Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest tot vandaag wachten maar ik heb nog altijd niets binnen gekregen van de samples dat k heb aangevraagd Kris en Jaap (3 whey isolaat en 2 casein zakjes). Zeer vreemd... er is wrs iets mis gegaan met de verzending naar België ofzow?

Ik had hem wel door, maar blijft een goeie grap

PM verstuurd ben is benieuwd naar de smaken.Dat is voor mij ook een reden om geen pot te kopen bij powersupplements, ik heb vanmiddag een whey shake gedronken en goed getraind, maar ik zie nog helemaal geen verschil...
Het aantal pakjes dat door de drugshonden is opgegeten blijft gelukkig op een hand te tellen.
We gaan jouw samples maandag nog een keertje toesturen. Ook dit keer zal het met priority post een dag of 2-3 duren naar België, dus woensdag of donderdag moeten ze aankomen. Sorry voor de vertraging!
Jaap
zie PM voor al de verzending en sample informatie.Zout door een eiwitshake? Ben je mesjogge?heb ze vrijdag binnengekregen.
-De ananas isolaat uitgetest en ik denk dat je er een stuk zeep door gemixed hebt ofzo, er was zelfs geen water meer onderaan mijn glas te bespeuren :')
-De chocolade whey was minder goed mixbaar dan de Optimum chocolade whey.
-De kokosnoot whey was dan weer wel goed mixbaar en de geur is een abolute sensatie!
Zelfs toen ik het zakje nog niet geopend had rook mijn kamer al helemaal naar kokosnoot :') en hij smaakte ook heel lekker al mocht het iets pittiger. De whey shuimt alleszinds minder dan de ananasisolaat die ik geprobeerd hebt. Nu ik erop let mocht de chocoladewhey ook wel iets pittiger smaken. Misschien is een smaakversterker of wat zout erdoor mixen geen slecht idee?
heb ze vrijdag binnengekregen.
De whey shuimt alleszinds minder dan de ananasisolaat die ik geprobeerd hebt. Nu ik erop let mocht de chocoladewhey ook wel iets pittiger smaken. Misschien is een smaakversterker of wat zout erdoor mixen geen slecht idee?

Zelfde probleem, ook niets toegekomen hier; heb mn pm 5x gechekt mn adres is in orde.Moest tot vandaag wachten maar ik heb nog altijd niets binnen gekregen van de samples dat k heb aangevraagd Kris en Jaap (3 whey isolaat en 2 casein zakjes). Zeer vreemd... er is wrs iets mis gegaan met de verzending naar België ofzow?