Fitness Seller

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

De whey is na mijn mening een beetje vochtig geworden in de blender ging het al tegen de kant aanzitten maarja daarna ging het blenden wel goed maar de miscellar vanille werd nogal zanderig en smaakte niet naar behoren denk ik

Heb net pure whey isolate tropische vruchten geprobeerd, een smaak waar ik normaal gesproken nooit zomaar een pot van zou kopen. Maar deze sample actie is natuurlijk ideaal om dit soort smaken ook eens uit te proberen.

En ik moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. De smaak is prima (minstens net zo goed als de delicious lijn van de conc. zo niet beter!), het lost prima op en het schuimt niet.

Kan niet wachten tot ik de volgende sample mag gaan proberen.

• Topic Starter Topic Starter
De whey is na mijn mening een beetje vochtig geworden in de blender ging het al tegen de kant aanzitten maarja daarna ging het blenden wel goed maar de miscellar vanille werd nogal zanderig en smaakte niet naar behoren denk ik

De caseïne hoort niet "op te lossen" zoals whey dat doet. Het zijn superfijne korreltjes in suspensie, dat kan je inderdaad als zanderig omschrijven.

Jaap

Bij het openen van de post kreeg ik gelijk de vraag of ik post uit Columbia gekregen had. :)

Ik heb nooit meer smaakjes, ben benieuwd. Bedankt voor de actie en de supersnelle service.

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag zwarte bes geprobeerd. Sorry, maar ik vond het niet lekker - er zat echt een nare chemische nasmaak aan (naar mijn mening). Jammer, want zwarte bes is over het algemeen een van mijn favoriete smaken (in drinken, snoep, ...,).

Ik drink nu de Ananas micellar casein. Deze is wel lekker :D

Hebben andere mensen al ervaringen?

Zwarte bes is onze meest uitgesproken smaak, you love it or you hate it. We hebben een aantal klanten die alléén maar zwarte bes wil en een paar klanten die het totaal niet lekker vinden. Dus wat betreft deze smaak verwachten we de meest uiteenlopende reacties!

Mooi dat de ananas wel bevalt ;)

Jaap

--------------------------------------------------------------------------------

PM gestuurd ... super aktie !

samples binnen, thanks :)

actie

Super actie!

stond op punt om creapure te halen. nu nog effe wachten op de samples mischien haal ik er meteen wat potten gainers bij.!

Ik heb het ook binnen gekregen, bedankt!
Vanavond een hardcore feestie dus dat komt mooi uit kan ik het gelijk als speed door verkopen hehe ;)

PM;) Ben vooral benieuwd naar de smaken Ananas en Zwarte bes, ook de weightgainer ben ik benieuwd naar:)

Ontvangen, bedankt voor de snelle service!
Maandag probeer ik de eerste uit.

Super... heb ze ook binnen.. ! Heb de chocolade versie van micellar casein . En die is wel lekker hoor :P Lijkt ook gewoon chocomel;)

kreeg trouwens drie zakjes binnen? Klopt dat?
Maakt verder natuurlijk ok niet uit. Je mag een gegeven paard niet inde bek kijken.
Denk dat ik maar een beste pot ga bestellne.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ik heb ze ook binnen ga, vanavond die miscellar chocola proberen :)
Met melk is ie het lekkerst ;)

Samples binnen.
Morgen de eerste isolate proberen en dan de dagen daarop alleen die gebruiken.
Ik zal mijn ervaring mbt het product delen.

Hier ook alles binnen, dadelijk maar eens even een shakie nemen

Een bijzondere actie! Ik heb mijn samples aangevraagd, ik ben benieuwd! :)

Woooh ik heb ze al binnen.
Super|!
Ik ga morgen meteen een vd 5 smaakjes proberen voor mijn training.

Terug
Naar boven