MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Inderdaad dat is ook mijn insteek. Plus Barcelona thuis lijkt me echt tof om mee te maken. Al denk ik dat we uit pot 2 op een goede dag ook Valencia, Weder Bremen, Marseille en Benfica kunnen hebben op eigen veld. Valencia(Silva, Villa) en Benfica(Di Maria, Ramires) zijn enorm verzwakt. O.Lyon is een goede ploeg, maar wel de minst sterke uit pot 1.

Ja ik denk ook dat we een hele zware loting krijgen. Arsenal of Ac Milan uit pot 1, want die loten we altijd in de CL. Dan krijg je Real er als cadeautje bij. En dan als afsluiter Auxerre of Rubin Kazan:o Rubin speelde vorig seizoen Barcelona nog volledig weg in nou camp notabene. Barcelona speelde toen in hun sterkste formatie.

Maar met Cluj of Zilina uit pot 4 moet je minimaal de Europa League kunnen bereiken. Ongeacht wie je treft uit pot 1 en 2.

Wel ja:o

Nu moeten we die milanezen maar eens hard ass-rapen...ben het nog steeds niet vergeten wat ze ons toen in de kwartfinale geflikt hadden.

Nu moeten we die milanezen maar eens hard ass-rapen...ben het nog steeds niet vergeten wat ze ons toen in de kwartfinale geflikt hadden.

Real en AC Milan kunnen elkaar onderling wel verslaan zoals vorig seizoen ook gebleken is. Ajax moet proberen uit en thuis van Auxerre te winnen, wat ontzettend lastig zal worden. En dan thuis tegen AC Milan en Real Madrid proberen 4 punten te halen. Als je berekend dat je uit 2 keer verliest. Kortom het wordt een moeilijk verhaal om door te komen. EL moeten ze kunnen halen.

in elk geval mooie verplaatsingen om mee te maken als supporter :)

Hahaha Ajacied in hart en nieren :D ;)

Ik denk dat ze deze ronde never nooit door komen. Maar dat maakt me niet eens zo veel uit. Ze hebben zo ie zo 14 miljoen binnen waarmee ze het verlies van vorig jaar kunnen inlopen. Ajax wordt Europees gezien weer wat aantrekkelijker voor spelers.

En we ontvangen hier in Adam 3 topclubs en krijgen prachtige wedstrijden te zien daar ben ik van overtuigd. Ik ben benieuws hoe Gregory het doet tegen over Ronaldo! lol

Heerlijke loting...als je kijkt naar mooie wedstrijden dan. 3e plek moet wel haalbaar zijn. 2e worden zou echt een ongelofelijke stunt zijn! Thuis kunnen we milan en auxerre wel hebben. Uit moet je tegen auxerre gewoon een punt pakken en dan hopen op een punt thuis tegen real en uit bij ac. We zullen zien, in ieder geval mooie affiches. Zodra kaarten beschikbaar zijn gelijk halen.

Je wordt hier gewoon laatste met misschien 1 of 3 punten. Echt een ****ing zware poule. Ongekend.

Auxerre denkt Ajax wel te verslaan

AJ Auxerre gaat ervan uit de groepsfase van de Champions League in ieder geval met een derde plaats te overleven. Het zou voor de Fransen betekenen dat zij na de winterstop verder gaan in het Europa League-toernooi.

Auxerre werd bij de loting van donderdagavond gekoppeld aan AC Milan, Real Madrid en Ajax. Volgens trainer Jean Fernandez zijn alleen Milan en Real Madrid ploegen om echt rekening mee te houden. De Amsterdammers zijn in de ogen van de oefenmeester te verslaan.

"Ik voelde deze loting aankomen", zei hij tegen het Franse Canal Plus. "Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa League-voetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is om Milan en Real te verslaan."

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/141306/Auxerre_denkt_Ajax_wel_te_verslaan.html

Milan is toch niet meer het milan van weleer, daar zie ik ajax toch thuis van winnen.

En real is toch ook afwachten, draaide toch vorig jaar ook niet echt het hele jaar door goed, dus als die in een zwakke periode naar amsterdam moeten...

3de plaats is zeker mogelijk, maar dan moet auxerre wel niet teveel punten rapen tegen jullie, en moet je hopen op een verrassing van jullie zelf tegen 1 van de 2 grootmachten

Daar was ik echt behoorlijk ziek van idd.

Denk overigens dat ze best 3e kunnen worden, als de verdediging wat beter staat.

'Heerenveen verdient miljoenen aan Ajax in CL'
27 augustus 2010

Een deel van de miljoenen die Ajax zal opstrijken in de Champions League heeft volgens AT5 al een bestemming. De Amsterdamse omroep meldt dat Ajax bij de transfers van Miralem Sulejmani en Oleguer met hun vorige clubs, respectievelijk SC Heerenveen en FC Barcelona, heeft afgesproken dat ze geld zullen ontvangen als de hoofdstedelingen zich binnen drie jaar plaatsen voor de Champions League.

