AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

De Rotterdamse jeugd krijgt wel de kans bij "volksclubs" Sparta en Feyenoord. Er loopt daar echt veel talent rond. Overigens komen bijna alle jonge jongens bij Feyenoord oorspronkelijk van Sparta af.

Ajax zou die straatjeugd ook een kans moeten geven, maar ik heb het idee dat Ajax toch nog een elitaire club is waar de straatmarokkaantjes geen kans krijgen (geen idee of het ook echt zo is).

Dat gevoel leeft in ieder geval wel bij de jeugdwatchers en bij jeugdspelers.

De Rotterdamse jeugd krijgt wel de kans bij "volksclubs" Sparta en Feyenoord. Er loopt daar echt veel talent rond. Overigens komen bijna alle jonge jongens bij Feyenoord oorspronkelijk van Sparta af.

Ajax zou die straatjeugd ook een kans moeten geven, maar ik heb het idee dat Ajax toch nog een elitaire club is waar de straatmarokkaantjes geen kans krijgen (geen idee of het ook echt zo is).

Er heerst vooral een sfeer bij de jeugdscouting dat ze de wijsheid in pacht hebben. Als ze een spelertje zien gaan ze echt niet even vragen aan de begeleider/trainer van die speler wat voor jongen het is. Daar voelen ze zich te goed voor.

Zenuwachtig voor zo meteen :roflol:

niet zo raar praten tractor als je hier toch een beetje de plank mis slaat - er vinden tussen de clubs sparta / feyenoord en exelcior veel wisselingen plaats t.a.v jeugd - altijd al zo geweest - maar wat jij nou verkondigd is klinkklare onzin

ebecilio :roflol: wat een joke is die vent.

ajax staat echt fantastisch aan te vallen. het is wachten op de 1-3.

lijkt erop dat alles in laatste speelronde word beslist

jezus, wat een wedstrijd

Wat een doelpunten gala dit weekend zeg.

ozbiliz en ebecilio kunnen echt helemaal niks.

wooooooooooooooooohooooooooo slecht voor mn hart dit maar iig gewonnen :D

Ozbiliz heeft wel potentie. Ebecilio gaat het inderdaad niet worden.

En dat de haters van Anita even hun woorden opeten... wat een geweldige speler!

Goede keuze om Enoh er in te zetten trouwens :roflol:

Zeker. Vond ik ook.

pfff wat een vage wedstrijd weer!

Nu 2 finale's, ik wordt helemaal gek als we na zon k*t seizoen alsnog kampioen worden!

Terug
Naar boven