MuscleMeat

AFCA Ajax topic

fey-psv 0-1

toivonen denk ik zomaar

Haha jij was toch degene die al weken verkondigt dat jullie die Boeren gaan pakken? Maar goed denk dat PSV kampioen wordt als ze morgen winnen, als PSV verliest zal het wel eens Twente gaan worden, aangezien ze dan aan een punt in de Arena genoeg hebben om kampioen te worden.

Hoop nog steeds op 2e plaats voor Ajax maar goed het zal lastig worden. Morgen in ieder geval in een uitverkocht stadion proberen te winnen van Excelsior.

Ach ja allemaal leuk, maar het stratumseind staat gewoon weer vol begin mei :D:D

Ajax word kampioen, ik heb er nog steeds veel vertrouwen in, alleen die k*t tukkers hebben altijd mazzel... Net als gisteren, ik denk dat PSV het lastig krijgt hoor morgen. Hoop op winst Feyenoord!

alleen die k*t tukkers hebben altijd mazzel...

:roflol: lolwut

We hebben de vorige wedstrijden potverdomme steeds de deksel op de neus gekregen, 1-1, 1-1(laatste minuur), niet bepaald lucky te noemen.

Kijk even jullie vorige 2/3 wedstrijden terug, als Pasveer niet had geblunderd hadden jullie die wedstrijd tegen Heracles niet gewonnen, en NEC had vorige week na 35 minuten al met 3-0 voor kunnen staan (Vleminkx)

We hebben de vorige wedstrijden potverdomme steeds de deksel op de neus gekregen, 1-1, 1-1(laatste minuur), niet bepaald lucky te noemen.

Kijk even jullie vorige 2/3 wedstrijden terug, als Pasveer niet had geblunderd hadden jullie die wedstrijd tegen Heracles niet gewonnen, en NEC had vorige week na 35 minuten al met 3-0 voor kunnen staan (Vleminkx)

true ...

Mja als telt niet in het voetbal he. Alle 3 hebben ze het geluk mee. Twente die 2 strafschoppen krijgt tegen Roda. Tegen De Graafschap had het ook een nederlaag kunnen zijn. En gisteren had het ook makkelijk andersom kunnen zijn. Slechte scheidsrechter.

Ajax heeft tegen Heracles, Groningen en Nec het geluk mee gehad. En PSV weer tegen Heerenveen(duw Toivonen) en Heracles(penalty Overtoom).

Degene die straks kampioen wordt is gewoon het meest gelukkige. Geen van de 3 ploegen steekt er momenteel boven uit.

Ajax en PSV spelen natuurlijk gewoon dramatisch.

Ajax heeft de laatste 2 wedstrijden geluk gehad. Twente heeft dat al heel wat langer. Die goal tegen Ado afgelopen vrijdag nog was ook voor een groot deel geluk, de keeper tikt de bal terug op het hoofd van de Jong. Ruiz mist een penalty tegen Roda, vervolgens krijgt Twente nog een strafschop. En het aantal keren dat Twente (voornamelijk Ruiz) vorig jaar in de laatste minuten heeft gescoord kan je niet op 2 handen tellen. Twente heeft dit jaar ook meer strafschoppen gehad dan Ajax en PSV.

Pleur toch op. Kijk naar vorig jaar alleen al. Heel veel goals in de laatste minuut. Opvallend vaak de scheidsrechter mee. Ook de wedstrijd tegen Ajax.

Twente is 1 en al lucky. Ik hoop dat Jansen en Ruiz na dit seizoen op tieft. Dan zakt fc moffe weer lekker terug naar het onderste van het linker rijtje.

Potverdomme 1-1, dat meen je toch niet.

el hamdaoui eruit en ajax speelt excelsior helemaal dronken. zo typisch dit. ik mag toch hopen dat hamdaoui eruit gelaten wordt de komende wedstrijden. hopen dat iemand hem over wil nemen komende zomer.

Is scoren in de laatste minuut ook al lucky tegenwoordig? :roflol:

ajaxieden die juichen bij een goal van feyenoord
dat is nieuw
sportieve plicht gedaan - psv is volgens mij verslagen
ook gezien het aantal rode en gele kaarten die ze hebben ontvangen

maar ja twente is natuurlijk een ander verhaal dan lucky ajax:D

ajax - twente dat word de beslissing

Elham eruit. De jong in de spits en de zeeuw ook in de basis. Loopt stukken beter.

Ik las net in de krant dat Alex Pastoor het onsportief vond om de beelden te laten zien. Volgens hem speelde Ajax veel beter na het tweede doelpunt van Feyenoord.

Ik denk niet dat dat hier aan ligt... De KNVB gaat ook kijken of het wel toegestaan is om beelden van een andere wedstrijd te laten zien.

Tuurlijk zullen de beelden voor afleiding gezorgd hebben, maar dat is voor allebei de teams.

En Excelsior begon krachtig maar zakte helemaal weg.. Het laatste doelpunt van Siem was gewoon prachtig, en zijn verdediger stond een meter naast hem en keek er maar een beetje naar..

Ik las net in de krant dat Alex Pastoor het onsportief vond om de beelden te laten zien. Volgens hem speelde Ajax veel beter na het tweede doelpunt van Feyenoord.

Ik denk niet dat dat hier aan ligt... De KNVB gaat ook kijken of het wel toegestaan is om beelden van een andere wedstrijd te laten zien.

Tuurlijk zullen de beelden voor afleiding gezorgd hebben, maar dat is voor allebei de teams.

En Excelsior begon krachtig maar zakte helemaal weg.. Het laatste doelpunt van Siem was gewoon prachtig, en zijn verdediger stond een meter naast hem en keek er maar een beetje naar..

Of je alleen de stand laat zien of de daadwerkelijke goal vind ik weinig schelen. Excelsior was na afloop gefrustreerd, dat merkte je aan alles. Pastoor heeft 10 minuten staan zeiken dat het tonen van de beelden onsportief was en dat de 2e goal van Ajax buitenspel was, en Koolwijk zei direct dat hij hoopt dat Twente kampioen wordt. Als Vertonghen voor de camera had gezegd dat hij hoopt dat Excelsior degradeert was er ongetwijfeld gezeik gekomen.

Overigens zie ik Ajax nog wel verliezen bij Heerenveen, zeker als ze zo spelen als de laatste 3 weken.

Wat een zeikerd die Pastoor. Je zag duidelijk dat Ajax bij de 1-1 beter ging voetballen.

ajax - twente dat word de beslissing

Laat ze eerst maar eens van heerenveen winnen..Ajax speelt gewoon puur k*t, de hele top zakt steeds verder weg in de eredivisie en de subtop is vrijwel net zo goed. Beter halen ze volgende jaar Pantelic en Rommedahl terug dan lijkt het tenminste nog wat... vergelijk de doelpunten van vorig jaar eens met dit jaar.

Terug
Naar boven