Om hoeveel geld het precies gaat, is niet bekend. Gesuggereerd wordt echter dat Barcelona 2,2 miljoen euro verdient aan de plaatsing van Ajax voor het miljoenenbal. Trainer Martin Jol wilde vrijdag tijdens de persconferentie niet op dit nieuws ingaan. "Laat ik maar zeggen dat we over de inhoud van de contracten niets zeggen", zei hij, om er lachend aan toe te voegen: "Je hebt me nu wel bij mijn strot."
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/154980/heerenveen-verdient-miljoenen-aan-ajax-in-cl/

Zou toch grappig zijn, door oleguer die toch praktisch nutteloos is geweest zoveel geld nog verliezen. :P

Compleet belachelijke bedragen om op te nemen in een contract natuurlijk..maar met het wanbeleid wat er gevoerd is kijk ik hier niet raar van op. Zeker we verdienen wel aan de CL maar dit is natuurlijk waardeloos..

Ik heb ook berichten gezien waarin gesteld wordt dat die 2,2 miljoen alleen op zou gaan wanneer Ajax elk jaar sinds zijn komst CL had behaald. Omdat het maar 1 keer is gelukt zou het gaan om een bedrag van ongeveer 7 ton.

Ach, zonder Sulej en Oleguer hadden we het niet gehaald.
:P

AC heeft een iemand gekocht met een Ajax verleden. Een persoon die je niet tegen wil komen als je tegen AC speelt. :rolleyes:

Ibrahimovic belooft AC Milan-fans plezier te geven
28/08/2010 22:21

AC Milan heeft Zlatan Ibrahimovic terug gehaald van Barcelona naar de serie A. De Italianen huren hem een jaar en kunnen hem aan het einde van het seizoen overnemen voor 24 miljoen euro.

Vorig seizoen verruilde de Zweedse spits Internazionale voor Barça voor 46 miljoen euro plus Samuel Eto'o (waarde ongeveer twintig miljoen euro), maar door de komst van David Villa leek de oud-Ajacied op het tweede plan te komen in Camp Nou. Maandag moet Ibrahimovic nog wel een medische test met goed resultaat doorstaan.

'Ik ben heel blij', liet Ibrahimovic aan de Italiaanse pers weten. 'Waarom ik heb gekozen voor Milan? Omdat het een van de beste clubs ter wereld is met een prachtige geschiedenis. Met Ronaldinho en Alexandre Pato kan ik daar een fantastische voorhoede vormen. De Milan-fans zullen zeker veel plezier beleven.'

Bron: Vi.nl

Lekkere aanvalsduo, Pato, Zlatan en Ronaldinho (die zeker nog wel kan voetballen).

Laatst bewerkt:
wel klote voor huntelaar dat die echt suckt internationaal

Suckt? Hij heeft nooit kansen gekregen. Als hij speelde bij Real, dan scoorde hij. Hij had ook een ongekend hoog rendement per minuut. Maar hij moest weg omdat Benzema zo nodig moest komen. En bij AC Milan werd Huntelaar als rechtsbuiten gebruikt? Bij Oranje scoort Huntelaar ook -altijd-. Huntelaar scoort altijd en overal.

Hij ging nu naar Schalke toch? Koningskoppel met Raul. Geweldig.

Huntelaar moet inderdaad vaak in de basis staan dan scoort hij er overal wel op los. Denk dat deze overstap geweldig voor hem gaat uitpakken. Bij AC blijven wil je echt niet als Zlatan daar komt hehe. Wordt nog leuk voor Ajax om hem weer terug te zien..

Verder zou het bedrag voor Barcelona inderdaad op 7,5 ton liggen. Ze hebben maar 1x de CL gehaald dus ja..

Dan dit
'Ajax wil Roda JC-speler Hadouir'

AMSTERDAM – In de zoektocht naar mogelijke versterkingen voor de selectie is Ajax beland in Kerkrade. De Amsterdammers hebben zich officieel gemeld bij Roda JC voor Anouar Hadouir.

Wat is dat nou weer dan..???

Huntelaar moet inderdaad vaak in de basis staan dan scoort hij er overal wel op los. Denk dat deze overstap geweldig voor hem gaat uitpakken. Bij AC blijven wil je echt niet als Zlatan daar komt hehe. Wordt nog leuk voor Ajax om hem weer terug te zien..

Verder zou het bedrag voor Barcelona inderdaad op 7,5 ton liggen. Ze hebben maar 1x de CL gehaald dus ja..

Dan dit

Wat is dat nou weer dan..???

Goede voetballer. Technisch beter dan heel wat koekebakkers die regelmatig in de basis staan. Punt bij Hadouir is dat hij een lastig ventje is en volgens mij op het veld ook gewoon doet wat hij zelf wilt. Hij heeft een maling aan wat de trainer van hem vraagt.

Suarez, Mido, El Hamdaoui en Hadouir:roflol: Dat is er net eentje teveel. Dus laat hem maar bij Roda blijven:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven