AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Proficiat ajacieden. Jullie is het verdriet bespaard gebleven die mij als anderlechtsupporter genadeloos in zijn greep heeft.

edit: het gaat al beter, uit bovenstaand zinnetje leek het alsof ik depressief ben :P

Laatst bewerkt:
YEAHHHH! Wat een ONTLADING in het stadion na die laatste fluitsignaal. Sowieso een sterke ploeg uit pot 1 waar je normaliter kansloos tegen ben doe Barcelona maar voor een mooie avond:D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! CHAMPIONS-****ING-LEAGUE BABY. God ben helemaal stuk..compleet los gegaan op het vak, niet normaal! Wat een ontlading bij de doelpunten en het eindsignaal..lag ergens op een hoop mensen half over elkaar..geen idee hoe maar wat een gekte ongelofelijk. kaos!

Nu slapen..heerlijk! Morgen hele dag nagenieten! :D

Yeah buddy!

Lightweight!

YEAHHHHHHHHHH !! :"D

Pot 1
Internazionale (Ita)
Barcelona (Spa)
Manchester United (Eng)
Chelsea (Eng)
Arsenal (Eng)
Bayern München (Dui)
AC Milan (Ita)
Olympique Lyon (Fra)

Pot 2
Werder Bremen (Dui)
Real Madrid (Spa)
AS Roma (Ita)
Shaktar Donetsk (Oek)
Benfica (Por)
Valencia (Spa)
Olympique Marseille (Fra)
Panathinaikos (Gri)

Pot 3
Tottenham Hotspur (Eng)
Glasgow Rangers (Sch)
Ajax (Ned)
Schalke 04 (Dui)
FC Basel (Zwi)
Sporting Braga (Por)
FC Kopenhagen (Den)
Spartak Moskou (Rus)

Pot 4
Hapoel Tel Aviv (Isr)
FC Twente (Ned)
Rubin Kazan (Rus)
Auxerre (Fra)
CFR Cluj (Roe)
Partizan Belgrado (Ser)
MSK Zilina (Slw)
Bursaspor (Tur)

Wat wensen we?

Barcelona - Panathinaikos - Ajax - Zilina(2 jaar geleden al verslagen in de EL) Daarmee zou een 2e plek achter Barcelona toch bereikt moeten worden?:D Als je O.Lyon ipv Barcelona in je poule hebt zou je zelfs voor de 1e plaats kunnen gaan.

Als het maar geen Inter-Real Madrid-Rubin Kazan wordt. Dan ben je natuurlijk kansloos.

Eindeloos speculeren, we zien het vanavond wel!

Wat wensen we?

Barcelona - Panathinaikos - Ajax - Zilina(2 jaar geleden al verslagen in de EL) Daarmee zou een 2e plek achter Barcelona toch bereikt moeten worden?:D Als je O.Lyon ipv Barcelona in je poule hebt zou je zelfs voor de 1e plaats kunnen gaan.

Als het maar geen Inter-Real Madrid-Rubin Kazan wordt. Dan ben je natuurlijk kansloos.

Eindeloos speculeren, we zien het vanavond wel!

Ik hoop dat we Barcelona loten, want dan krijgen we in ieder geval geen Real Madrid of Valencia erbij.

Barcelona - Panathinaikos - Ajax - Zilina zou ideaal zijn ja, maar we zullen wel weer Chelsea - Madrid - Ajax - Auxerre ofzo krijgen :D

Lyon is trouwens een geweldige ploeg, die hebben gisteren nog Gourcuff gekocht.

Doe maar Ac Milan - Panathinaikos -Ajax -Hapoel

Tsja met een gunstige loting hebben we zeker een kans om door te gaan. We zullen zien..Milan + Pana zou lekker zijn. Kan de loting niet live volgen maar goed..

Nog heerlijk aan het nagenieten van gister trouwens..hele internet weer afstruinen voor pics, filmpjes en reacties hehe. Keel is nog naar de klote :D

Panathinaikos is de enige kans voor Ajax

6 uur eurosport ben benieuwd

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

en word snijder voetballer van ut jaar we gaan het meemaken

Ik hoop dat we Barcelona loten, want dan krijgen we in ieder geval geen Real Madrid of Valencia erbij.

