naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet zo raar praten tractor als je hier toch een beetje de plank mis slaat - er vinden tussen de clubs sparta / feyenoord en exelcior veel wisselingen plaats t.a.v jeugd - altijd al zo geweest - maar wat jij nou verkondigd is klinkklare onzin
Ajax biedt AZ twee miljoen euro voor Sigthórsson
03/05/2011 07:00
AZ neemt vrijwel zeker afscheid van aanvaller Kolbeinn Sigthórsson (21). Ajax is op dit moment de meest serieuze gegadigde om de IJslander over te nemen en heeft zich gemeld bij technisch directeur Earnest Stewart van AZ.
De Amsterdammers willen tot dusver echter maximaal tot twee miljoen euro gaan, terwijl AZ minimaal het dubbele verlangt. Ook Borussia Dortmund lijkt zich te mengen in de jacht op de spits van AZ.
De kersverse Duitse kampioen bekeek Sigthórsson tijdens het duel met De Graafschap. Ook Newcastle United verscheen al op het podium voor Sigthórsson.
Hij zal wel naar Dortmund gaan als hun met het gewenste bedrag komen.
Gewoon 10 miljoen betalen voor Assaidi en Narsingh. Al zal Heerenveen wel meer verlangen.
@MikeVerweij:
#Ajax nadert akkoord met #RKC over Boerrigter. Speler zelf al mondeling akkoord voor drie jaar. Afronding na titel RKC.
Die haalt terug zijn niveau van voor zijn klierkoorstAl zou ik liever zien dat Ajax achter de Bruyne aan gaat voor die positie, die begint steeds beter te voetballen.
Die haalt terug zijn niveau van voor zijn klierkoorst. Maar als genk kampioen speelt zie ik hem nog wel blijven eigenlijk.
Wat denk jij van jelle vossen als spits voor ajax? Is volgens mij ideale spits voor jullie systeem.Danny Blind heeft goede contacten met de zaakwaarnemer van de Bruyne en Ajax is ook zeer geïnteresseerd in hem. Alleen nu met de interesse in Boerrigter, Narsingh en Assaidi lijkt Ajax eerder voor hen te gaan. Dat vind ik erg jammer, ik schat de Bruyne hoger in.
Al zou ik liever zien dat Ajax achter de Bruyne aan gaat voor die positie, die begint steeds beter te voetballen.
Daar gaat je speler als dit werkelijkheid wordtVan Holsbeeck werkt met Chelsea aan constructie voor De Bruyne en Lukaku
Anderlecht wil Kevin De Bruyne volgend seizoen een paars-wit truitje aanmeten. Manager Herman Van Holsbeeck heeft mogelijk een oplossing gevonden om de transfer te realiseren.
In het Astridpark beseffen ze dat Romelu Lukaku volgend jaar Vincent Kompany en Thomas Vermaelen zal vervoegen in de Premier League. En daar wil Anderlecht op inspelen.
Chelsea is een van de belangrijkste kandidaten om Lukaku over te nemen en dat bracht Van Holsbeeck op een lucratief idee. The Blues zijn immers ook gecharmeerd door De Bruyne.
Van Holsbeeck zat met het bestuur van de Londense club om de tafel en besprak het idee om De Bruyne via Anderlecht naar Stamford Bridge te versluizen. Er zijn twee pistes: Racing Genk verkoopt De Bruyne deze zomer aan Chelsea, dat de aanvallende middenvelder op zijn beurt uitleent aan Anderlecht.
Een andere mogelijkheid is dat paars-wit de miljoenen die het vangt voor Lukaku, wellicht twintig miljoen, besteed aan een transfer van De Bruyne, zes tot acht miljoen. Chelsea krijgt dan een voorkooprecht om de jonge Belg later naar Engeland te hengelen

Wat denk jij van jelle vossen als spits voor ajax? Is volgens mij ideale spits voor jullie systeem.
Komen weer 2 harde weekendjes aan, 2 keer Twente.
Nog mensen die zowel komende Zondag als volgende week Zondag gaan ?
Ik ben eerlijk van mening dat Twente meer kwaliteit in de ploeg heeft en beter voetbal speelt maar ik schat de kansen voor het kampioenschap hoger in voor Ajax en de beker zal naar Enschede gaan.