Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi schema voor komende week!
Lekker fit is goed hoor! Je knalt wel behoorlijk trouwens![]()
Ben nog even gemotiveerd maar poog ook wat rust in te bouwen. Moet lukken dus komende week.

Hoe bedoel ke? Was voor de verandering wel even goed zo. Kan volgende week zat in de avonden en was best uhmmm moe van vorige week. Zie je morgen enne geniet van de chocolademeuk. Zal vast lekker zijn.
Kijk graag even mee met eten / trainen etc. voor je. Ik bedoel dat we morgen wel gaan verzinnen of jij volgende week wel flink aan de bak moetKijk graag even mee met eten / trainen etc. voor je.
Chocomel was trouwens héérlijk!
Ga graag in gesprek morgen ;-). Discussieren is altijd leuk. Komen er toch wel uit en doen dus echt kletsen en koffie.

Was gezellig en weer wat inzicht weten te verschaffen. Ga ook zeker gebruiken de info.

GJ, Ace en ik komen wel knokken voor je!Mocht het nodig zijn en ik roep HELP in log mag hele DBB verzamelen bij mij om te knokken. Heb oog in oog met inbrekers (die trap afkwamen) van bovenburen gestaan. Dat was niet prettig dat gevoel. En nee, de hond is verre van een waakhond.