AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ja jezus, we worden echt hard genaaid de laatste tijd.

Soms heb je echt het gevoel dat heel de wereld Ajax haat haha.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 15:52 ----------

Ik wist al van te voren dat die penalty wordt gemist, raar he.

Het zit inderdaad totaal niet mee de laatste weken kunnen we constateren. Talloze blessures, penalty's missen, meerdere belangrijke goals die onterecht afgekeurd worden. Drama.

Eriksen is trouwens echt DRAMATISCH. Die man mag er toch zo onderhand wel een keertje uit?

HAHAH at buitenspel, MIJN god heeft de man een rood met wit stokje in zijn handen ?!

Het zit inderdaad totaal niet mee de laatste weken kunnen we constateren. Talloze blessures, penalty's missen, meerdere belangrijke goals die onterecht afgekeurd worden. Drama.

Eriksen is trouwens echt DRAMATISCH. Die man mag er toch zo onderhand wel een keertje uit?

Jezus die Eriksen is echt foking slecht! Net ook weer een bal kan die zo op Lodero meegeven wat een aap is het ook.

Lees nu veel berichten dat de supporters Frank de Boer ook een beetje zat beginnen te raken.

Kan het me wel voorstellen, snap sowieso niet waarom Antia er in staat inplaats van Koppers.
Dat gekloot achterin met Vermeer is ook hopeloos. Dat verplicht rondspelen moet er uit.

Sommige keuzes van spelers kan je ook wel een vraagteken bij stellen.

Ebicilio komt erin

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 16:04 ----------

Lodero die 3x binnen 4 minuten buitenspel staat OMG

Jezus niet die Rus he. Klaassen is gewoon een top spits. Hij wordt alleen niet benut, omdat mickey en assati voor eigenkansen gaan en de ruimtes dicht lopen.

RKC - Ajax. Echt dramatisch. En ik verbaas me er ook niet over. Van der Wiel en Vertonghen zijn de gevaarlijkste aanvallers van Ajax. Dat zegt genoeg. De selectie die nu in het veld staat hoort gewoon op plek 6 t/m 10 thuis.

Blind, Enoh, Anita, Lodeiro, Klaassen. Het is gewoon pure armoede. Allerlei tweedrangs spelers, die ook nog eens op andere posities spelen. Het is niet om aan te zien.

Welnee, Frank laat ze gewoon op een ontzettend domme manier spelen.

Sulejmani eruit opgeruimd staat netjes

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 16:09 ----------

t*ring gaat die bulikin ook nog brengen

Ohhhhhhhhhhhhhh Uefa Mafia jalalalalala

Vermeer, wat een kansloze keeper is dat zeg!

lijkt wel een G-team

Gelukkig hebben die kakkerlakken gelijk gespeeld.

Het is echt tijd voor de winterstop, want die komt als geroepen.

Hopelijk wat fatsoenlijke versterkingen erbij want dit is echt heel dramatisch.

Dat hele Ajax is op dit moment een tragedie!

Terug
Naar boven