AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

We hebben ook nog mensen als Toivomaki, Fischer, Rits en Serero rondlopen.. waarom krijgen die geen speeltijd dan?
Die Ebecilio kan alleen maar ballen uit het stadion schieten en Blind mag blij zijn als hij de schoenen van Vertonghen mag poetsen.

Toivomaki kan er weinig van. Fischer is wel een enorm groot talent maar moet wennen aan het niveau, is veel geblesseerd. Rits verwacht ik volgend seizoen vast bij de selectie. Over Serero twijfel ik nog, ik ben bang dat hij zijn hype niet waar gaat maken.

Toivomaki kan er weinig van. Fischer is wel een enorm groot talent maar moet wennen aan het niveau, is veel geblesseerd. Rits verwacht ik volgend seizoen vast bij de selectie. Over Serero twijfel ik nog, ik ben bang dat hij zijn hype niet waar gaat maken.

Waar baseer jij dit op? Kijk jij regelmatig op de Toekomst rond?
Ik zelf namelijk niet.. dus kan er weinig over zeggen!

Wordt er dan eindelijk actie ondernomen?

[Link niet meer beschikbaar]

Waar baseer jij dit op? Kijk jij regelmatig op de Toekomst rond?
Ik zelf namelijk niet.. dus kan er weinig over zeggen!

Ik kom soms op De Toekomst, maar ken/spreek ook veel mensen die echt bijna alle jeugdteams wekelijks zien spelen. Veel informatie die zij hebben aangedragen wordt nu allemaal opgepakt door het "kamp Cruijff". Afschaf gymnastiek, geboortemaand scouten et cetera.

Het jeugdscoutingsbeleid was de laatste jaren echt droevig. Iemand als Narsingh is weggestuurd omdat hij te klein was. De Bondt werd met veel bombarie bij Vitesse/AGOVV uit de jeugdopleiding gehaald, maar steek er niet bovenuit, integendeel zelfs. Er lopen nog wel enkele mooie talenten rond in de jeugd, maar Feyenoord en zelfs "we leiden niet op maar roven jeugdopleidingen leeg" PSV heeft er meer. Ricardo Kishna (linksbuiten van de B1) is een groot talent, maar heeft een ernstige knieblessure (kraakbeen) gehad, dus het is afwachten hoe hij terug komt. Verder wordt Abdelhak Nouri (C1) gezien als een groot talent op het middenveld. Ook Branco van den Boomen (B1, verdediger/middenvelder) is een goede, al is hij niet zelf opgeleid maar bij Willem II weggehaald. Het is vreemd dat hij bij Ajax speelt, hij schijnt zowat tegenover het trainingscomplex van PSV te wonen. In de A1 spelen Stefano Denswil (linker centrale verdediger) en Viktor Fischer (linksbuiten/spits). Van hen heb ik hoge verwachtingen, zeker van Fischer.

Overigens is de jeugdscouting onder het nieuwe bewind al verbetert. Nabi Hakimzadeh is vastgelegd. Is in een eerder stadium weggestuurd bij Ajax, maar wordt nu weer teruggehaald van Sparta. Wordt gezien als de beste flankspeler van zijn leeftijdscategorie in Nederland. Veel buitenlandse clubs zaten ook achter hem aan.

RvC en Ajax in hogerberoep. Jezus, hebben ze nou echt een bord voor der kop. Heel het stadion zingt Johan Johan.

Mijn bloed kookt echt bijna dagelijks van woede, door die ten Have.

Zondag gaat de pl**ris uit breken als ik zo overal een beetje lees op het internet.

Ik kom soms op De Toekomst, maar ken/spreek ook veel mensen die echt bijna alle jeugdteams wekelijks zien spelen. Veel informatie die zij hebben aangedragen wordt nu allemaal opgepakt door het "kamp Cruijff". Afschaf gymnastiek, geboortemaand scouten et cetera.

