Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fysiek gaat het. Tussen de oren wat minder maar met therapie zal het vanzelf een pleje gaan krijgen.
Vandaag alleen een les zumba-shape gedaan. Was weer een zware les. Half uur non-stop dansen en daarna heel veel herhalingen met gewichtjes. Biceps voelde ik van gisteren al maar nu zijn armen lekker pijnlijk.
Ik ben geen psygiater, maar heb wel ervaring met problemen die tussen je oren zitten. Wat mij geholpen heeft is uit mijn dagelijkse ritme te stappen, en niks te doen wat ik normaal deed. Immers waren dat de dingen waar ik niet meer goed mee kon dealen.
Ik nam een week vrij, en heb van alles gedaan wat ik anders nooit deed. Een dagje naar de sauna, een sportmassage, dagje naar de stad, dagje door de duinen wandelen, even niet bezig houden met schema's en leven op de dag. Heeft mij erg geholpen. Daarmee gun je jezelf de kans dingen te verwerken en te laten bezinken. Heeft mij erg geholpen. Ik heb een vriend die sinds een moeilijke periode in zijn leven, zeker 1 week per 2-3 maanden naar het klooster gaat. Het enige wat hij daar doet is wandelen, en schilderen. Praten met mensen doet hij dan niet, maar het helpt hem wel ontzettend.
---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------
Niet dat ik je dat aanraad hoor, maar ik zeg het om maar even een voorbeeld te noemen van 'uit het ritme' stappen.
Vandaag dus bbbb. Had vanochtend op fitnessbal al kwartieer buik gedaan.
Les ging prima en hoog tempo. Pest vandaag was triceps. Had deze maandag al gedaan, gisteren kwamen ze tijden les aan bod en nu weer. Ken term ( had het over spartaanse oefening)niet maar liggend op de zij links bijv en rechter been over linker been, arm rechts voor borst langs en hand steunend op de grond en met die arm/ hand romp liften 30 keer. De ene zijde ging prima maar liften met rechterarm liep triceps vol dus lag te stumperen van kramp, gvd.
Deze week geen triceps dus even (behalve morgen dan met bodypump).
Tnx Ace. Dit soort zaken begrijpen weinig mensen. Naasten hebben aardige optater van schrik gehad. Heb die kleine nog dus even een week weg doe ik niet. Zit strak in regime genaamd ritme wat werkt, zo nu en dan inslaper (helaas) en lekker bij paps en mams slapen als kleine naar haar vader is.
Heb donderdag sollicitatiegesprek, vacaturesites vervuild met mijn cv en ga studie psychopathalogie doen, van werk overplaatsing aangevraagd (niet uit angst maar enige veiligheid is wenselijk), laatste rond koninginnendag paar dagen naar Schiermonnikoog in hotel en die hele week vrij genomen als kleine weg is en verder lekker lessen volgen.
Doe nu lessen en wil 3 x pw kt halen en voeding gewoon niet snoepen (deed ik al niet) en richtlijnen wat wenselijk is maar niet krampachtig. Wat op welk moment verstandig is zit er ingebakken.
voorlopig ben ik even van het forum. Zodra het beter gaat ben ik er weer. Moet eerst zorgen dat alles weer wat beter gaat. Lichaam reageert zo heftig op gebeurtenis dat niets wordt geaccepteerd wat er aan eten binnenkomt. Val dus wel af maar niet op wenselijk manier.
Sporten wordt geregeld gedaan maar moet ook dat voorzichtig doen. Heb dat 2 weken genegeerd i.c.m eten dat niet binnenbleef en 10kg kwijt. Moet dus zorgen dat lichaam voeding toelaat door hetgeen is gebeurd te verwerken.