- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK erger me helemaal kapot aan Enno wat een drama is dat zeg....
RKC zal ook wel winnen![]()
Ook de LTS-zwakstroom afgerond? Ze hadden het niet in de hand dat de andere wedstrijd was omgekocht en dat de scheidrechter 2 terechte doelpunten af heeft gekeurd.
haha, weer zo'n briljante post.
Had het over de wedstrijd twee weken eerder nimwit.
Die Blind moeten ze gewoon een nekschot geven in de kleedkamer.
RKC - Ajax. Echt dramatisch. En ik verbaas me er ook niet over. Van der Wiel en Vertonghen zijn de gevaarlijkste aanvallers van Ajax. Dat zegt genoeg. De selectie die nu in het veld staat hoort gewoon op plek 6 t/m 10 thuis.
Blind, Enoh, Anita, Lodeiro, Klaassen. Het is gewoon pure armoede. Allerlei tweedrangs spelers, die ook nog eens op andere posities spelen. Het is niet om aan te zien.
Ja, maar wie moet je er anders inzetten? Andre Ooijer met Vertonghen?
Waar is Serero gebleven trouwens? Paar miljoen voor betaald, maar nog geen minuut gemaakt?
Anita is geblesseerd. Precies tijdens de rust wie moet de Boer daar nou voor in de plaats inzetten voor de 2e helft.
Anita is geblesseerd. Precies tijdens de rust wie moet de Boer daar nou voor in de plaats inzetten voor de 2e helft.
Ja ik zag dat Ebecillo ze jas uit deed, lijkt mij nogal een vage wissel.
Gewoon Koppers er in.
Als Ebecilio erin komt zou dat volgens mij betekenen dat Ajax 3-4-3 gaat spelen, met Aisatti op het middenveld en Blind, Vertonghen en vd Wiel achterin.
Als Ebecilio erin komt zou dat volgens mij betekenen dat Ajax 3-4-3 gaat spelen, met Aisatti op het middenveld en Blind, Vertonghen en vd Wiel achterin.