Komop zeg. Feyenoord is op dit moment VEEL leuker om naar te kijken dan Ajax.
+1 was even om die azijnpisser te ****en.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komop zeg. Feyenoord is op dit moment VEEL leuker om naar te kijken dan Ajax.

Vind het 10x niks , maar ik heb liever dat ze weer Joden JODEN gaan roepen..........
Johan kan wat mij be4treft door de stront zakken, met zijn grapjes..........
schaapjes gedrag waar 1 supporter zich zo belangrijk vindt dat hij alles maar uit mag maken![]()
Ik vond het trouwens schrijnend om te zien, dat de sfeer in de Arena geen **** voorstelt zonder 410![]()

Cruijff moet de macht behouden bij Ajax. Als dit niet gebeurd is Ajax dood.
---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 21:11 ----------
Dit is natuurlijk niet zomaar 1 supporter die alles uit mag maken, maar dit is een gecoördineerde actie. Het was van tevoren bekend dat dit zou gebeuren. Als je daar geen zin in hebt, moet je een kaartje voor een ander vak kopen.
Ik vond het trouwens schrijnend om te zien, dat de sfeer in de Arena geen **** voorstelt zonder 410![]()
Bij Studio Voetbal ook weer schandalig dat ze kritiek hadden op de actie van gisteren. Gezinnen en kinderen konden geen voetbal zien door de acties maar men vergeet even dat er duizenden mensen gewoon in het stadion zaten behalve die uit de fanatiekere vakken. Daar zitten weinig/geen opa/oma's met kinderen aan de hand bij...
Maar het merendeel van NL heeft toch weer een mening op basis van deze foute berichtgeving.
Ach, Studio Voetbal. Van "Studio Ajax" veranderd in een programma waarin ze van tevoren excuses maken als ze het over Ajax gaan hebben, met wekelijks nietszeggende prietpraat zonder kritische vragen. Als Jan Mulder een keer een kritische vraag stelt krijgt van Gelder het al benauwd. Ik neem dat programma niet serieus.
Die kakkies verdienen ook geen schoonheidsprijs qua bestuur en organisatie. Vooral dat laatste geintje met Been was natuurlijk schandalig.Maar Ajax is een regelrechte soap, iedere club lacht ons terecht uit. Zo een chaos is het nog nooit geweest bij het bestuur van een voetbalclub in NL, ongeregeld zooitje is het.
Maar om nou te zeggen dat Ajax "dood" is zonder cruijff? Onjuist imo.
Laat ik het dan zo zeggen. Ajax is dood als de visie en de lijn van Cruijff wat betreft het opleiden van jeugd niet doorgezet wordt. Veel mensen denken nog steeds dat er veel spelers met enorm veel talent in de jeugd rondlopen, maar dat valt echt verschrikkelijk tegen.
Omdat het financiëel bij Ajax niet geweldig gaat, moet er gekeken worden naar een andere oplossing. In het Algemeen Dagblad geeft algemeen directeur Rik van der Boog aan dat Ajax zich in de toekomst grotendeels wil richten op de jeugdopleiding.
"Als je de historie erop na slaat, dan heeft de eigen jeugd het altijd moeten doen bij deze club. Ajax dat de Champions League en de wereldbeker won in 1995: dat was een elftal vol eigen jeugd en enkele buitenstaanders die een échte meerwaarde hadden. Ik blijf geloven dat we de jeugdopleiding zo goed kunnen maken, dat we van daaruit weer een Ajax-elftal kunnen krijgen dat ook Europees meetelt", zo geeft Van der Boog aan
Helemaal mee eens. De eigen jeugd moet in worden geinvesteerd.
Alleen daar was van der Boog die altijd zo onder werd gezeken al lang mee bezig. Hier een artikel uit 2009?
Zonder Cruijf of met hem die lijn moet gewoon worden doorgezet.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/40035/met-de-ajaxjeugd-een-europees-waardigelftal-maken-list
Dat klinkt niet erg positief inderdaad. Dat klinkt niet erg positief inderdaad.
Mensen die zaken hebben gedaan met Johan beschrijven hem als een onmogelijke man, ook vrienden. We moeten de nr.14 niet te veel romantiseren dat is meer mijn boodschap. Zijn lijn is super daar is iedereen van overtuigd alleen de toekomst van Ajax hangt niet af van Johan. Ik denk dat een rol voor Johan op de achtergrond met technische invloed beter is voor iedereen.
En de RVC ratten die moeten gewoon oprotten.