AndroidHealthClinic

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

• Topic Starter Topic Starter
Heb ze ook al binnen! :thumbs:
Vanavond meteen de 1e proberen, wordt denk ik kokos :lick:

Net binnen :D

pm verstuurd, eens kijken hoe het me bevalt:)

Ook hier heb ik ze zojuist binnen gekregen, leek idd net pakjes coke hehehe.
Vanavond na het trainen maar Kokos proberen, ruikt ongelofelijk heerlijk, zelfs van de naturel kreeg ik een stijfe :D

Maar erg bedankt Kris ,heel tevreden hier en je hebt er een vaste klant bij! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal!! :)

Even wat info bij de samples. Ik zet het vast hier neer en probeer het later nog via een all-in-one PM als dat lukt....

Elke sample is geschikt voor het maken van een hele shake met 200 ml melk (of evt. water of vruchtensap). Het maken van een shake gaat het beste met een shakebeker. Heb je geen shakebeker dan raden we je aan om per keer de helft van de sample met 100ml vloeistof te mengen. Gebruik hiervoor een brede beker en roer heel rustig met een vork.

Een tweede tip voor als je niet gewend bent om shakes te gebruiken:
Gebruik één shake per keer (of een halve). En gebruik niet meer dan 2 shakes per dag!
Iemand die niet gewend is om een eiwit supplement te gebruiken, kan hiervan last ondervinden als hij/zij ineens een grote hoeveelheid eiwit neemt.

Dan een update m.b.t. hoever we zijn gekomen met versturen. Samples die zijn aangevraagd tot en met donderdag 15.15h zijn zojuist verstuurd (de lichting vanaf het begin tot en met woensdag 18.41 h is gisteren al verstuurd).

Wat vandaag verstuurd is komt meestal (binnen Nederland) de volgende dag aan. Voor België gebruiken we priority briefpost. Maar de aflevering daarvan dat zal wel na het weekend worden.

Heel veel plezier ermee!!

Kris en Jaap :)

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

.......
Maar erg bedankt Kris ,heel tevreden hier en je hebt er een vaste klant bij! ;)

Graag gedaan! :)

super actie, heb ook een pm gestuurd, ben benieuwd!

hey allemaal ik ben een newbie, maar wat is in godesnaam een PM sturen??? Ja,ja het zal wel heel dom van me zijn, maar ik kom er niet achter en aangezien ik al een tijdje zit te twijfelen om supplementen te bestellen is dit voor mij echt een top-actie

Alvast bedankt

hey allemaal ik ben een newbie, maar wat is in godesnaam een PM sturen??? Ja,ja het zal wel heel dom van me zijn, maar ik kom er niet achter en aangezien ik al een tijdje zit te twijfelen om supplementen te bestellen is dit voor mij echt een top-actie

Alvast bedankt

Je bent langer lid, maar dit is pas je eerste post;
zal ik je wel helpen? Naja, moet maar. Het geld immers ook voor jou.
Een pm(personal message) is een persoonlijk bericht, dus een soort van mailtje naar je medegebruiker.

DUs; klik op powersupplements zijn gebruikers account, en dan op '"stuur email naar....."

Laatst bewerkt:
Blender kan ook dat doe ik altijd :)

Zal wel behoorlijk druk zijn bij Power Supps nu. Maar ach, het is gratis dus dan kijken we niet op een paar daagjes langer wachten.

de isolate neutraal was zeer goed te doen met water!
vind het zelfs beter dan met smaak!
ik ga 20kg bestellen.
vanavond de micellar casein is proberen

Uiteraard pm gestuurd, goede actie moet je niet missen. Even de whey isolaat eens testen :)

Woow vette actie man!!

---------- Toegevoegd om 02:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:23 ----------

Goed moment btw, me night proteine is bijna op:D

Vanmiddag zwarte bes geprobeerd. Sorry, maar ik vond het niet lekker - er zat echt een nare chemische nasmaak aan (naar mijn mening). Jammer, want zwarte bes is over het algemeen een van mijn favoriete smaken (in drinken, snoep, ...,).

Ik drink nu de Ananas micellar casein. Deze is wel lekker :D

Hebben andere mensen al ervaringen?

Mijne zijn ook binnen, ben heel erg benieuwd :d wel snelle service zeg :thumbup:

EDIT:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA, kdoe net de verpakking open, het lijkt net speed in die zakjes!!! :roflol:

Laatst bewerkt:
Speedzakjes hier ook binnen. :D Tnx :thumbs:

Terug
Naar boven