XXL Nutrition

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Moest tot vandaag wachten maar ik heb nog altijd niets binnen gekregen van de samples dat k heb aangevraagd Kris en Jaap (3 whey isolaat en 2 casein zakjes). Zeer vreemd... er is wrs iets mis gegaan met de verzending naar België ofzow?

• Topic Starter Topic Starter
Moest tot vandaag wachten maar ik heb nog altijd niets binnen gekregen van de samples dat k heb aangevraagd Kris en Jaap (3 whey isolaat en 2 casein zakjes). Zeer vreemd... er is wrs iets mis gegaan met de verzending naar België ofzow?

Het aantal pakjes dat door de drugshonden is opgegeten blijft gelukkig op een hand te tellen. :p
We gaan jouw samples maandag nog een keertje toesturen. Ook dit keer zal het met priority post een dag of 2-3 duren naar België, dus woensdag of donderdag moeten ze aankomen. Sorry voor de vertraging!

Jaap

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
De weightgainer samples banaan waren lekker! Bedankt!

ik had 5 verschillende smaken whey. Moet zeggen dat ze mij prima bevielen. Smaak goed, lost goed op. Schuim trekt snel weg als je dop even open laat staan.

Enkel de prijs weerhoud me nog.

Het aantal pakjes dat door de drugshonden is opgegeten blijft gelukkig op een hand te tellen. :p
We gaan jouw samples maandag nog een keertje toesturen. Ook dit keer zal het met priority post een dag of 2-3 duren naar België, dus woensdag of donderdag moeten ze aankomen. Sorry voor de vertraging!

Jaap

Ok is goed Jaap, ja ik vond het zelf al zeer vreemd omdat iedereen hier zijn samples heeft ontvangen behalve ik en heb je de juiste adres wel? :rolleyes: zie PM voor al de verzending en sample informatie.

Net de aarbei-bes weightgainer getest en die mengt perfect, bijna tot geen korreltjes bij het mengen en de smaak is uitstekend, nu nog de effecten testen en dan direct een 4 kg bestellen ;)

Snelle levering zeg, gisteren om 2 uur besteld, nu al binnen:D

Gisteren om 15:00 uur besteld, en nu al binnen. :cool: Het ruikt nu iig al lekker. Binnenkort dus ff proberen. Ik ben benieuwd!!

heb ze vrijdag binnengekregen.
-De ananas isolaat uitgetest en ik denk dat je er een stuk zeep door gemixed hebt ofzo, er was zelfs geen water meer onderaan mijn glas te bespeuren :')
-De chocolade whey was minder goed mixbaar dan de Optimum chocolade whey.
-De kokosnoot whey was dan weer wel goed mixbaar en de geur is een abolute sensatie!
Zelfs toen ik het zakje nog niet geopend had rook mijn kamer al helemaal naar kokosnoot :') en hij smaakte ook heel lekker al mocht het iets pittiger. De whey shuimt alleszinds minder dan de ananasisolaat die ik geprobeerd hebt. Nu ik erop let mocht de chocoladewhey ook wel iets pittiger smaken. Misschien is een smaakversterker of wat zout erdoor mixen geen slecht idee?

vandaag de supreme gainer vanille geprobeerd die was echt duizend keer lekkerder dan banaan :D
misschien een beetje te zoet maar met 350 ml melk precies goed :zuip:

Laatst bewerkt:
-De ananas isolaat uitgetest en ik denk dat je er een stuk zeep door gemixed hebt ofzo, er was zelfs geen water meer onderaan mijn glas te bespeuren :')
-De chocolade whey was minder goed mixbaar dan de Optimum chocolade whey.
-De kokosnoot whey was dan weer wel goed mixbaar en de geur is een abolute sensatie!
Zelfs toen ik het zakje nog niet geopend had rook mijn kamer al helemaal naar kokosnoot :') en hij smaakte ook heel lekker al mocht het iets pittiger. De whey shuimt alleszinds minder dan de ananasisolaat die ik geprobeerd hebt. Nu ik erop let mocht de chocoladewhey ook wel iets pittiger smaken. Misschien is een smaakversterker of wat zout erdoor mixen geen slecht idee?
Zout door een eiwitshake? Ben je mesjogge?

• Topic Starter Topic Starter
De whey shuimt alleszinds minder dan de ananasisolaat die ik geprobeerd hebt. Nu ik erop let mocht de chocoladewhey ook wel iets pittiger smaken. Misschien is een smaakversterker of wat zout erdoor mixen geen slecht idee?

De ananas is geen whey maar micellaire caseïne... En de caseïne schuimt idd iets meer dan de whey. Om de smaak sterker te maken kan je altijd naar wens minder vloeistof gebruiken. De 200ml is slechts een richtlijn :)

Jaap

Kokos is echt top! als mn voorraad op is ga ik deze zeker bestellen.
Zwarte bessen is ook verrassend goed :lick:

Nog steeds niets binnen gekregen, ookal nagevraagt in het post kantoor:(
Zal aan mn user name liggen, waarschijnlijk dachten ze dat het een doodsbedreiging was :cool:

Weight-gainer Vanille getest: nogal rare smaak, meer chemisch dan vanille, echt alsof je een shake drinkt van de dokter, zo'n soort plasticachtige smaak :P
Desondanks ging ie vlug binnen :P

Zelfde probleem, ook niets toegekomen hier; heb mn pm 5x gechekt mn adres is in orde.
Als ik mn postbode terug zie en hij heeft 20kg droge massa erbij zal ik hem weten te vinden!

nogmaals bedankt!:)
de tropische vruchten is niet echt mijn smaak:D, maar de rest beviel me prima...

Ook bedankt voor de supps, heb ze gisteren binnengekregen, heb al enkele smaken geprobeerd en ze vielen wel aardig in de smaak, binnenkort maar eens een pot bestellen. ;)

Terug
Naar boven