel zelfmoordgedachten etc en gast kan zomaar ff vrij terug rond lopen...

vorig jaar heb ik nog gaan getuigen met een meiske omdat ze zelf niet durfde, tijdens verklaring toen zijn naam viel kwam uit die politieagent heel droog: oh ja die is daarvoor bekend... en dat terwijl hij toen nog werkte in een kinderdagcentrum... begrijpe wie begrijpe kan...

zit al van mijn 17de met het idee in mijn hoofd en moet wel mogelijk zijn, mits goeie organisatie en wat inside informatie en bescherming...

ow dan vergeet ik nog te vertellen van een meiske die mij vertelde dat ze tijdens haar jeugd constant misbruikt werd door een vader van een vriend van haar en de mannen die ervoor wilden betalen...

elke week ging zij braaf terug... omdat ze anders haar jonger zusje zouden nemen, en aangifte kon ze niet doen want een hoge officier van zedenfeiten kwam uittesten of wat de slachtoffers in hun verklaringen vertelden wel fysiek mogelijk was...

Ik ben het ermee eens, dat dit soort problemen behoorlijk zijn toegenomen de laatste jaren en, dat het grotendeels een allochtone jongerenprobleem is.

Echter, ik wil er wel een kanttekening bij plaatsen. "Vroeger", laten we zeggen 20 jaar terug en verder, was het schaamtegevoel, dat dit soort situaties met zich meebrengt veel groter en gingen mensen niet zo snel zaken aan de grote klok hangen. Dat werd gewoon weggestopt en vergeten. Tegenwoordig zijn mensen veel mondiger en weten ze beter wat hun rechten zijn en hoe ze dat moeten halen, etc..

Dit is echt te gek voor woorden, bij zulke moeten ze niet moeilijk doen..gewoon LUL ERAF HAKKEN!!! dan zullen ze het nimmer kunnen doen.

Terug
Naar boven