XXL Nutrition

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Squats gaan lekker ouwe! Hou dat vol. Hoe lang ga je nog door met dit schema trouwens?

• Topic Starter Topic Starter

Squats gaan lekker ouwe! Hou dat vol. Hoe lang ga je nog door met dit schema trouwens?

Bedankt broeders!

@ Roth:
Ga dit schema nog tot maart volhouden denk ik. Zolang ik nog progressie maak vind ik het prima zo! Ga er binnenkort nog wel pull-ups en dips aan toe voegen.
Wanneer ik dan in maart begin met een korte cut, stap ik denk ik over op een fullbody schema.
Wat er daarna volgt weet ik nog niet. Misschien Bill Starr, maar ik zag laatst die filmpjes van Dorian Yates, dat lijkt me ook een bruut schema!

Ok, change of plans. Ik heb namelijk een nog veel ultiemer doel gevonden. Volgens mij komt dit uit een topic van Roth:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vrienden, is de ultieme vertaling van aesthetics. Als ik er over 10 jaar ook zo uit zie, kan ik sterven als een gelukkig man. Mocht ik er zo uit zien ging ik overal shirtless naar toe, haha :p.
Goddamn wat een fysiek. Heb z'n hele topic op bb.com doorgelezen. Echt een goede vent en heel behulpzaam!

Hell ya brother. Bovenkleding is dan overbodig (bandana's ook overigens:p).

Booom! Trainingsupdate van vandaag!

SQ
Opwarmsets:

1x5 bodyweight
2x5 lege stang
2x5 45kg
1x2 65kg
1x1 80kg

Werksets:

2x5 85kg

Weer een hersteltraining dus. Heb t.o.v. de vorige keer er 5kg bij opgegooid. Vond dit prima te doen. Bevalt me prima zo'n light day op de woensdag!

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 45kg
1x2 60kg

Werksets:
3x5 75kg

Jaja, heb eindelijk de 3x5 met 75kg te pakken! Alleen de laatste rep van de derde set was met lichte spot! Ben echt blij dat het is gelukt. Pak komende maandag nog 1 keer 75kg en ga er vanuit dat ik dan alle reps zelf kan maken. Dan wordt het tijd om te verhogen!

DL
Opwarmsets:

1x5 40kg
1x5 55kg
1x3 65kg
1x2 80kg

Werksets:
1x5 90kg

De deadlift begint ook weer de goede kant op te gaan. Ook deze reps waren pijnvrij en had daarna een goede pomp in m'n onderrug. Ik blijf lekker verhogen met dit gewicht. De dikke getallen komen vanzelf :).

Al met al weer een heerlijke training. De progressie is duidelijk aanwezig en ik ben er erg blij mee! Betere motivatie is er niet! :D

Laatst bewerkt:
Yesh, yesh. Netjes die BP. De 80 mag er bijna aan gaan geloven dus!

Zo, de trainingsupdate van vandaag! Het was een goede training, ondanks dat ik niet helemaal fit ben (moe en koppijn - wordt nooit echt ziek in de vorm van griep ofzo, maar heb wel mijn mindere dagen). Maar goed, heb er zoveel mogelijk van proberen te maken!

SQ
Opwarmsets:

1x5 bodyweight
2x5 lege stang
2x5 45kg
1x5 80kg
1x2 95kg
1x1 112,5kg

Werksets:
1x5 117,5kg

De eerste drie reps waren goed te doen. Goede vorm en lekker diep. De vierde was iets minder (m'n knieën wouden weer eens naar binnen) en de vijfde leek nergens op, maar het kan ook niet altijd feest zijn.
Volgende week gewoon weer naar de 120kg, zal dan misschien wel even een filmpje schieten en hier posten.

BOR
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 40kg
1x2 55kg

Werksets:
3x5 67,5kg

BOR ging lekker vandaag. Heb de reps nu redelijk onder controle. Volgende week terug naar 70kg, even kijken hoe dat nu gaat.

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 30kg
1x2 42,5kg

Werksets:
3x5 52,5kg

Dit was toch wel het pareltje van vandaag hoor! Perste die drie setjes er relatief gemakkelijk uit. Volgende week 55kg proberen, ben benieuwd hoe dat gaat.

Prettig weekend beesten!

BOR & MP ziet er goed uit kerel! Zit toch leuke progressie in, merk je ook meer kracht met je nieuwe voedingsschema?

Filmpjes van de squat zijn natuurlijk altijd leuk;d!

BOR & MP ziet er goed uit kerel! Zit toch leuke progressie in, merk je ook meer kracht met je nieuwe voedingsschema?

Filmpjes van de squat zijn natuurlijk altijd leuk;d!

Kan inderdaad wel merken dat ik meer kracht heb nu. Zal me morgenochtend na het opstaan even wegen, hoop dat ik niet te hard aankom, hehe :p.

Zal vrijdag zien wat ik kan doen! :D

Kleine update, ik heb me vanochtend even gewogen. Sta nu op 90,1kg.
Zit er aan te denken cardio in te voeren, want ik wil niet te snel aankomen. Dat moet er over 2 maand toch weer af. :p
Iemand tips?

