MuscleMeat

Advies gevraagd: Kcal-rijk eten, voedingtips, zelfgemaakte shakes

Jermaine1985

Cool Novice
Waardering
0
Hey Allemaal,

Ik ben niet nieuw op dit forum, maar ben vooral een lezer ipv iemand die zelf ook veel post. Toch zal ik me even voorstellen: Ik ben Jermaine, ben een tijdje terug begonnen met fitness, ben gestopt, en wil nu weer serieus beginnen. Voeding is het belangrijkst dus daar heb ik een aantal vragen over. Op dit moment is het voor mij belangrijk om gewicht aan te komen (bulk-fase).

Mijn belangrijkste vraag is: Wat is Kcal-rijk eten? Dan bedoel ik bijvoorbeeld:
Dat ik beter kwark dan joghurt kan eten. En beter pindakaas dan jam op mijn brood. Wat zijn Kcal-rijke producten waardoor ik makkelijker aan veel Kcals kom? Gewoon namen van producten die ik dan kan kopen en eten. Tonijn is me ook al bekent. En pinda en noten ook.

Andere belangrijke vraag: Recepten voor zelfgemaakte shakes en vergelijkbaar, zoals de 3XL-Sandwich?

Verder nog wat korte vragen:
- Leverpastij? Ik hoor van 'gewone mensen' dat, het erg vet is: maar als ik op de verpakking kijk, zitten er eigenlijk best weinig Kcals in. Is dit wel of geen aanrader voor op brood.
- Salade's: Ik hou erg van salade's voor op brood: Zoals zalm salade, kip-kerrie en kip-saté. Wat is jullie mening hierover? Of is het eigenlijk verspilling omdat er weinig Kcals in zitten en kan ik beter: Kaas of ham etc. op mijn brood doen.
- Lijnzaadolie: 2 of 3 eetlepels of kleine theelepels?

Dan heb ik nog een vraag over de 3XL-Sandwich. 30 gram pindakaas? Moet ik dan heel erg dik smeren om aan 30 gram te komen? Of is dit gewoon redelijk normaal smeren + een beetje extra.

Iedereen alvast heel erg bedankt voor zijn reactie!

Groeten,

Jermaine

Terug
Naar boven