Barcelona - Panathinaikos - Ajax - Zilina zou ideaal zijn ja, maar we zullen wel weer Chelsea - Madrid - Ajax - Auxerre ofzo krijgen :D

Lyon is trouwens een geweldige ploeg, die hebben gisteren nog Gourcuff gekocht.

Inderdaad dat is ook mijn insteek. Plus Barcelona thuis lijkt me echt tof om mee te maken. Al denk ik dat we uit pot 2 op een goede dag ook Valencia, Weder Bremen, Marseille en Benfica kunnen hebben op eigen veld. Valencia(Silva, Villa) en Benfica(Di Maria, Ramires) zijn enorm verzwakt. O.Lyon is een goede ploeg, maar wel de minst sterke uit pot 1.

Ja ik denk ook dat we een hele zware loting krijgen. Arsenal of Ac Milan uit pot 1, want die loten we altijd in de CL. Dan krijg je Real er als cadeautje bij. En dan als afsluiter Auxerre of Rubin Kazan:o Rubin speelde vorig seizoen Barcelona nog volledig weg in nou camp notabene. Barcelona speelde toen in hun sterkste formatie.

Maar met Cluj of Zilina uit pot 4 moet je minimaal de Europa League kunnen bereiken. Ongeacht wie je treft uit pot 1 en 2.

Ik hoop juist niet op barcalona, niet omdat ze zo sterk zijn maar omdat het er overloopt van huilebalken. 1 Demy de Zeeuw is genoeg.

Inderdaad dat is ook mijn insteek. Plus Barcelona thuis lijkt me echt tof om mee te maken. Al denk ik dat we uit pot 2 op een goede dag ook Valencia, Weder Bremen, Marseille en Benfica kunnen hebben op eigen veld. Valencia(Silva, Villa) en Benfica(Di Maria, Ramires) zijn enorm verzwakt. O.Lyon is een goede ploeg, maar wel de minst sterke uit pot 1.

Ja ik denk ook dat we een hele zware loting krijgen. Arsenal of Ac Milan uit pot 1, want die loten we altijd in de CL. Dan krijg je Real er als cadeautje bij. En dan als afsluiter Auxerre of Rubin Kazan:o Rubin speelde vorig seizoen Barcelona nog volledig weg in nou camp notabene. Barcelona speelde toen in hun sterkste formatie.

Maar met Cluj of Zilina uit pot 4 moet je minimaal de Europa League kunnen bereiken. Ongeacht wie je treft uit pot 1 en 2.

Lyon heeft vorig jaar nog Real Madrid uitgeschakeld geloof ik. Ik geef ze een kans om de halve finale te halen dit jaar.

Maar goed, de buit voor Ajax is in ieder geval binnen. Ik hoop op wat mooie tegenstanders. Ik hoop natuurlijk dat Ajax door gaat, maar als derde eindigen in de poule en dan proberen ver te komen in de Europa League is ook prima. Ik ga zeker proberen om naar het stadion te gaan tegen een mooie tegenstander.

Werd weer eens tijd ja. Gefeliciteerd Ajax supporters.

Mooi resultaat. Maar nu wordt het strijden voor de derde plek. Als Ajax door zou gaan naar de tweede ronde, zou het echt ongekend zijn.

aan de ene kant wens je de zwakste tegenstander om te overwinteren in het tournooi.

Aan de andere kant zijn 3 top clubs natuurlijk ook geweldig om te ontvangen in Adam.
En ik zie een uitwedstrijdje Real madrid of AC Milan wel zitten!

aan de ene kant wens je de zwakste tegenstander om te overwinteren in het tournooi.

Aan de andere kant zijn 3 top clubs natuurlijk ook geweldig om te ontvangen in Adam.
En ik zie een uitwedstrijdje Real madrid of AC Milan wel zitten!
Your wish is fulfilled.:D

Wat een loting man. 3e plek enige haalbare.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Of gaan we AC gewoon dik ownen dit jaar?

We worden eerste in deze poule hoor!

xD

Mooi, ik ga er zeker heen :) Zo snel mogelijk kaarten bestellen.

Terug
Naar boven