En heb vanmiddag Rice&Protein van Bodylab geprobeerd, als maaltijdvervanger. Prima spul, goede smaak ook. Proeft precies naar moeders chocoladepudding, haha.
Zeker een aanrader voor wie nog een goede maaltijdvervanger zoekt!

Ofwel cardio erin gooien of toch je kh inname iets verminderen. Persoonlijk ben ik meer een fan van cardio omdat je met hogere kh toch betere prestaties neerzet. Ik zou gewoon 1 a 2x per week 20min na de training doen.

Ik zit een beetje te twijfelen tussen Rice&Proteïn en Complex Carb Gainer. Krijg je bij R&P ook dat het erin heel dik/klonterig is? Dat vond ik een minpunt aan CCG.

Ofwel cardio erin gooien of toch je kh inname iets verminderen. Persoonlijk ben ik meer een fan van cardio omdat je met hogere kh toch betere prestaties neerzet. Ik zou gewoon 1 a 2x per week 20min na de training doen.

Ik zit een beetje te twijfelen tussen Rice&Proteïn en Complex Carb Gainer. Krijg je bij R&P ook dat het erin heel dik/klonterig is? Dat vond ik een minpunt aan CCG.

So, cardio it will be! Nog even kijken hoe en wanneer. :)

Nope, R&P lost echt perfect op. Ik schudde een paar keer en er zaten totaal geen klonten meer in. Echt een aanrader. :)

Dan ga ik die eens proberen!

En weer een nieuwe trainingsupdate!
Wat een brute training vandaag. Alles ging echt geweldig. Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een pre-workout booster geprobeerd. Voelde me niet anders dan anders, maar qua kracht ging het wel hard (al kan dat ook mentaal zijn) en de focus was ook een stuk beter!

SQ
Opwarmsets:

1x5 bodyweight
2x5 lege stang
1x5 45kg
1x5 65kg
1x2 82,5kg
1x1 100kg

Werksets:
5x5 110kg

Booom! Knal ik er zomaar 5 werksetjes met 110kg uit. Ging een heel stuk beter dan ik had verwacht. Elke week verhogen leek me teveel van het goede, maar het gaat tot nu toe prima! Me like :D

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 45kg
1x2 60kg

Werksets:
3x5 75kg

Nee, dan de benchpress. Drukte er 3 setjes uit alsof het niets was. Plakte er bij de laatste set zelfs nog een extra rep met lichte spot aan vast. Vrijdag dus zeker verhogen. Eens kijken hoe de 77,5kg gaat!

DL
Opwarmsets:

1x5 40kg
1x5 55kg
1x3 65kg
1x2 82,5kg

Werksets:

1x5 92,5kg

DL ging ook prima. Nergens last van, vorm was goed, dus ik ben dik tevreden!
Was vandaag nog bij de fysio geweest, die zei dat ik waarschijnlijk nog 1 of 2 behandelingen nodig zou hebben en dan zou ik van mijn klachten af moeten zijn. Ik moet zeggen dat alles nu ook al een stuk soepeler beweegt en aanvoelt. Geen constante spanning op m'n rug meer, dus ook geen vermoeidheid in de rug.
Al met al een mooie dag vandaag!

Morgen ben ik vrij, pak na het opstaan nog even 20 min. op de hometrainer. Nu eerst douchen, eten en dan slapen.

Gegroet!

Hmmm
Bench is wel hoog in verhouding met DL; of ligt dat aan mij? :P

mooie bench iig! keep it up

Hmmm
Bench is wel hoog in verhouding met DL; of ligt dat aan mij? :P

mooie bench iig! keep it up

Thx baas! Bench begint eindelijk wat te komen :)

Mijn DL is inderdaad veel te laag. Heb namelijk een paar weken terug last van mijn lage rug gekregen en ben daarom even weer helemaal begonnen met opbouwen vanaf 80kg. Max PR ooit is iets van 1x130kg.
Rug gaat nu een stuk beter, dus wss is m'n dl binnen een paar weken wel terug op niveau.

Good 2 hear :P
Mja, kben doorgaans "bang" dat mn techniek danig verminderd als ik hoger ga, dat ik dr op een dag een blessure ofzo aan over zou houden :P Al is mn techniek niet slecht.. -.- te voorzichtig? :P

Damn, goede training bro! Lekker bezig de afgelopen trainingen!

Ziet er goed uit inderdaad, nette squat ook bro :D

Good 2 hear :P
Mja, kben doorgaans "bang" dat mn techniek danig verminderd als ik hoger ga, dat ik dr op een dag een blessure ofzo aan over zou houden :P Al is mn techniek niet slecht.. -.- te voorzichtig? :P

Verhoog gewoon eens met kleine stapjes. Ik verhoog zelf ook maar met 2,5kg. De eerste reps van die set zijn dan echt nog wel goed. Ik denk inderdaad dat je iets te voorzichtig bent. Je houdt aan 1 mindere rep nog echt geen blessure over ;)

Damn, goede training bro! Lekker bezig de afgelopen trainingen!

Ziet er goed uit inderdaad, nette squat ook bro :D

Thx bazen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven