AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Mooi, mooi. Jammer van rest van het stadion maar dat zeg ik Ajax heeft hoogstens 25.000 'echte' supporters. Rest is allemaal een combinatie van succes supporters+voetbal liefhebbers....

Op naar AZ voor de beker, Woensdag geloof ik. ALTIJD GOEDE SFEER bij beker duels...

Vind het 10x niks , maar ik heb liever dat ze weer Joden JODEN gaan roepen..........
Johan kan wat mij be4treft door de stront zakken, met zijn grapjes..........

Cruijff moet de macht behouden bij Ajax. Als dit niet gebeurd is Ajax dood.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 21:11 ----------

schaapjes gedrag waar 1 supporter zich zo belangrijk vindt dat hij alles maar uit mag maken:rolleyes:

Dit is natuurlijk niet zomaar 1 supporter die alles uit mag maken, maar dit is een gecoördineerde actie. Het was van tevoren bekend dat dit zou gebeuren. Als je daar geen zin in hebt, moet je een kaartje voor een ander vak kopen.

Ik vond het trouwens schrijnend om te zien, dat de sfeer in de Arena geen **** voorstelt zonder 410 :o

Cruijff moet de macht behouden bij Ajax. Als dit niet gebeurd is Ajax dood.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 21:11 ----------

Dit is natuurlijk niet zomaar 1 supporter die alles uit mag maken, maar dit is een gecoördineerde actie. Het was van tevoren bekend dat dit zou gebeuren. Als je daar geen zin in hebt, moet je een kaartje voor een ander vak kopen.

het ging mij voornamelijk dat je 1 en dezelfde persoon iedereen zie toespreken...wat heeft hij meer te melden dan ieder ander...ik vind dat je jezelf dan belachelijk maakt...ook dat niemand hem zegt dat hij ff zijn hok in moet ipv zo interessant te doen...

Bij Studio Voetbal ook weer schandalig dat ze kritiek hadden op de actie van gisteren. Gezinnen en kinderen konden geen voetbal zien door de acties maar men vergeet even dat er duizenden mensen gewoon in het stadion zaten behalve die uit de fanatiekere vakken. Daar zitten weinig/geen opa/oma's met kinderen aan de hand bij...

Maar het merendeel van NL heeft toch weer een mening op basis van deze foute berichtgeving.

Bij Studio Voetbal ook weer schandalig dat ze kritiek hadden op de actie van gisteren. Gezinnen en kinderen konden geen voetbal zien door de acties maar men vergeet even dat er duizenden mensen gewoon in het stadion zaten behalve die uit de fanatiekere vakken. Daar zitten weinig/geen opa/oma's met kinderen aan de hand bij...

Maar het merendeel van NL heeft toch weer een mening op basis van deze foute berichtgeving.

Ach, Studio Voetbal. Van "Studio Ajax" veranderd in een programma waarin ze van tevoren excuses maken als ze het over Ajax gaan hebben, met wekelijks nietszeggende prietpraat zonder kritische vragen. Als Jan Mulder een keer een kritische vraag stelt krijgt van Gelder het al benauwd. Ik neem dat programma niet serieus.

Ach, Studio Voetbal. Van "Studio Ajax" veranderd in een programma waarin ze van tevoren excuses maken als ze het over Ajax gaan hebben, met wekelijks nietszeggende prietpraat zonder kritische vragen. Als Jan Mulder een keer een kritische vraag stelt krijgt van Gelder het al benauwd. Ik neem dat programma niet serieus.

+1 totaal afgeknapt op dat programma. Dit heeft overigens niks met Mulder of bepaalde andere gasten te maken maar meer met een presentator die er vooral voor zichzelf zit.

Echt een waardeloos programma en al die kakkerlakken zeggen nog steeds dat het studio ajax is:roflol::roflol::roflol:

Die kakkies verdienen ook geen schoonheidsprijs qua bestuur en organisatie. Vooral dat laatste geintje met Been was natuurlijk schandalig.Maar Ajax is een regelrechte soap, iedere club lacht ons terecht uit. Zo een chaos is het nog nooit geweest bij het bestuur van een voetbalclub in NL, ongeregeld zooitje is het.

Maar om nou te zeggen dat Ajax "dood" is zonder cruijff? Onjuist imo.

Het treurige is dat iedereen Cruijf zijn voetbalvisie omarmt, maar niet de persoon Cruijf. Dat betekent dat diegenen niet Ajax boven alles laten gaan, maar vooral hun eigen tere zieltjes erg belangrijk vinden. En dat is gewoon pure treurnis.

Die kakkies verdienen ook geen schoonheidsprijs qua bestuur en organisatie. Vooral dat laatste geintje met Been was natuurlijk schandalig.Maar Ajax is een regelrechte soap, iedere club lacht ons terecht uit. Zo een chaos is het nog nooit geweest bij het bestuur van een voetbalclub in NL, ongeregeld zooitje is het.

Maar om nou te zeggen dat Ajax "dood" is zonder cruijff? Onjuist imo.

Laat ik het dan zo zeggen. Ajax is dood als de visie en de lijn van Cruijff wat betreft het opleiden van jeugd niet doorgezet wordt. Veel mensen denken nog steeds dat er veel spelers met enorm veel talent in de jeugd rondlopen, maar dat valt echt verschrikkelijk tegen.

Laat ik het dan zo zeggen. Ajax is dood als de visie en de lijn van Cruijff wat betreft het opleiden van jeugd niet doorgezet wordt. Veel mensen denken nog steeds dat er veel spelers met enorm veel talent in de jeugd rondlopen, maar dat valt echt verschrikkelijk tegen.

Omdat het financiëel bij Ajax niet geweldig gaat, moet er gekeken worden naar een andere oplossing. In het Algemeen Dagblad geeft algemeen directeur Rik van der Boog aan dat Ajax zich in de toekomst grotendeels wil richten op de jeugdopleiding.
"Als je de historie erop na slaat, dan heeft de eigen jeugd het altijd moeten doen bij deze club. Ajax dat de Champions League en de wereldbeker won in 1995: dat was een elftal vol eigen jeugd en enkele buitenstaanders die een échte meerwaarde hadden. Ik blijf geloven dat we de jeugdopleiding zo goed kunnen maken, dat we van daaruit weer een Ajax-elftal kunnen krijgen dat ook Europees meetelt", zo geeft Van der Boog aan

Helemaal mee eens. De eigen jeugd moet in worden geinvesteerd.
Alleen daar was van der Boog die altijd zo onder werd gezeken al lang mee bezig. Hier een artikel uit 2009?

Zonder Cruijf of met hem die lijn moet gewoon worden doorgezet.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/40035/met-de-ajaxjeugd-een-europees-waardigelftal-maken-list

Helemaal mee eens. De eigen jeugd moet in worden geinvesteerd.
Alleen daar was van der Boog die altijd zo onder werd gezeken al lang mee bezig. Hier een artikel uit 2009?

Zonder Cruijf of met hem die lijn moet gewoon worden doorgezet.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/40035/met-de-ajaxjeugd-een-europees-waardigelftal-maken-list

Van den Boog wist precies wat hij moest zeggen in de media om een wit voetje te halen bij de supporters, maar zijn daden waren anders. Wat ben ik blij dat die man weg is. Deze man haalde echt vieze streken uit.

Je kan in de jeugd investeren wat je wilt, als je techniektrainers aanneemt die bij de jongste jeugd het trucje zelf niet eens voor kunnen doen ben je gewoon kansloos bezig.

:D Dat klinkt niet erg positief inderdaad.

Mensen die zaken hebben gedaan met Johan beschrijven hem als een onmogelijke man, ook vrienden. We moeten de nr.14 niet te veel romantiseren dat is meer mijn boodschap. Zijn lijn is super daar is iedereen van overtuigd alleen de toekomst van Ajax hangt niet af van Johan. Ik denk dat een rol voor Johan op de achtergrond met technische invloed beter is voor iedereen.

En de RVC ratten die moeten gewoon oprotten.

:D Dat klinkt niet erg positief inderdaad.

Mensen die zaken hebben gedaan met Johan beschrijven hem als een onmogelijke man, ook vrienden. We moeten de nr.14 niet te veel romantiseren dat is meer mijn boodschap. Zijn lijn is super daar is iedereen van overtuigd alleen de toekomst van Ajax hangt niet af van Johan. Ik denk dat een rol voor Johan op de achtergrond met technische invloed beter is voor iedereen.

En de RVC ratten die moeten gewoon oprotten.

Dat Cruijff op de achtergrond als adviseur beter functioneert is geen geheim. Hij wilde zelf ook nooit een actieve rol als commissaris, daar is hij niet voor geschikt en dat weet hij zelf als de beste.

Hij is ook een onmogelijke man om mee samen te werken. Daarom moet je hem ook 100% zijn gang laten gaan als je hem binnenhaalt. Cruijff vindt dat er niemand op deze aardbol rondloopt die meer verstand van voetbal heeft dan hijzelf, dus vindt hij dat anderen zich er niet mee moeten bemoeien. Als dan iemand komt die dus echt geen verstand van voetbal heeft en die dan met Cruijff de discussie aangaat over voetbaltechnische zaken, dan wordt Cruijff boos, wat in mijn ogen terecht is.

Ook als je wel verstand hebt van voetbal wordt hij ook boos als je niet doet wat hij wil. Een te groot ego onze held de eeuwige nr.14. Daarom blijft hij een onplezierige man om mee samen te werken.

Terug
Naar boven