Fitness Seller

advies welkom

Lekker: mag ik als eerste naar binnen!
Gelukkig heb ik een érg dreigend voorkomen... :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Vanochtend kracht.

Legcurl

3 x 7 reps a 70 kg

Cable pushdown (heb ik weer. Weet term niet)

3 x 7 reps a 17,5 kg (auw)

Skulcrusher (voor dwarf gedaan speciaal)

3 x 7 reps a 20kg excl gewicht EZ-stang

1 x 5 reps met alleen OS

Dwarf, als ik het goed heb hadden wij (en jij in log) over die laatste. Had gezegd deze te zullen doen met EZ. Ik persoonlijk vond het met EZ prettig en goed te doen. Fijner dan met een rechte.

Hierna roeiles

Stiekem toch roeiles (flink intensief) na KT aan het doen?
:finger:

Met EZ-bar is fijner he? :D

Leuke training!
Wel goed gegeten vandaag?

Wat een gigantische skullcrushers! EZ-bar is ook al 5 tot 10 kg.

Met lege OS boven m'n gezicht zou ik echt niet durven :D

Maar doe je altijd hams en triceps samen?

• #1.266
Stiekem toch roeiles (flink intensief) na KT aan het doen?
:finger:

Met EZ-bar is fijner he? :D

EZ-stang zeker fijner. Kan niet onderbouwen waarom. Heb braaf naar sportschool gelopen heen en weer. Denk dat dit maar vaste cardio moet worden. Moet echt kunnen afreageren en wil dat niet met gewichten meer doen. Roeien (ja intensief) is perfect om kapot te gaan. Dus fungeert het lopen van en naar sportschool als uhmmm vetverbranding.

EZ-stang zeker fijner. Kan niet onderbouwen waarom. Heb braaf naar sportschool gelopen heen en weer. Denk dat dit maar vaste cardio moet worden. Moet echt kunnen afreageren en wil dat niet met gewichten meer doen. Roeien (ja intensief) is perfect om kapot te gaan. Dus fungeert het lopen van en naar sportschool als uhmmm vetverbranding.

Dan moet je heel wat meer gaan eten als je die roeiles achter je kt wilt plakken. Zit anders écht je doelen in de weg hoor!

• #1.268
Leuke training!
Wel goed gegeten vandaag?

Heb netjes regelmatig gegeten. Training was erg weinig qua hoeveelheden maar wel goedzo. Slaap nog erg ruk.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Wat een gigantische skullcrushers! EZ-bar is ook al 5 tot 10 kg.

Met lege OS boven m'n gezicht zou ik echt niet durven :D

Maar doe je altijd hams en triceps samen?

Ik had tegen Dwarf gezegd die Skullcrusher te proberen eens met EZ. 18kg vond/ zag ik niet dus vandaar 20. Wil het weleens met lege OS proberen maar weet niet of ik dat kan.

Nou, uhhhmmm nee, doe niet altijd samen. Doe vaak squat, benchpress en deadlift tegelijk/ samen. Wel is het zo dat ik altijd graag 1 beenoefening doe in welke vorm dan ook. Dus ook al doe ik armen of rug of whatever, altijd een beenoefening.

• #1.269
Dan moet je heel wat meer gaan eten als je die roeiles achter je kt wilt plakken. Zit anders écht je doelen in de weg hoor!

Hier ga ik op terugkomen met je per mail. MaaR neem het van je aan. Ik denk dat het duidelijk is dat ik lessen niet kan laten gaan. Net als kracht. MOET dus ALTIJD of lopend of fietsend naar sportschool om in verbrandingszone te zitten.

Ben niet eigenwijs en zal ook zeker na deze schoolvakantie proberen een nieuwe balans te zoeken tussen KT en lessen.

Joehoe Karmen! Waar ben je?
???

:sad:

Met de noorderzon vertrokken????

Laatste activiteit: vr 25 feb 2011....:(:treuren:

Ik was al ff niet geweest, maar waar is Karmen gebleven?

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Ze komt wel terug hoor....

Vanaf maandag is ze weer bereikbaar via dit forum!:):thumb:

• #1.279
Leef nog hoor. Paar batsen gehad op werk en verre van toonbaar voor buitenwereld. Wil verder niet gaan lopen miepen maar met gekneusde ribben is sporten wat moeilijk samen met blauwe harses. Was wel erg lelijk namelijk ;)

Heb middels wat hulpmiddelen snel herstel gehad.

Vandaag rustig aan gedaan.

Preatcher curl 20kg exl ez

1 x 10 reps
1 x 8 reps
1 x 5 reps

Dumbbell triceps press elke hand 8 kg

1 x 8 reps
1 x 7 reps
1 x 5 reps

squat 30 kg exl OS

1 x 15 reps
1 x 12 reps
1 x 10 reps

roeiles gedaan van deze x een uur. Elke week gedurende een maand wordt les afgesloten met 2000m weerstand 10 zo snel mogelijk.
Zat nu op 7min 40

Ga hele week elke dag om snel conditie op te bouwen want lag op apengapen na roeiles.

Bedankt voor de belangstelling en sorry voor de stilte.

Welkom terug meid!:kiss::klink::banana:
Dat je maar snel weer de oude mag worden :lifter::dance::hedbang::1e::exactly:

Terug
Naar boven