Fitness Seller

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

• Topic Starter Topic Starter
Ook ik heb mijn samples binnen, net mijn eerste shake op: Pure Whey Zwarte Bes met water vond ik niet fantastisch qua smaak, terwijl hij wel lekker rook. Iemand een suggestie voor het mixen met iets anders behalve melk? Ik zat zelf aan iets van optimel te denken ofzo.

@team van powessupplements: Hartstikke bedankt met deze top actie! Als ik besluit om serieus te gaan kopen wordt het zeker bij jullie, niet op de laatste plaats vanwege de erg goede klantvriendelijkheid!

Ik vind hem erg lekker met melk maar dat is geen optie dus? Ik heb er ook een keer yokidrink mee gemaakt, half yoghurt half water, werkt ook goed. Ik moet wel zeggen dat shakes met water al snel minder smaken omdat water uit de kraan vaak een stuk warmer is dan melk uit de koelkast.

Ik zie dat je andere sample whey tropische vruchten is, dan heb je wel gelijk de 2 meest sprekende smaken uit het assortiment gehad :rolleyes: Hopelijk gaat die goed met optimel! (Is optimel met zoetstof?)

Jaap

maandag aangevraagd en het zat gisteren al in de bus. behoorlijk snel voor een pakje uit Nederland :woot:

Micellar Casein vanille al geprobeerd. lost goed op en smaakt top. vanavond een ander smaakje proeven :lick:

Gister PM gestuurd en vandaag samples binnen :) Straks PW meteen proberen.
Heb alleen geen melk in huis, dus vandaag even met water doen.

Heb hem ook binnen hier in België, bijzonder snel!
Kokos riekt alvast ZALIGG. Service is top!:thumbs:
Als ik ooit iets bestel, doe ik het wel bij jullie! Jammer dat er geen samples creatine waren.

Ik vind hem erg lekker met melk maar dat is geen optie dus? Ik heb er ook een keer yokidrink mee gemaakt, half yoghurt half water, werkt ook goed. Ik moet wel zeggen dat shakes met water al snel minder smaken omdat water uit de kraan vaak een stuk warmer is dan melk uit de koelkast.

Ik zie dat je andere sample whey tropische vruchten is, dan heb je wel gelijk de 2 meest sprekende smaken uit het assortiment gehad :rolleyes: Hopelijk gaat die goed met optimel! (Is optimel met zoetstof?)

Jaap

bedankt voor je reactie, yokidrink is een goede optie. Maakt het iets uit of optimel met zoetstof is dan? Of bedoel je dit i.v.m voedingswaarden?

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je reactie, yokidrink is een goede optie. Maakt het iets uit of optimel met zoetstof is dan? Of bedoel je dit i.v.m voedingswaarden?

Als de optimel gezoet is dan wordt het dubbel zoet, ik weet niet of dat lekker is. Aan de andere kant, de yokidrink variant is een beetje zuur vanwege de yoghurt, je moet er maar van houden :)

Jaap

aha vandaar, nou het zijn niet voor niets samples, ik moet gewoon kijken wat het beste bevalt.

Heb mijn 5 samples zojuist binnen gekregen! Bedankt :D

Net de banaan whey genomen met water en moet zeggen bevalt zeer goed. Lost zeer makkelijk dmv een shakebeker en de smaak is erg goed.
Na 30g alleen nog geen merkbare spiergroei, dus morgen nog maar eens proberen ;)

Net de banaan whey genomen met water en moet zeggen bevalt zeer goed. Lost zeer makkelijk dmv een shakebeker en de smaak is erg goed.
Na 30g alleen nog geen merkbare spiergroei, dus morgen nog maar eens proberen ;)
mutant_facepalm.jpg

niet? dan doe je echt wat verkeerd man..:roflol:

Dat is voor mij ook een reden om geen pot te kopen bij powersupplements, ik heb vanmiddag een whey shake gedronken en goed getraind, maar ik zie nog helemaal geen verschil...

Beter stop je met trainen. Ik heb de whey nog niet geprobeerd maar ik weet zeker dat die goed in de smaak zal vallen, bovendien zijn de verhoudingen ook erg goed.

Ook erg goeie actie, ik heb dit nog nooit eerder gezien. En XXL vraagt 12 euro voor een sample pack met 9 samples van hun whey, hier krijg je ze gewoon gratis!

Dus gewoon erg goeie actie en ik zal zeker eens een pot bestellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is voor mij ook een reden om geen pot te kopen bij powersupplements, ik heb vanmiddag een whey shake gedronken en goed getraind, maar ik zie nog helemaal geen verschil...
Beste post van heel de thread :roflol:
Weet niet wat jij van whey verwacht Anaalridder, maar het is geen aas.

Terug
Naar boven