AndroidHealthClinic

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Zijn gewoon allemaal kloontjes die een gratis pot whey bij elkaar sparen zo

Dat zal wel de reden zijn dat ze nu hebben gezegd alleen nog samples te sturen aan iedereen die t/m 10 februari lid is geworden. De newbees van gisteren waren dus met de hakken over de sloot. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, want je maakt zo ff een paar accountjes aan om een paar keer samples aan te vragen. En dat zal toch niet de bedoeling zijn van hun actie. ;)

Tnx, mooie actie!

^^^hij wordt ook wakker!

Als je een pm gestuurd heb, krijg je dan altijd antwoord?

hebben jullie ook smaken los (als ik bijvoorbeeld 20 kilo koop van isolaat zonder smaak) dat ik een 300 gram smaak stof kan kopen?

Nou heb ook maar een PM gestuurd. Nou maar afwachten.:D:D:D

Dit is een sterke actie :D
I like ...

Ik wou zoiezo casseine eens proberen...

Goeie actie! Kan ik is wat andere smaken proberen! :D

Leuk! Fijne mogelijkheid om smaken te testen, ik hoop dat Power supplements hiermee een hoop klanten wint, want dat verdien je met zulke acties :-)
Mooie kans om die micellar casein te proberen.

Wel jammer dat er mensen misbruik van proberen te maken.

Ook gelijk een PM gestuurd

• Topic Starter Topic Starter
Als je een pm gestuurd heb, krijg je dan altijd antwoord?

Als er een vraag in staat wel, en anders zie je de samples in de brievenbus verschijnen! Het kan alleen even duren voordat we je PM lezen, ze worden op volgorde van binnenkomst afgewerkt.

hebben jullie ook smaken los (als ik bijvoorbeeld 20 kilo koop van isolaat zonder smaak) dat ik een 300 gram smaak stof kan kopen?

Wij hebben helaas geen losse smaakstof.. Na enkele jaren met smaakjes drink ik 'm tegenwoordig ook naturel, is goed te doen in de melk. :)

Jaap

Moet je een bevestiging terugkrijgen? Ik heb niets teruggekregen maar als een van de eersten verstuurd...

Edit: laat maar, lees net de post hierboven.

Heb de samples nu zelfs al binnen! Bedankt!

Ze zijn net binnen. Jullie krijgen in jullie topic een uitgebreide review van elke smaak zo gauw ik ze gehad heb ;)

Laatst bewerkt:
Super actie! Ge-pm'd

Net de samples binnen gekregen:D

Het lijken net wel sealtjes met coke :D

Terug
Naar boven