Het jeugdscoutingsbeleid was de laatste jaren echt droevig. Iemand als Narsingh is weggestuurd omdat hij te klein was. De Bondt werd met veel bombarie bij Vitesse/AGOVV uit de jeugdopleiding gehaald, maar steek er niet bovenuit, integendeel zelfs. Er lopen nog wel enkele mooie talenten rond in de jeugd, maar Feyenoord en zelfs "we leiden niet op maar roven jeugdopleidingen leeg" PSV heeft er meer. Ricardo Kishna (linksbuiten van de B1) is een groot talent, maar heeft een ernstige knieblessure (kraakbeen) gehad, dus het is afwachten hoe hij terug komt. Verder wordt Abdelhak Nouri (C1) gezien als een groot talent op het middenveld. Ook Branco van den Boomen (B1, verdediger/middenvelder) is een goede, al is hij niet zelf opgeleid maar bij Willem II weggehaald. Het is vreemd dat hij bij Ajax speelt, hij schijnt zowat tegenover het trainingscomplex van PSV te wonen. In de A1 spelen Stefano Denswil (linker centrale verdediger) en Viktor Fischer (linksbuiten/spits). Van hen heb ik hoge verwachtingen, zeker van Fischer.

Overigens is de jeugdscouting onder het nieuwe bewind al verbetert. Nabi Hakimzadeh is vastgelegd. Is in een eerder stadium weggestuurd bij Ajax, maar wordt nu weer teruggehaald van Sparta. Wordt gezien als de beste flankspeler van zijn leeftijdscategorie in Nederland. Veel buitenlandse clubs zaten ook achter hem aan.

Oké!
Die informatie heb ik zelf niet. Ik kom nooit op de toekomst, enige kennis die ik heb van jeugdspelers komt van wat ik lees op internet en via FM12.
Ouasim Bouy is daar ook wel een talent. Hoe is dat in het echt?

Oké!
Die informatie heb ik zelf niet. Ik kom nooit op de toekomst, enige kennis die ik heb van jeugdspelers komt van wat ik lees op internet en via FM12.
Ouasim Bouy is daar ook wel een talent. Hoe is dat in het echt?

Bouy heeft een hele goede trap. Qua passing is hij de beste speler van de A1. Hij is alleen erg traag en mist explosiviteit. Hij zou zeker een goede eredivisiespeler kunnen worden, maar ik weet niet of hij echt uit kan blinken in het "tikkie-takkie" voetbal waar we naar toe willen. Je zou hem enigszins kunnen vergelijken met Theo Janssen, is een beetje hetzelfde type speler.

Loting, loting.......op Eurosport live en geloof ook via sporza.be en vast tig andere sites.

Een van de Manchester's zou qua trip/sfeer leuk zijn maar overwinningskansen laag, ik wil een Belg, Standard dan maar.

helaas.. hahaha

Manchester dikke loting, zeker proberen een kaartje te fixe.

Leuke loting :)

Zeker echt heel dik. Had hier stiekem op gehoopt.

Uitvak in Manchester is 5000 man. Wordt een groot feest daar.

Mooie loting :D die commentator ook nog na de uitzending toen hij dacht dat zn mic uit stond: "hèhè, United against Ajax, thats interesting"

mooi joh wij gaan door in de champions league en lyon in de europa league, qua wedstrijden dan.. ook zitten er meer landskampioenen in de EL dan CL..

Hoe ga je daar het best naartoe? Vliegtuig adam-man is 142 euri

edit: prijzen zijn al omhoog door ajax.

Boot van r'dam naar hull is goedkope optie.

Laatst bewerkt:
Vliegen is erg duur ja met een omweg wel goedkoop nog. Maarja..even kijken nog...

Auto huren en dan met de boot moet ook voordelig zijn.

Waarom kijken jullie niet naar vluchten die gaan naar Liverpool? Liverpool - Manchester ligt niet zover van mekaar af. Prijzen gezien van 80 euro retour

Hier gaan we zeker heen! :)

Terug
Naar boven