Fitness Seller

Advies bij creatine gebruik

Een oplaadfase hoeft niet persee, maar dat maakt het nog geen onzin.

De laadfase hoeft dus niet persee. Maar als je hebt gelezen wat Galen aangeeft dan begrijp je waarom hij het adviseert.
Simpelweg is door een laadfase te gebruiken er sneller een grotere meerwaarde door de creatine in kracht en in groei.
Omdat de meerwaarde volgens studies zou verminderen na enige tijd is het daarom geadviseerd om sneller hogere creatine levels te krijgen zodat je snel optimaal kan profiteren van de meerwaarde.

mbt de eiwitten een uur voor of na trainen is eigenlijk ook niet geheel correct.
Je zal sowieso een verhoging van welk aminozuur dan ook zien na inname en ook een verhoging van de eiwitsynthese, maar na vasten of na trainen niet of minder omdat dan de proteïne breakdown groter is en ws de netto proteine balans negatief. Na een flinke shake worden de tekorten meestal weer snel aangevuld en stopt ook de proteine breakdown direct en verhoogt gewoon de spiereiwitsynthese.
Kan je ook allemaal terugvinden in vele onderzoeken.

Ok top dank je voor de uiteenzetting en zonder mij uit mijn waarde te halen. :)

Ok top dank je voor de uiteenzetting en zonder mij uit mijn waarde te halen. :)
Wat, waarde? Welke waarde? Je komt in een topic eens even goed vertellen hoe het allemaal zit volgens jou, komt met een waterval aan onzin en nul argumenten, en begint dan over 'zonder mij uit mijn waarde te halen'? Welke waarde? Je hebt nooit wat bijgedragen om mee te beginnen, behalve een hoop flauwekul.

zolang je maar een goede PCT hebt

• Topic Starter Topic Starter
Laat ik beginnen met jullie te bedanken voor jullie antwoorden/adviezen. Elkaar respecteren is het enigste wat ik over bovenstaande kwijt wil. Voor de rest is het voor mij nu eigenlijk alleen nog maar ingewikkelder geworden haha. De ene zegt wel creatine, de ander niet. De ene zegt proteïne voor de workout, de ander erna. Ik zou graag wat verduidelijking willen.

Laat ik beginnen met jullie te bedanken voor jullie antwoorden/adviezen. Elkaar respecteren is het enigste wat ik over bovenstaande kwijt wil. Voor de rest is het voor mij nu eigenlijk alleen nog maar ingewikkelder geworden haha. De ene zegt wel creatine, de ander niet. De ene zegt proteïne voor de workout, de ander erna. Ik zou graag wat verduidelijking willen.
Erna of ervoor maakt niet uit als je niet op een nuchtere maag traint. Zo wel, dan ervoor.

Creatineprotocol zie m'n eerste reactie.

Terug
Naar boven