AndroidHealthClinic

advies welkom

Mooi schema voor komende week!
Lekker fit is goed hoor! Je knalt wel behoorlijk trouwens :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Qua gewichten licht getraind. Merkte beduidend moeheid van gisteren dus nu eens niet heel zwaar gedaan.

Leg press

3 x 8 reps 120kg

Leg curl

3 x 8 reps 70kg

Squat

3 x 8 reps 30kg excl O.S

Roeiles gedaan waar ik moeheid bovenlijf bemerkte van roeien en xco gisteren. Wel gegeven wat ik kon.

Licht trainen noemt ze dat. :eek:

Fijne valentijnsdag! :kiss:

Roeiles was (dus) niet nodig geweest - je had beter op een fiets / crosstrainer je cardio kunnen doen. Af en toe wil je te hard (en ik kan je geen ongelijk geven om dat te willen...)

• #1.247
Bedoelde ook dat ik niet veel heb gedaan qua kt. Legpress was opzeker niet zwaar qua gewicht maar ook geen behoefte aan.

Belooft een rustige sportweek te worden want gebeld voor nachtdienst vanavond.

Woensdagavond dan maar pumpen
Donderdagavond roeien.
Evt. Vrijdag roeien.

Niks vrijdag ook roeien! Dat bovenlijf moet ook rusten. Pak maar een fiets of crosstrainer. :p

• #1.250
Vandaag geroeid. Gisteren S'bam (dansen) dus geen roeien. Qua kracht dus weinig gedaan. Deze week.

Schoolvakantie is begonnen dus moet kijken hoe en wat volgende week en frequentie van sporten. Heb ook veel nachtdiensten.

We verzinnen wel wat ;)

• #1.252
Hoe bedoel ke? Was voor de verandering wel even goed zo. Kan volgende week zat in de avonden en was best uhmmm moe van vorige week. Zie je morgen enne geniet van de chocolademeuk. Zal vast lekker zijn.

Ik bedoel dat we morgen wel gaan verzinnen of jij volgende week wel flink aan de bak moet ;) Kijk graag even mee met eten / trainen etc. voor je.
Chocomel was trouwens héérlijk!

• #1.254
Ik bedoel dat we morgen wel gaan verzinnen of jij volgende week wel flink aan de bak moet ;) Kijk graag even mee met eten / trainen etc. voor je.
Chocomel was trouwens héérlijk!

Ga graag in gesprek morgen ;-). Discussieren is altijd leuk. Komen er toch wel uit en doen dus echt kletsen en koffie.

veel plezier vandaag! (dit lezen jullie denk ik te laat want jullie zijn vast al een stuk langer wakker)

• #1.257
Was gezellig en weer wat inzicht weten te verschaffen. Ga ook zeker gebruiken de info.

Mocht het nodig zijn en ik roep HELP in log mag hele DBB verzamelen bij mij om te knokken. Heb oog in oog met inbrekers (die trap afkwamen) van bovenburen gestaan. Dat was niet prettig dat gevoel. En nee, de hond is verre van een waakhond.

Was gezellig en weer wat inzicht weten te verschaffen. Ga ook zeker gebruiken de info.
:thumbs:
:D
Mocht het nodig zijn en ik roep HELP in log mag hele DBB verzamelen bij mij om te knokken. Heb oog in oog met inbrekers (die trap afkwamen) van bovenburen gestaan. Dat was niet prettig dat gevoel. En nee, de hond is verre van een waakhond.
GJ, Ace en ik komen wel knokken voor je!
Hond is prima als struikelblok ;)
:roflol:

Volgende keer weer koffie? :p

Sommigen honden zijn zo onnozel dat ze graag alle dure en leuke spullen willen helpen aanwijzen.
Hopelijk ben je niet teveel geschrokken (jij kan wel wat hebben toch?) en is de inbraak niet gelukt doordat je thuiskwam of was het toen al gebeurt?
Ik ben van nature erg angstig aangelegd dus duw ik eerst Dwarf naar binnen (eerst even opfokken) en als het dan stil is kom ik ook.

• #1.260
Ze kwamen trap afgevlucht. Een man stond groot en breed te wezen en week geen millimeter. Ik ben niet snel bang (ook vanwege werk mja loop met alarm om en collega's als het zou escaleren dus dan duik ik zo tussen elke vorm van agressie wat is toegestaan voor ons) maar tegen 3 mannen leg ik het uiteraard af. Yup ben beetje bang want er zou "gepost" moeten zijn want mensen waren maar 2 uurtjes weg.

Maandag mag ik verklaring afleggen. Kan alleen afkomst niet plaatsen.

Tjee Gertje, nou tegen enge chicks kom ik je wel beschermen hoor hahaha.

Terug
Naar boven